"Albert Einstein oli huijari. Mies työskenteli patenttitoimiston virkailijana ja varasti suurimman osan ns. tieteellisistä löydöksistään muilta suurilta tiedemiehiltä. Muut tiedemiehet eivät saaneet tunnustusta keksinnöistään, mutta sitä vastoin Einsteinia juhlittiin historian suurimpana älykkönä. "
Muuten, euroopassa kansa tietää yleisesti tästä, Albertin vaimo oli kotoisin Novi Sad-kaupungista. Ihmiset nauravat päin naamaa niille jotka uskovat huijarista kulkeviin valheisiin
http://www.magneettimedia.com/hieno-video-joka-nayttaa-mika-huijari-albert-einstein-todella-oli/
Totuus Einsteinistä
44
543
Vastaukset 44
- 15+1
Miinusta trolleille. Ei muuta.
- Paljonmuutakin uutta
Tais tämä 15 1 olla juuri tämä trolli koska ei osaa ja halua keskustella itse Albertin teoista vaan hyökkää henkilöä eli itse kirjoittajaa kohtaan kohtaan mollaamalla hänen uskottavuuttaan.
- Täysin ala-arvoinen
Paljonmuutakin uutta kirjoitti:
Tais tämä 15 1 olla juuri tämä trolli koska ei osaa ja halua keskustella itse Albertin teoista vaan hyökkää henkilöä eli itse kirjoittajaa kohtaan kohtaan mollaamalla hänen uskottavuuttaan.
Kirjoittajan lähteen uskottavuus hipoo nollaa. Nuo Einsteinia vastaan kohdistetut kirjoitukset ovat erittäin tökeröä propagandaa, jossa jäljet johtavat sellaiselle sontakasalle, johon en koskisi pitkällä kepilläkään.
Toki Albert Einstein rakensi olemassa olevan tiedon varaan uuden teoriansa. Niin ovat tieteessä tehneet aina kaikki muutkin. Kukaan tieteen historiaa tutkinut ei kiistä Einsteinin saavutusten arvoa ja hänen saamansa tunnustuksen oikeellisuutta. - Pitää paikkansa
Täysin ala-arvoinen kirjoitti:
Kirjoittajan lähteen uskottavuus hipoo nollaa. Nuo Einsteinia vastaan kohdistetut kirjoitukset ovat erittäin tökeröä propagandaa, jossa jäljet johtavat sellaiselle sontakasalle, johon en koskisi pitkällä kepilläkään.
Toki Albert Einstein rakensi olemassa olevan tiedon varaan uuden teoriansa. Niin ovat tieteessä tehneet aina kaikki muutkin. Kukaan tieteen historiaa tutkinut ei kiistä Einsteinin saavutusten arvoa ja hänen saamansa tunnustuksen oikeellisuutta.Kävin Serbiassa ja sieltä Novi Sadista on kotoisin Einsteinin vaimo. Siellä historia on kirjoitettu ruohonjuuritasolta ja sama kertomus kuin magneettimedian sivulta tuli sieltäkin, Albert Einstein teki ryhmässä työtä ja vei työn ilman toisten suostumusta patentoitavaksi omiin nimiinsä.
Onhan Suomessakin valelääkäreitä vaikka sellainen ei pitäisi olla mahdollista varsinkaan nykyaikana. Ja käsileimasimen aikaan moni muukin väärennös oli naurettavan helppoa. - Haise pahalle
Pitää paikkansa kirjoitti:
Kävin Serbiassa ja sieltä Novi Sadista on kotoisin Einsteinin vaimo. Siellä historia on kirjoitettu ruohonjuuritasolta ja sama kertomus kuin magneettimedian sivulta tuli sieltäkin, Albert Einstein teki ryhmässä työtä ja vei työn ilman toisten suostumusta patentoitavaksi omiin nimiinsä.
Onhan Suomessakin valelääkäreitä vaikka sellainen ei pitäisi olla mahdollista varsinkaan nykyaikana. Ja käsileimasimen aikaan moni muukin väärennös oli naurettavan helppoa.Minkä työn Einstein on patentoinut? Einsteinilla ei ollut koko uransa aikana ainuttakaan patenttia. Ei hän mikään keksijä ollut, vaan tiedemies.
