Olivat Israel ja Etelä-Afrikka hyvää pataa keskenään

Etelä-Afrikka oli Israelin tukena 60-70 -luvuilla ja Israel hommasi maalle atomipomminkin.

Äärikarismaattinen lössi siukkaili ja siunasi.

Etelä-Afrikassa tapahtui vallankumous ja kansanvalta astui diktatuurin tilalle.

Karismaattislössi sai kuonoonsa ja kunnolla!

HYVÄ!

22

144

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oli hyvää pataa arabit ja idi amin onko kts myös idi amin fani???

      • Totta kai

        hän on samalla tasolla kuin Idi Amin.
        Hänen suurin hobbynsa tällä hetkellä on että Iranin mullahit saisivat kaikessa salassa oman atomipomminsa ja siitähän tämä islamin oppilas ei pukahda sanaakaan.
        Tai esimerkiksi kurdikansan tai arabimaiden ahdingossa elävien vuoksi.
        Hänelle on sama suuntaus kuin muinoin 30-luvun eräässä Euroopan maassa.
        Kaiken lisäksi hän on niin sokea ettei edes ymmärrä yhtään mitään mistä islamiin uskovien tarkoitusperistä.
        Miksi tällaista lapsellisuutta nimittäisi?


      • Totta kai kirjoitti:

        hän on samalla tasolla kuin Idi Amin.
        Hänen suurin hobbynsa tällä hetkellä on että Iranin mullahit saisivat kaikessa salassa oman atomipomminsa ja siitähän tämä islamin oppilas ei pukahda sanaakaan.
        Tai esimerkiksi kurdikansan tai arabimaiden ahdingossa elävien vuoksi.
        Hänelle on sama suuntaus kuin muinoin 30-luvun eräässä Euroopan maassa.
        Kaiken lisäksi hän on niin sokea ettei edes ymmärrä yhtään mitään mistä islamiin uskovien tarkoitusperistä.
        Miksi tällaista lapsellisuutta nimittäisi?

        Mitä pukahda?

        Iran on jo pääsemässä sopimukseen muun maailman kanssa ydinohjelmastaan. Piä sinä läpes kiinni asiasta joka ei sulle kuulu!

        Tää homma on hanskas!


      • vanha ja vakaa
        Totta kai kirjoitti:

        hän on samalla tasolla kuin Idi Amin.
        Hänen suurin hobbynsa tällä hetkellä on että Iranin mullahit saisivat kaikessa salassa oman atomipomminsa ja siitähän tämä islamin oppilas ei pukahda sanaakaan.
        Tai esimerkiksi kurdikansan tai arabimaiden ahdingossa elävien vuoksi.
        Hänelle on sama suuntaus kuin muinoin 30-luvun eräässä Euroopan maassa.
        Kaiken lisäksi hän on niin sokea ettei edes ymmärrä yhtään mitään mistä islamiin uskovien tarkoitusperistä.
        Miksi tällaista lapsellisuutta nimittäisi?

        Täytyy muistaa myöskin se että juutalaiset tiedemiehet näyttivät ratkaisevaa osaa tämän ihmiskunnan historian julmimman massatuthoaseen luomisessa.
        Ja minkälaisella salailulla ja valehtelulla sen ottaminen Israelin käyttöön aikoinaan tapahtui. Vanunuhan sitten paljasti koko saatanallisen sopan. Ja sai mossadin verikoirat kimppuunsa.


      • Totta kai kirjoitti:

        hän on samalla tasolla kuin Idi Amin.
        Hänen suurin hobbynsa tällä hetkellä on että Iranin mullahit saisivat kaikessa salassa oman atomipomminsa ja siitähän tämä islamin oppilas ei pukahda sanaakaan.
        Tai esimerkiksi kurdikansan tai arabimaiden ahdingossa elävien vuoksi.
        Hänelle on sama suuntaus kuin muinoin 30-luvun eräässä Euroopan maassa.
        Kaiken lisäksi hän on niin sokea ettei edes ymmärrä yhtään mitään mistä islamiin uskovien tarkoitusperistä.
        Miksi tällaista lapsellisuutta nimittäisi?

        Näin on sanonut kts vahinko että itte kts on poistanut sanomansa

        1
        Jumala on suojellut Irania ennenkin...
        KTS (Ei kirj.) 15.1.2012 18:02
        Yhteiskunta / Uskonnot ja uskomukset / Juutalaisuus

        Voiko paremmin myöntää olevansa muslimi


      • KTS kirjoitti:

        Mitä pukahda?

        Iran on jo pääsemässä sopimukseen muun maailman kanssa ydinohjelmastaan. Piä sinä läpes kiinni asiasta joka ei sulle kuulu!

        Tää homma on hanskas!

