Chilen Juutalaiset suuttuivat jalkapallojoukkueen pelinumeroista
Jalkapalloliitto kielsi joukkueen pelipaidat. Paitojen sanotaan vihjaavan, että Israel kuuluisi palestiinaan.
Arabi omistuksessa oleva jalkapallo seura käyttää pelipaidassa "palestiinan" lipun värejä ja numero yksi on kuin Israelin kartta. Eli koko Israel kuuluisi arabeille.
http://www.hs.fi/paivanlehti/22012014/ulkomaat/Chilen juutalaiset suuttuivat jalkapallojoukkueen pelinumeroista/a1390289041312
Chilen jalkapalloliitto on käskenyt Santiagossa pelaavaa pääsarjaseuraa Palestinoa muuttamaan paitojensa ulkoasua. Paitojen selkämyksiin painettu pelinumero 1 on näyttänyt kartalta, jossa Israel ja palestiinalaisalueet ovat yhtä.
Karttamaiset numerot ilmestyivät Palestinon paitoihin uudelle pelikaudelle, joka alkoi vuodenvaihteessa.
Palestiinalaiset siirtolaiset perustivat seuran jo vuonna 1920, ja sen asussa on perinteisesti käytetty Palestiinan lipun värejä vihreää, valkoista, punaista ja mustaa.
Kiellon ja vajaan tuhannen euron sakkojen taustalla on Chilen juutalaisyhteisön suuttuminen, BBC kertoi. Juutalaisten mukaan kartta vihjaa, että Israel kuuluisi Palestiinaan.
Virallisen valituksen teki kilpailevan seuran Ñublensen omistaja Patrick Kiblisky Fried, joka on juutalainen.
Jalkapallo joukkueella eriskummalliset numerot ja väri
10
146
Vastaukset
Ja mehän toki tietenkin toki kannustamme pääsarjan jalkapallojoukkue Club Deportivo Palestinoa Chilen mestariksi!
HYVÄ!- Eli tämä
KTS on jälleen ilmaissut olevansa islamin ja brutaalin tappamisen kannattaja ja samalla kaikkien kansainvälisten, yhteisesti sovittujen, päätösten halventaja, joka käsittelee aivan samalla tavalla sopimuksia kuin islamin harjoittaja:
Kuten eräs ohje, jota esim. Arafat noudatti tehdessään sopimuksia ns. vääräuskoisten eli muuta uskontoa kuin islamia harjoittavan kanssa eli voi tehdä sopimuksen enintään 10 vuodeksi ja voit rikkoa sen silloin kun olet vahvistunut kylliksi tuhotaksesi vastapuolen.
Kaiken lisäksi tämä ekumeeninen taho ei edes ymmärrä vähääkään islamin tarkoitusperistä.
Samaa sokeutta myös tämä lapsukainen ja median mallioppilas KTS edustaa.
Ei edes uskalla ottaa selvää mistä koko asiassa on kyse.
Mitä se oikeastaan on?
Pelkuruuttako vai suurinta tyhmyyttä vai mitä, sen voi jokainen itse päättää.
Jo tuollainen Israelin koko aluetta koskeva brutaali ja täysin typerä karttakuva on vastoin kaikkia ihmisoikeus- ja kansainvälisiä sopimuksia ja kaiken lisäksi täysin typerä ja lapsellista ajattelutapaa omaavan maailmankuva.
Sodan ja tappamisen edustajahan tämä tyyppi on. Eli tämä kirjoitti:
KTS on jälleen ilmaissut olevansa islamin ja brutaalin tappamisen kannattaja ja samalla kaikkien kansainvälisten, yhteisesti sovittujen, päätösten halventaja, joka käsittelee aivan samalla tavalla sopimuksia kuin islamin harjoittaja:
Kuten eräs ohje, jota esim. Arafat noudatti tehdessään sopimuksia ns. vääräuskoisten eli muuta uskontoa kuin islamia harjoittavan kanssa eli voi tehdä sopimuksen enintään 10 vuodeksi ja voit rikkoa sen silloin kun olet vahvistunut kylliksi tuhotaksesi vastapuolen.
Kaiken lisäksi tämä ekumeeninen taho ei edes ymmärrä vähääkään islamin tarkoitusperistä.
Samaa sokeutta myös tämä lapsukainen ja median mallioppilas KTS edustaa.
Ei edes uskalla ottaa selvää mistä koko asiassa on kyse.
Mitä se oikeastaan on?
Pelkuruuttako vai suurinta tyhmyyttä vai mitä, sen voi jokainen itse päättää.
Jo tuollainen Israelin koko aluetta koskeva brutaali ja täysin typerä karttakuva on vastoin kaikkia ihmisoikeus- ja kansainvälisiä sopimuksia ja kaiken lisäksi täysin typerä ja lapsellista ajattelutapaa omaavan maailmankuva.
Sodan ja tappamisen edustajahan tämä tyyppi on.Ja mehän toki tietenkin toki tuemme Suomen valtion ja ulkoministeriön virallista ja rauhantahtoista Lähi-idän politiikkaa ja kannustamme Suomen nuorisoa mm. Eapis:
http://www.eappi.fi/
Sitten on erikseen nää äkäset ääriänkyräuskovaiset ja niitä siirtelemme sivuun pois huutamast...Tietenkin kannatat myös koko Israelin valtion muuttamista arabivaltioksi. Tämähän on se tarkoistus arabeilla.
KTS kirjoitti:
Ja mehän toki tietenkin toki tuemme Suomen valtion ja ulkoministeriön virallista ja rauhantahtoista Lähi-idän politiikkaa ja kannustamme Suomen nuorisoa mm. Eapis:
http://www.eappi.fi/
Sitten on erikseen nää äkäset ääriänkyräuskovaiset ja niitä siirtelemme sivuun pois huutamast...SUOMEN valtion linja johtaa Israelin tuhoon ja sitä myös kts kannattaa ja erkki poika joka on sanonut että on ollut suuri virhe koko Israelin valtion perustaminen
totuusonvoittaja kirjoitti:
Tietenkin kannatat myös koko Israelin valtion muuttamista arabivaltioksi. Tämähän on se tarkoistus arabeilla.
Israelin muuttamista arabivaltioksi?
Sehän on sun linjas jossa Länsiranta ja Gaza asukkaineen liitetään Israeliin.
Siitä syntyy arabinenemmistö
Mietii sitä jos aivos pystyy.
:D- arabi-enemmistö :D
KTS kirjoitti:
Israelin muuttamista arabivaltioksi?
Sehän on sun linjas jossa Länsiranta ja Gaza asukkaineen liitetään Israeliin.
Siitä syntyy arabinenemmistö
Mietii sitä jos aivos pystyy.
:DSiitä syntyy arabi-enemmistö
Mietii sitä jos aivos pystyy.
:D ---
AAtteleppas nyt oikein har-taas-ti, Sanamies :D :D KTS kirjoitti:
Israelin muuttamista arabivaltioksi?
Sehän on sun linjas jossa Länsiranta ja Gaza asukkaineen liitetään Israeliin.
Siitä syntyy arabinenemmistö
Mietii sitä jos aivos pystyy.
:DNehän ovat jo Israelia ja Juutalaisia on ennemmistö ja lisää tulee kun kaikkin miljoonat Juutalaiset palaavat Israeliin ympäri maapalloa.
Että mitä kts:n päässä oikein liikkuu tai liiku yhtään mitään
- Alz Heimer...
jalkapallo?
mitä se on ?
syötävää? - hmmmm.....
'jalkapallo seura'
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681969- 1281394
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321353- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654