Tuo kommenttisi kertoo vain sen kuinka pihalla asiasta olet. Einstein ei sitäpaitsi työskennellyt ikinä missään ryhmässä.
Täysin lapsellinen sepustus kuten se Magneettimedian juttukin.
- Ennalta päätetty tuo
Onko kollimaattori likinäköinen kun pystyy lukemaan vain otsikot?
Voisit ottaa kantaa onko oikein tuomita totuuden julkaisemisesta etenkin kun Kärkkäisen esittämää kirjallista aineistoa ei tuo käräjäoikeus suostunut hyväksymään puolustuksen todisteeksi? Voisit lukea itse magneettimedian sivuilta artikkelin Oikeudenkäynnin jälkipyykin ja kerro mielipiteesi sen jälkeen artikkelin sisällöstä. Jos vastaat ettet halua lukea huuhaata niin perustele miksi se on huuhaata, jos pystyt siihenkään.
- Täyttä paskaa
Taas tätä umpityhmää länkytystä. Jollain on jotain Einsteinia vastaan (uusnatseilla, koska hän oli juutalainen?) ja siksi hänestä yritetään levitellä perättömiä juoruja. Nuo jutut on niin monta kertaa ammuttu alas, että ihmettelen, jos joku noita vielä uskoo.
- mabseryot
Minulla on jotain häntä vastaan siksi että hän oli ylimielinen mulkvisti.
- ljvkhg
mabseryot kirjoitti:
Minulla on jotain häntä vastaan siksi että hän oli ylimielinen mulkvisti.
Tapasitko hänet?
Einstein oli introvertti tutkija, joka kaikissa elämänkerroissa on kuvattu tieteeseen uppoutuneeksi tutkijaksi, jolla ei paljoa sosiaalista elämää ollut. Ylimielistä Einsteinista ei saa tekemälläkään.
- Askel kerrallaan
a) Tietenkin voi kysyä, ketkä ovat vaatineet kunnian suhteellisuusteoriasta?
Jatketaan nimien paljastuttua. Aloittaja varmaan tietää nimet.- historian harrastaja
Voisin kertoa vähän siitä keiden harteilla Einstein seisoi. Oikaskaa,jos ole väärässä ja täydentäkää.
Ensin kaikki ne opettajat ja läheiset, jotka saivat Albertin hakeutumaan fysiikan opiskeluun.
James Clerk Maaxwell, erityisen suhtiksen osalta.
Yleisen osalta ainakin seuraavat:
Herman Minkowski, Einsteinin matiikanopettaja.
Rieman, joka oli luonut moniston, jonka pariin Minkowski Einsteinin opasti.
Suomalainen Gunnar Nordström, joka oli julkaissut viisiulotteisen gravitaatioteoriansa muistaakseni vuonna 1913.
David Hilbert, saksalainen matemaatikko, joka vaikutti ainakin jonkin verran teorian luomisen.
Henri Pointcare`, ranskalainen matemaatikko, joka rakenteli samansuuntaisia matemaattisia malleja avaruudesta kuin Einsteinkin.
Hendric Lorenz, fyysikko ja nobelisti, joka selitti Michelson-Morleyn koetta sillä, että kappaleet supistuvat liikkeen suunnassa.
Unohdin varmaan monta ja ehkä korostin joitain liikaa.
Einstein seisoi jättiläisten harteilla. Voi olla, että hän näki myös sen takia niin kauas, että ympärillä oli pelkkiä kääpiöitä, kuten eräs nobelisti Nobel juhlapuheessaan julisti. Totuus on kuitenkin se, ettei peräkammarissa fysiikkaa tehdä. Kaikki rakentuu vanhalle pohjalle tavalla tai toisella.
Ps. Kukaan edellisistä ei ole vaatinut kunniaa yleisetä tai erityisestä suhtiksesta. Hilbert yritti ratkaista asian ennen Einsteinia, mutta ei matemaattisesta neroudestaan huolimatta onnistunut. Poincare` olisi tieteen historian mukaan voinut vaatia osaa kunniasta itselleen, mutta ei vaatinut.
Magneettimedia on syvältä mörön ahteerista. - Lisäys
historian harrastaja kirjoitti:
Voisin kertoa vähän siitä keiden harteilla Einstein seisoi. Oikaskaa,jos ole väärässä ja täydentäkää.
