PP Suomi24. Yhdenillan panojen mestari..

Legenda PP

7

392

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PP=Herra X

      Olihan se aikoinaan pukillekin saavutus,mutta ne ajaton varmasti jo takanapäin!


      Tainnut lentää pihalle ulkoruokintaan.

      Joskus vuonna 1 ja 2 voinut vielä olla pyörittää ulkonäollään naisia, (itsekin sorruin).

      Törmäsin tässä ihan vähänaika sitten herraan, onneks ei nähnyt eikä tunnistanut mua, olipa herra mennyt surkeen näköisesksi... YÖK
      Kiloja oli tullut varmaan 30kg, harmaantunut ja kaljuuntunut, eipä kävelykään ollut enää ryhdikästä. Ikä tehnyt tepposen
      Eikä näkynyt vierellä olevan ketään,nykyään herra x,ei enään mikään komistus,ikä ja kuluttava elämän tapa tehnyt tepposen.

      Mutta jos vielä saa naista niin puhe lahjoillaan,ei muuten on se tietty kova
      poika pane_maan.

      Mutta taso naisten suhteen on pullukat ja seinäruusut,ennen sillä oli upeita naisia joka sormelle kaksi.

      Nykyään saa varmaa enää kerran kaksi vuodessa..

    • Älä Valehtele!
      • yhdet pakit.

        99% suomi24 :sen naisista on antanut PIL...LUA, tolle x-menille ekoilla treffeillä.
        Rosentit kohdallaan.


    • rinsessa 444

      Tyylikäs,Hillitön,Arvoituksellinen,Rohkea,Röyhkeä,Karismaattinen,Älykäs,Pelottava,Sexikäs??Kaikki samassa paketissa ja mies on sinkku.
      Aikaisemmin ollut 3 pitkässä parisuhteessa ja nyt vapaana 4,6vuotta.
      Mikä mättää??
      Naisia on ollut tuona aikana huomattavan paljon....mitä hakee??,vai hakeeko mitään??

      Lähes 190 pitkä.
      Keskiverto vartalo.
      Surulliset siniset silmät.
      Tummat hiukset harmain raidoin(Elvis look)..

      Verbaalisesti erittäin lahjakas,Yli sexuaalinen,(AD/HD).

    • SatuSeppo

      Missä tämän legendan naamakuvan voisi nähdä? Voisi arvioida, onko puheet yhtään kohdillaan vai pelkkiä satuja.

    • Porin-Poeka

      Ei se iske naisia,vaan on tottunut että naiset tulevat hänet iskemään. (sadat naiset ovat häntä eri sivustoilla lähestyneet) ilman että mies tekee mitään aloitetta itse mihkään suuntaan.(Monellako miehellä tälläinen flaksi)?

      Kaikki jotka on kelvanneet ,kärsvät jostain traumasta mitä mies on aiheuttanut.
      Tai jotain sydänsurua kun mies on jatkanut matkaa uusiin valloituksiin.Miten on vieläkö matka jatkuu?

    • Piruparka

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      439
      9708
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      258
      6795
    3. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      14
      2751
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      335
      2353
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1727
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1643
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      190
      1342
    8. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      188
      1283
    9. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      999
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      48
      974
    Aihe