Ravintola Siltanen

tyytymätön asiakas

Helsingissä ei ole toista ravintolaa, jossa saa yhtä taatulla varmuudella pettyä palveluun joka käyntikerralla. Siltanen on ylivoimaisesti luokattomin ravintola palvelunsa puolesta!

Olen jostakin syystä useaan otteseen ajautunut viettämään aikaa kyseiseen ravintolaan. Esimerkiksi työporukkani on usein valinnut illanviettopaikaksi Siltasen, jolloin olen seuraan liittynyt, vaikkei paikka ole aiemmilla kerroilla tehnytkään vaikutusta. Siltasen ainoa etu on miellyttävä sijainti ja suuri terassi kesällä. Tämä jää kuitenkin laihaksi lohduksi, kun otetaan huomioon asiakaspalvelun surkeus.

Jos ilta on muuten ollut onnistunut, niin ylimieliset, töykeät ja totaalisen epämotivoituneet työntekijät onnistuvat aina verottamaan tunnelmaa käytöksellään. Yksikään työntekijä ei suostu kommunikoimaan suomen kielellä, vaan katsovat asiakasta nenänvarttaan pitkin, jos tämä kehtaa käyttää kotimaassaan omaa äidinkieltään. Englannin puhuminen ei ole minulle ongelma, mutta henkilökunnan törkeä käytös on. Jos et vaivaudu opettelemaan edes alkeellisinta kielitaitoa maassa, jossa työskentelet, niin vähintä mitä voit tehdä, on edes palvella asiakkaat kohteliaasti. Siltasessa saat kuitenkin ymmärtää olevasi idiootti, jos kehtaat käyttää äidinkieltäsi.

Myös ruokailu on ollut monesti pettymys. Kaverini kertoi juuri käyneensä Siltasessa brunssilla, jossa lähes kaikista tarjottavista oli pulaa. Itse odotin viimeksi salaattiannostani TUNNIN ajan, SALAATTIA, TUNNIN! Jouduin käymään ensin muistuttamassa tilauksestani ja tämän jälkeen minun oli vielä noudettava salaattini itse, kun tarjoilija unohti tuoda annokseni pöytään. Päivä ei ollut erityisen ruuhkainen ja muutenkin palvelu oli jälleen kerran ylimielistä. Kun olin tehnyt tarjoilijan työn, niin sain vaivoin ja nyrpeästi esitetyn pahoittelun tarjoilijalta. Tuli aika paha mieli tuollakin kerralla ja tämä on vain yksi esimerkki niistä lukuisista huonoista kokemuksista, joita olen saanut.

Siltasen surkea palvelu on yleisesti tiedety asia, mutta ravintolan ylimielisyydestä on osoituksena sekin, ettei henkilökunta korvaansa letkauta palautteelle eikä mitään toiminnassa haluta kehittää. Ja miksi pitäisikään, jos ihmiset kerran kaikesta huolimatta paikkaan menevät.

Itse pyrin jatkossa kyllä välttämään mestaa niin hartasti kuin mahdollista.

7

3229

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Herkkusuut!

      Kirjoitin äsken Kontulan ostarin sushi-ravintolasta ja jos haluat tulla täydelleen päinvastaisesti iloiseksi ruoasta ja palvelusta, niin metrolla vain ostarille ja uimahallin vastapäiseen ravintolaan nauttimaan!

    • olet idiootti

      kai ymmärrät että jos kaverit ei puhu suomea(oletan) ja sen pitäisi olla syy siihen että ei pitäisi saada töitä, niin hyväksyt varmaan sitten että luukuttavat sossusta rahaa sinun veronmaksuillasi

      • 9438934502

        No jos on niin lahjaton, ettei kykene opettelemaan muutamaa sanaa suomea ja olemaan ystävällinen suomen kieltä käyttäville asiakkaille, niin ei ehkä pitäisi saada töitä ollenkaan. Varmasti täs taloustilanteessa löytyis myös kyvykkäämpiäkin ihmisiä töihin.

        Oon ihan samaa mieltä aloittajan kanssa, oon ite kokenut ihan samaa kyseisessä ravintolassa ja henkilökunnan huono käytös on siellä silmiinpistävää. Enkä ole edes tuttavapiirini ainoa, joka sanoo samaa.


    • 1298346

      Ravintola Siltasesta pöllittiin viime yönä ainakin kaksi puhelinta erittäin ammattimaisesti. Pitäkää laukuistanne huolta kun liikutta tuolla. Kalliimpia luureja menee kuin heinää.

    • Siltsu666

      Täysin samaa mieltä. Täysin ylimielisiä hitaita ja töykeitä tyyppejä töissä!!!

    • Anonyymi

      Itse olin hukannu vloppuna puhelimeni Kaikussa, mutta spostissa kohteliaasti vastattiin että voit hakea Siltasesta, no menin baaritiskin toiseen päähän jotta en tukkisi ruokaa tilaavien jonoa yms ja odotin tiskillä joku 10-15 min ihan tyhmän näkösenä eikä kumpikaan myyjistä viittiny tulla kysyy mitään vaikka palveluvat minun vieressä oleviakin ihmisiä? No lopulta joku keittiöstä tajusi kysyä tarviinko apua ja sain sitte puhelimen ja lähdin sieltä vihasesti pois, vaikka kyl teki mieli kovaäänisesti haistattaa mutten nyt sit jaksanu pilata fiilistäni vaan halusin iloita puhelintani saamisen. Mut nyt laitan kyl palaute s.postia samalle henkilölle ja kerron tilanteesta, en tiie mitä tuon alueen narikka ja raflatyöntekijät esittävät tehdessään paskaduunia jo muutenki, mut hyvä tietää etten taaskaan kuvitellu asioita enkä ole ainoa joka on tätä paskaa asennetta nähnyt!😂

      • Anonyymi

        Paikasta riippumatta noissa tilanteissa kannattaa kyllä myös itse avata suunsa ja ottaa vuoronsa, eikä odottaa / antaa odotuttaa varttia tiskin päässä.

        Siltasessa on törkeät hinnat, keskustan parhaista olutravintoloistakin saa paljon halvemmat juomat. Kohtalaisen hyvinvoivia asiakkaita ilmeisimmin kuitenkin riittää. Mihin Kallio on nykyään kadonnut?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      1373
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      16
      1019
    3. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      996
    4. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      969
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      4
      954
    6. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      870
    7. 3
      860
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      4
      859
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      2
      851
    10. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      848
    Aihe