        Sopimus ydinvoimasta on vain suuri harhautus jonka päämäärä on tuhota Israel

        Onneksi Israel ennättää tuhoamaan ydinaseteollisuuden ennenkuin ensimmäistäkään pääsee valmistumaan kuten tuhosi irakin


      • vanha ja vakaa
        totuusonvoittaja kirjoitti:

        Näin on sanonut kts vahinko että itte kts on poistanut sanomansa

        1
        Jumala on suojellut Irania ennenkin...
        KTS (Ei kirj.) 15.1.2012 18:02
        Yhteiskunta / Uskonnot ja uskomukset / Juutalaisuus

        Voiko paremmin myöntää olevansa muslimi

        Paskat se mielikuvitusolento mitään suojele . Iranilaiset ovat itse suojelleet itseään esimerkisi Irakia vastaan.


      • totuusonvoittaja kirjoitti:

        Näin on sanonut kts vahinko että itte kts on poistanut sanomansa

        1
        Jumala on suojellut Irania ennenkin...
        KTS (Ei kirj.) 15.1.2012 18:02
        Yhteiskunta / Uskonnot ja uskomukset / Juutalaisuus

        Voiko paremmin myöntää olevansa muslimi

        Tämähän on vain tosiasia.
        Iran torjui USA:n helikopterihyökkäyksen 1980 ja Irakin hyökkäyksen myöhemmin.

        Mikä tässä on niin vaikeaa myöntää tosiasioita.


      • vanha ja vakaa
        KTS kirjoitti:

        Tämähän on vain tosiasia.
        Iran torjui USA:n helikopterihyökkäyksen 1980 ja Irakin hyökkäyksen myöhemmin.

        Mikä tässä on niin vaikeaa myöntää tosiasioita.

        paranoidista kirjoittelua ja luulee vielä että hänen totuutensa voittaa.


      • On tosiaan
        vanha ja vakaa kirjoitti:

        paranoidista kirjoittelua ja luulee vielä että hänen totuutensa voittaa.

        KTS:n kirjoittelut paranoidisia. Hän on ihan tosissaan esittänyt jonkun jumalan suojelleen Irania helikopterihyökkäykseltä. Uutena väitteenä häneltä on, että Iran olisi torjunut helkopterihyökkäyksen, vaikka kone tippui alas ihan muista syistä. Siinä on häneltä jo kaksi ihan ristiriitaista "totuutta", joista molemmat ovat täyttä valheellista roskaa.


      • On tosiaan kirjoitti:

        KTS:n kirjoittelut paranoidisia. Hän on ihan tosissaan esittänyt jonkun jumalan suojelleen Irania helikopterihyökkäykseltä. Uutena väitteenä häneltä on, että Iran olisi torjunut helkopterihyökkäyksen, vaikka kone tippui alas ihan muista syistä. Siinä on häneltä jo kaksi ihan ristiriitaista "totuutta", joista molemmat ovat täyttä valheellista roskaa.

        Joo ei Iranin tarvinnut helikopterieihin koskea. Jumala oli päättänyt ne tiputtaa.


      • Ja tämä
        KTS kirjoitti:

        Joo ei Iranin tarvinnut helikopterieihin koskea. Jumala oli päättänyt ne tiputtaa.

        jumala oli ilmeisesti Allah.

        Vakavasti puhuen: tämä kaikki keskustelu on täysin älyvapaata. Yhdysvaltojen armeija antoi selityksen teknisistä syistä taustalla.

        Vaan mitä sanoo palstan toinen tuuliviiri Vanha ja vakaa? Tuomitseko hän uskonnollisen selityksen vai asettuuko puolustamaan sinua? Jännitys tiivistyy. Ja kumpi teidän jumalistanne on vahvempi: Allah vai John Lennon? Munatkaa itseänne lisää.


      • fagroon
        Ja tämä kirjoitti:

        jumala oli ilmeisesti Allah.

        Vakavasti puhuen: tämä kaikki keskustelu on täysin älyvapaata. Yhdysvaltojen armeija antoi selityksen teknisistä syistä taustalla.

        Vaan mitä sanoo palstan toinen tuuliviiri Vanha ja vakaa? Tuomitseko hän uskonnollisen selityksen vai asettuuko puolustamaan sinua? Jännitys tiivistyy. Ja kumpi teidän jumalistanne on vahvempi: Allah vai John Lennon? Munatkaa itseänne lisää.

        "Munatkaa itseänne lisää."

        Don´t worry, kyllä he sen pian tekevät,kuten tähänkin saakka,aivan varmasti. :-)


      • vanha ja vakaa
        fagroon kirjoitti:

        "Munatkaa itseänne lisää."

        Don´t worry, kyllä he sen pian tekevät,kuten tähänkin saakka,aivan varmasti. :-)

        koirat haukkuu, karavaani kulkee.


      • vanha ja vakaa
        Ja tämä kirjoitti:

        jumala oli ilmeisesti Allah.

        Vakavasti puhuen: tämä kaikki keskustelu on täysin älyvapaata. Yhdysvaltojen armeija antoi selityksen teknisistä syistä taustalla.

        Vaan mitä sanoo palstan toinen tuuliviiri Vanha ja vakaa? Tuomitseko hän uskonnollisen selityksen vai asettuuko puolustamaan sinua? Jännitys tiivistyy. Ja kumpi teidän jumalistanne on vahvempi: Allah vai John Lennon? Munatkaa itseänne lisää.