Ensin kaikki ne opettajat ja läheiset, jotka saivat Albertin hakeutumaan fysiikan opiskeluun.
Suomalainen Gunnar Nordström, joka oli julkaissut viisiulotteisen gravitaatioteoriansa muistaakseni vuonna 1913.
David Hilbert, saksalainen matemaatikko, joka vaikutti ainakin jonkin verran teorian luomisen.
Henri Pointcare`, ranskalainen matemaatikko, joka rakenteli samansuuntaisia matemaattisia malleja avaruudesta kuin Einsteinkin.
Hendric Lorenz, fyysikko ja nobelisti, joka selitti Michelson-Morleyn koetta sillä, että kappaleet supistuvat liikkeen suunnassa.
Einstein seisoi jättiläisten harteilla. Voi olla, että hän näki myös sen takia niin kauas, että ympärillä oli pelkkiä kääpiöitä, kuten eräs nobelisti Nobel juhlapuheessaan julisti. Totuus on kuitenkin se, ettei peräkammarissa fysiikkaa tehdä. Kaikki rakentuu vanhalle pohjalle tavalla tai toisella.
Ps. Kukaan edellisistä ei ole vaatinut kunniaa yleisetä tai erityisestä suhtiksesta. Hilbert yritti ratkaista asian ennen Einsteinia, mutta ei matemaattisesta neroudestaan huolimatta onnistunut. Poincare` olisi tieteen historian mukaan voinut vaatia osaa kunniasta itselleen, mutta ei vaatinut.
Magneettimedia on syvältä mörön ahteerista.Ettei jäisi epäselvyyttä, niin tieteen historia antaa aivan ansaitusti Einsteinille kunnian suhteellisuusteorioista. Kukaan ei tee yksin tiedettä, mutta poikkeuksellinen yksilö osaa yhdistää entisen tiedon uudella luovalla tavalla.
Jos se ei olisi ollut Albert, niin teoria olisi viivästynyt, mutta tuskin jäänyt julkaisematta.
Karthago on hävitettävä ja Magneettimedia on rasistista ja fasistista tieteenvastaista mörön ulostetta. - Nontroll
Lisäys kirjoitti:
Ettei jäisi epäselvyyttä, niin tieteen historia antaa aivan ansaitusti Einsteinille kunnian suhteellisuusteorioista. Kukaan ei tee yksin tiedettä, mutta poikkeuksellinen yksilö osaa yhdistää entisen tiedon uudella luovalla tavalla.
Jos se ei olisi ollut Albert, niin teoria olisi viivästynyt, mutta tuskin jäänyt julkaisematta.
Karthago on hävitettävä ja Magneettimedia on rasistista ja fasistista tieteenvastaista mörön ulostetta.Miksi te poloiset magneettimediaa mollaatte ihan päivätöiksenne vaikka videon julkaisija on aivan joku muu.
Ei ole vielä ensimmäistäkään joka trollaukseltaan ei vaivaudu keskustelemaan itse videosta ja sen sisällöstä.
Aivopestyjä reppanoitako täällä haahuilee jotka eivät uskalla käyttää omia aivojaan, jos ne edes toimiikaan. - Kasva aikuiseksi
Nontroll kirjoitti:
Miksi te poloiset magneettimediaa mollaatte ihan päivätöiksenne vaikka videon julkaisija on aivan joku muu.
Ei ole vielä ensimmäistäkään joka trollaukseltaan ei vaivaudu keskustelemaan itse videosta ja sen sisällöstä.
Aivopestyjä reppanoitako täällä haahuilee jotka eivät uskalla käyttää omia aivojaan, jos ne edes toimiikaan.>>Miksi te poloiset magneettimediaa mollaatte ihan päivätöiksenne vaikka videon julkaisija on aivan joku muu.>Ei ole vielä ensimmäistäkään joka trollaukseltaan ei vaivaudu keskustelemaan itse videosta ja sen sisällöstä.>Aivopestyjä reppanoitako täällä haahuilee jotka eivät uskalla käyttää omia aivojaan, jos ne edes toimiikaan.
- kjghjhghgjhgjhjhg
Nontroll kirjoitti:
Miksi te poloiset magneettimediaa mollaatte ihan päivätöiksenne vaikka videon julkaisija on aivan joku muu.
Aivopestyjä reppanoitako täällä haahuilee jotka eivät uskalla käyttää omia aivojaan, jos ne edes toimiikaan.Omia aivojaan? Nuo väitteet Einsteinista olen lukenut sen verran monta kertaa, ettei videon katselu niihin mitään uutta tuo. Yksikään tieteen historioitsija ei allekirjoita tuota soopaa, eikä kukaan omia aivojaan käyttävä ja tieteestä vähääkään tietävä niele tuota propagandaa.
Mitä magneettimediaan tulee, se ei itse juurikaan toimita mitääbn aineistoa, mutta raapivat tunkionpohjia maailmalla sitäkin innokkaammin ja siksi lehti jouduttiin jo lopettamaan. Skepsiksen Huuhaa-palkinto taisi olla kruununa kyseiselle medialle. - Albert3
historian harrastaja kirjoitti:
Magneettimedia on syvältä mörön ahteerista."Voi olla, että hän näki myös sen takia niin kauas, että ympärillä oli pelkkiä kääpiöitä, kuten eräs nobelisti Nobel juhlapuheessaan julisti."
Kuka ihmeen nobelisti on muka dissannut muita noin törkeästi? Nimi ja linkki, kiitos.
- grgesgsgse
Onkohan Einstein koskaan elänykään? Saattaa olla keksitty hahmo kuten Jeesuskin.
- srkvelrmc
Oikein hyvä vertaus, sillä jeesuksen historiallisuutta ei epäile yksikään vakavastiotettava historiantutkija, mutta nettiateistien keskuudessa "jeesus on satuhahmo" on suorastaan lentävä lause.
- Heh !
srkvelrmc kirjoitti:
Oikein hyvä vertaus, sillä jeesuksen historiallisuutta ei epäile yksikään vakavastiotettava historiantutkija, mutta nettiateistien keskuudessa "jeesus on satuhahmo" on suorastaan lentävä lause.
>
Tai ainakin he tiedostavat juutalaisen separatistijärjestön olemassa olon - vaikka sinänsä Jeesuksesta henkilönä ei suoria todisteita olekaan.
>
Eikä tietenkään yksikään vakavasti otettava tutkija pidä totena esim. Jeesuksen ylösnousemusta.
- jakinboas11
Totuus universumista kun on tietoisuus on universumin informaation polttopiste tarkoittaa sitä että ei sinua, minua tai Albert setää ole sellaisen yksilönä olemassa kuin miten vielä melko yleisesti alemalla ajattelun tasolla koetaan.
Albert setä tai mikä muu tietoisuus ei olisi mitään yksin tyhjässä avaruudessa , ei tietäisi edes olevansa olemassa. Kannattaa siis unohtaa yksilöiden saavutukset jne, olen,olemme yhdessä universumi joka herää tietoiseksi itsestään.
Tämä on myös kumoamaton fysikaalinen fakta, ei uskon asia.- Heh !
>
Tuo jo varmasti kertoo, miten vammaisen kuvitelman olet päähäsi luonut.
Olet palstan tyhmin kirjoittaja, joten eipä Sinulta tietysti voi tuon enempää vaatiakaan. - Toisinnäkijä
Heh ! kirjoitti:
>
Tuo jo varmasti kertoo, miten vammaisen kuvitelman olet päähäsi luonut.
Olet palstan tyhmin kirjoittaja, joten eipä Sinulta tietysti voi tuon enempää vaatiakaan.Ajatukset ovat yhteisiä, on vain erilaistunutta vastaanottoa ja -aikoja. Miten selität että teoriat ovat kuitenkin heti kaikkien ymmärrettävissä jos ne ovat kunkin yksilön yksityistä ajattelua? Mitään loppuun asti yksilöllistä ei ole olemassakaan. Yksilöity kunnia kannustaa vielä monia, ja onhan siinä toki sitä perää että viitsii työskennellä tieteen eteen.
- hömppää
Toisinnäkijä kirjoitti:
Ajatukset ovat yhteisiä, on vain erilaistunutta vastaanottoa ja -aikoja. Miten selität että teoriat ovat kuitenkin heti kaikkien ymmärrettävissä jos ne ovat kunkin yksilön yksityistä ajattelua? Mitään loppuun asti yksilöllistä ei ole olemassakaan. Yksilöity kunnia kannustaa vielä monia, ja onhan siinä toki sitä perää että viitsii työskennellä tieteen eteen.
Maailmalla on melkoisen pieni määrä ihmisiä, jotka ymmärtävät yleisen suhteellisuusteorian tai kvanttifysiikan hyvin. Hekin ovat opiskelleet alaa vuosikausia.
Teoriat eivät todellakaan ole kaikkien ymmärrettävissä. - Heh !
Toisinnäkijä kirjoitti:
Ajatukset ovat yhteisiä, on vain erilaistunutta vastaanottoa ja -aikoja. Miten selität että teoriat ovat kuitenkin heti kaikkien ymmärrettävissä jos ne ovat kunkin yksilön yksityistä ajattelua? Mitään loppuun asti yksilöllistä ei ole olemassakaan. Yksilöity kunnia kannustaa vielä monia, ja onhan siinä toki sitä perää että viitsii työskennellä tieteen eteen.
>
Ei.
>
Siksi, että niillä on matemaattinen esitystapa. Ne, jotka ymmärtävät matemaattista logiikkaa, ymmärtävät myös "matematiikan kielellä" olevat teoriat.
>
Niin. Jokainen ihminen on osa sosiaalista ryhmää, joka vaikuttaa ihmiseen. Tämä ei tietenkään poista sitä, etteikö tämän sosiaalisen yhteisön osa olisi yksilö.
- not your relative
hölmöt, minä se olin, tunnustan, joka keksin suhteellisuuden.
- fsdfsdfsdfsd
Einsteinin olemassaolosta ei ole mitään todisteita. On vain valokuvia jne., jotka on helppo väärentää. Esiintyykö kuvissa joku stuntman?
- ökguyfiytdi6rt
Eikä suhteellisuusteorioitakaan oikeasti ole. On vain joukko hatusta vedettyjä kaavoja, joita kutsutaan suhteellisuusteorioiksi. Vai onko kukaan palstalla edes johtanut Riimanin tensoreista suhtiksen ennusteita, jotta voisi sanoa niiden olevan totta. Eikä sellaisia tensoreitakaan taida olla.
Itse asiassa en usko, että matiikkaakaa on muuta kuin yhteen-, vähennys- kerto- ja jakolasku. Kertotaulu on varmasti olemassa, koska sen minä kykenen ymmärtämään. - martta0
ökguyfiytdi6rt kirjoitti:
Eikä suhteellisuusteorioitakaan oikeasti ole. On vain joukko hatusta vedettyjä kaavoja, joita kutsutaan suhteellisuusteorioiksi. Vai onko kukaan palstalla edes johtanut Riimanin tensoreista suhtiksen ennusteita, jotta voisi sanoa niiden olevan totta. Eikä sellaisia tensoreitakaan taida olla.
Itse asiassa en usko, että matiikkaakaa on muuta kuin yhteen-, vähennys- kerto- ja jakolasku. Kertotaulu on varmasti olemassa, koska sen minä kykenen ymmärtämään.Oletko ihan varma, että osaat edes kertolaskua? Jos kylille on 10 km ja kaverille puolet enemmän, niin montako km on kaverille matkaa?
- tietoviisas
martta0 kirjoitti:
Oletko ihan varma, että osaat edes kertolaskua? Jos kylille on 10 km ja kaverille puolet enemmän, niin montako km on kaverille matkaa?
ökguyfiytdi6rt vastaisi tuohon 20 km, vaikka se ei ole oikea vastaus...
- Besselin funktio
martta0 kirjoitti:
Oletko ihan varma, että osaat edes kertolaskua? Jos kylille on 10 km ja kaverille puolet enemmän, niin montako km on kaverille matkaa?
Kyllä se minun laskuoppini mukaan on 15 km. Mutta ei siihen mitään Laplace- tai Fouriermuunnoksia tarvittu. Mittasin GPS:llä. Kävelin 10 km kylälle (meni jo ohikin) ja puolimatkaan takaisin ja aprikoos, GPS näytti 15 km.
- Heh !
tietoviisas kirjoitti:
ökguyfiytdi6rt vastaisi tuohon 20 km, vaikka se ei ole oikea vastaus...
>
Jotenkin veikkaisin, että ökguyfiytdi6rt:n viesti voi olla vaikka ironiaa.
- IkuinenRakkaus
Mitä väliä sillä enää on, oliko Einstein huijari vai ei!
Tyyppiä ei enää ole ja on ihan sama minkä nimisen hepun sanotaan kehittäneen suhteellisuusteorian joka kuvaa maailmankaikkeutta virheellisesti isossa mittakaavassa!
Einsteinhan oli sitä mieltä kvanttiteorioista, että jos ne kuvaavat pienen mittakaavan maailmankaikkeutta oikealla tavalla, niin hän silloin enemmin pelipankin pitäjä eli ruletinpyörittäjä kuin fyysikko!
Nyt kävi kuitenkin niin että ruletinpyörittäjä selvitti miten ikuinen maailmankaikkeus oikeasti toimii!
:D- IkuinenRakkaus
1955 suppean suhteellisuusteorian keksimisestä tuli kuluneeksi 50 vuotta ja asiaa juhlittiin isosti!
Einstein itse kommentoi asiaa kirjeessään Max Von Lauelle näin!
"jos olen jotakin elämäni pitkän elämäni mietteissä tajunnut, niin sen, että olemme paljon kauempana alkeisprosessien syvällisestä ymmärtämisestä, kuin useimmat aikalaisemme uskovatkaan, joten meluisa juhlinta tuskin vastaa asioiden tilaa."
täytyy kunnioittaa heppua joka ymmärsi sanoa ääneen sen ettei kukaan hänen aikanaan ymmärtänyt syvällisesti maailmankaikkeuden toimintatavasta höykäsen pöläystäkään!
Eivät muuten ymmärrä vielä nykyisetkään fyysikot!
:D - IkuinenRakkaus
IkuinenRakkaus kirjoitti:
1955 suppean suhteellisuusteorian keksimisestä tuli kuluneeksi 50 vuotta ja asiaa juhlittiin isosti!
Einstein itse kommentoi asiaa kirjeessään Max Von Lauelle näin!
"jos olen jotakin elämäni pitkän elämäni mietteissä tajunnut, niin sen, että olemme paljon kauempana alkeisprosessien syvällisestä ymmärtämisestä, kuin useimmat aikalaisemme uskovatkaan, joten meluisa juhlinta tuskin vastaa asioiden tilaa."
täytyy kunnioittaa heppua joka ymmärsi sanoa ääneen sen ettei kukaan hänen aikanaan ymmärtänyt syvällisesti maailmankaikkeuden toimintatavasta höykäsen pöläystäkään!
Eivät muuten ymmärrä vielä nykyisetkään fyysikot!
:DEinstein:
"en haluaisi joutua hylkäämään tiukkaa kausaliteettia, ennen kuin sitä on puolustettu täysin toisella tavalla kuin tähän asti. Minusta tuntuu sietämättömältä ajatus, että säteen kohdistuminen elektroniin, tämä saa itse vapaasti päättää, minkä hetken ja suunnan se valitsee ilmaantuakseen. Jos näin on, niin haluaisin mieluummin olla suutari tai pelipankin hoitaja kuin fyysikko."
Onesimpleprinciple mallin mukaan koko elektronia ei edes ole olemassa ennen kuin säteen muodostamien tihentymien sisäinen liike voimistaa atomien ytimistä ulos työntyvien tihentymien sisäistä liikettä / painetta ja saa ne laajenemaan voimakkaasti, jolloin niistä yhdistyy isompi kokonaisuus eli uusi elektroni!
Tässä itsensä Einstein kaipaama kausaliteetin puolustaminen täysin toisella tavalla!
:D - Menepoismenepoismene
IkuinenRakkaus kirjoitti:
Einstein:
"en haluaisi joutua hylkäämään tiukkaa kausaliteettia, ennen kuin sitä on puolustettu täysin toisella tavalla kuin tähän asti. Minusta tuntuu sietämättömältä ajatus, että säteen kohdistuminen elektroniin, tämä saa itse vapaasti päättää, minkä hetken ja suunnan se valitsee ilmaantuakseen. Jos näin on, niin haluaisin mieluummin olla suutari tai pelipankin hoitaja kuin fyysikko."
Onesimpleprinciple mallin mukaan koko elektronia ei edes ole olemassa ennen kuin säteen muodostamien tihentymien sisäinen liike voimistaa atomien ytimistä ulos työntyvien tihentymien sisäistä liikettä / painetta ja saa ne laajenemaan voimakkaasti, jolloin niistä yhdistyy isompi kokonaisuus eli uusi elektroni!
Tässä itsensä Einstein kaipaama kausaliteetin puolustaminen täysin toisella tavalla!
:DTyönny _ oikeasti _ vit-tuun _ täältä_.
Ai niin mutta sehän taisi ollakin se varsinainen kipupisteesi... - MietiMieti
Menepoismenepoismene kirjoitti:
Työnny _ oikeasti _ vit-tuun _ täältä_.
Ai niin mutta sehän taisi ollakin se varsinainen kipupisteesi...Oletko miettinyt mitä eroa on keskustelulla ja mielipiteen esittämisellä ?
- Heh !
>
Et ole vieläkään vastannut mitenkään, miten kummassa Einstein voi johtaa kaavan, jolla voidaan laskea täsmällisesti valon taipuminen, jos koko teoria on täysin väärä. Miten ylipäätään aiemmista teorioista seurasi suoraan, että valon pitää taipua ? Eihän tuollaisen arvaaminen ole kovin mahdollista, jos ei tiedä - ja vielä täsmälleen oikein ?
Kyllä siinä sittenkin jotain järkeä taisi olla vai mitä ? - ljhfvlgulgt
MietiMieti kirjoitti:
Oletko miettinyt mitä eroa on keskustelulla ja mielipiteen esittämisellä ?
Jos kirjoittaa noin sadannen kerran täysin samaa apulantaa tiedepalstalle, tuskin on kyse enää mielipiteen esittämisestä. Kyllä silloin puhutaan palstan häiriköinnistä. Kyseinen ItsensäRakastelija on saanut bannit kaikilta moderatuilta tiedepalstoilta.
- HaukotusVaan
ONNEA ! Vuoden 2014 huonoin provo, jaettu aloittajalle ja Magneettimedialle. Ja näin varhaisessa vaiheessa AMAZING, täysin ylivoimaista !!! Voittajat voivat hakea voittonsa, kirjanen : "Kuinka puhallan aivoni herneen kokoiseksi", lähimmältä Ärrältä.
- Heh !
>
Näinpä. Suhteellisuusteorian kehitys on kuitenkin erinomaisen hyvin tunnettu prosessi, johon siis kuului aiempia tuloksia, joista Einstein teorian sai johdettua.
Magneettimedia on todellakin sellainen lähde, että jos asia lukee siellä, se on todennäköisemmin valetta kuin millään tavoin totta. Tarkastakaa siis aina, jos luette tuosta journalismin paskakasasta jotain. Se ei turhaan saanut huuhaapalkintoa.
- namusetä
Einstein sanoi tekevänsä työtä päivittäin (5 vrk/viikko?) n. 4 tuntia. Oli sen verran henkisesti uuvuttavaa ja ehkä unohti mainita, paljonko teki työtä ilman kynää ja paperia. Tästä tullaan mm. Hawkingiin: opiskeli 1 h/päivä ja muuten biletti ja kuunteli Wagneria. Nerot ovat Neroja!
- Anonyymi00046
Nero mikä nero!
Idiootteja kun nykäänkin näkyy Maailmassa riittävän. Jopa Suomessa. Kiitos tekoäly /some/ hallitus. - Anonyymi00047
Uusnatisen Einstein aloitukset ovat säälittäviä. Lähteenä on käytetty Magneettimediaa, joka sai syytteen antisemitismistä ja samana vuonna Skepsis RY:n huuhaa-palkinnon.
Notta sellainen lähde uusnatseilla.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri601626- 931028
Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi44787Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa40770Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven
Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviilipoliisiauton oven Mies kuvasi keskiviikkoiltana bus280753- 46742
Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?
Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,255684- 52637
" Hae roolisi miljardien Pyhäjärveltä"?
Perjantain 14.8. viesti TV:ssä oli hätkähdyttävän todellista kuultavaa. Tähän on tultu. Pyhäjärvi- selvitykseen, tied80598Nyt aletaan terveydenhuollossa karsimaan "turhista" operaatioista
Eräitä toimia ei enää tehdä, vaan yritetään korvata halvemmilla. Nykyään esimerkiksi polven tähystysleikkaukset lähes l113577