        John lennon oli jeesus ja Universum on jumalani.


      • fagroon
        Ja tämä kirjoitti:

        jumala oli ilmeisesti Allah.

        Vakavasti puhuen: tämä kaikki keskustelu on täysin älyvapaata. Yhdysvaltojen armeija antoi selityksen teknisistä syistä taustalla.

        Vaan mitä sanoo palstan toinen tuuliviiri Vanha ja vakaa? Tuomitseko hän uskonnollisen selityksen vai asettuuko puolustamaan sinua? Jännitys tiivistyy. Ja kumpi teidän jumalistanne on vahvempi: Allah vai John Lennon? Munatkaa itseänne lisää.

        Kuten edellä jo sanoinkin,sieltähän sitä myötähäpeäsettiä tulikin,peräti kahden kommentin verran. :-D


      • On tosiaan kirjoitti:

        KTS:n kirjoittelut paranoidisia. Hän on ihan tosissaan esittänyt jonkun jumalan suojelleen Irania helikopterihyökkäykseltä. Uutena väitteenä häneltä on, että Iran olisi torjunut helkopterihyökkäyksen, vaikka kone tippui alas ihan muista syistä. Siinä on häneltä jo kaksi ihan ristiriitaista "totuutta", joista molemmat ovat täyttä valheellista roskaa.

        Joo muslimien jumala suojeli muslimija Kristittyjä vastaan. Tohonko kts uskoo?


      • Joo muslimien jumala suojeli muslimija Kristittyjä vastaan. Tohonko kts uskoo?


      • totuusonvoittaja kirjoitti:

        Joo muslimien jumala suojeli muslimija Kristittyjä vastaan. Tohonko kts uskoo?

        Jumala ei katso henkilöön.


      • Paloiko
        KTS kirjoitti:

        Mitä pukahda?

        Iran on jo pääsemässä sopimukseen muun maailman kanssa ydinohjelmastaan. Piä sinä läpes kiinni asiasta joka ei sulle kuulu!

        Tää homma on hanskas!

        päreet tosiasioiden edessä?


      • KTS kirjoitti:

        Jumala ei katso henkilöön.

        Kristittyjen Jumalako suojelisi muslimeja Kristittyjä vastaan?

        Ei varmasti vaan kts on pahasti hakoteillä kuten kaikki muslimit


      • Tämäkö
        KTS kirjoitti:

        Jumala ei katso henkilöön.

        on sitä eappin ns. uutta opetusta?
        Joka on täysin mennyt PLO/PA:n ansaan sitten v. -80 luvun.
        Ja tämä kts sitten on omaksunut islamin ns. rakkausanoman.
        Katsotaanpa mitä tämä koraaniin pohjautuva käsky opettaa näille lapsukaisille, jota tämä kts kaikkien noiden heittojensa ja viitteittensä kautta haluaa esittää Kheel Meshaalin sanoin:
        "Tavoitteemme on edelleen ajaa sionistit pois historialisesta Palestiinasta ja vapauttaa Al Quds (Jerusalem). Pelkästään uskonnolliselta pohjalta rauha Lähi-Idässä ei ole mahdollinen, niin kauan kuin juutalaisvaltio on olemassa. Rauha voidaan saavuttaa, ja paras keino siihen on se, että juutalaiset palaavat takaisin niihin maihin joista ovat aikanaan lähteneet."
        Tämä on juuri sitä rasismia, jolla niin arabitahot kuin ekumeenikot ja nykyinen länsimaalainen media ovat jatkuvasti yrittäneet aivopestä kansalaisten tietoutta ao. alueen tapahtumista.
        Sehän on aivan samaa "touhua" kuin muinoin 30-luvulla.
        Voi rehellisesti kysyä mikä tällaisten ihmisten oman ajattelun taso on.
        Ovatko he aivan samalla tasolla kuin nuo aivopestyt 30-luvun erään valtion ihmiset?
        Otetaan vielä eräs terroristin lausuma, jota ei niin kts ja ekumeeninen liike ole huomioinut.
        Sheikki Hassan Nasserallah julisti omilleen ja maailmalle tv-puheessaan: " Al-"Mawt le-Israel "- kuolema Israelille. "Nastarjiu Khatyhar "- Me palaamme Khaihariin, viitaten erääseen Muhammadin urotöistä juutalaisia kohtaan. Israelia ei ole olemassa, tuhotkaa sionistinen vihollinen!
        Kaiken lisäksi nämä hullut terroristit eivät tule toimeen kahden islamilaisen suunnan suhteen! On shiialaisia ja sunneja eli verivihollisia keskenään. Siis kenen kanssa tässä pitäisi neuvotella rauhasta? Ja monen sorttinen terroristilauma lisäksi, jotka eivät pysty edes keskustelemaan mistään rauhanmahdollisuudesta!
        Kerropa nyt kts mite ekumeeninen taho tai itsesi "suuret ajatukset" tämän ratkaisevat!


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      119
      1062
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      134
      959
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      299
      763
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe