Huutoni tuotteesta oli korkein ja sain meklarilta viestin, jossa oli myyjän laittama viesti jossa oli etunimi sukunimi ja tilinumero jonne raha piti laittaa. Tuotteen saisin postissa.
Miksi sitten viestin lopussa luki yhteystiedot ja siinä olevat etunimi ja sukunimi eivät olleet millään tavalla samantapaisiakaan aiempien nimien kanssa. Onko tuo ihan normaalia vai yritetäänkö tässä nyt pissata linssiin? Myyjä oli tunnistautunut ja saanut paljon positiivista ja nolla negatiivista palautetta.
Hjälpa mig!
Siis mitä tämä tarkoittaa huuto.netissä?
2
265
Vastaukset 2
- poppl
Esimerkiksi, perhe käyttää samoja tunnuksia, lapsi ostaa aikuisen tunnuksella mutta haluaa saada omalle nimelle postiin.
Toinen esimerkki, myyjällä on yritys ja välillä ostaa/myy firmalle /firmalta sen osoitteeseen ja välillä kotiin.
Usein lapset auttelee vaaria kun se tarvii siihen 50-luvun mopoon osia ja vaari ei osaa nettiä käyttää ollenkaan. Voi asua ihan eri kaupungissakin.
Mahdollisuuksia on monia..
Mutta palaute ratkaisee, jos on yli 50 positiivista niin yleensä voi luottaa huoletta. Jep muutamaan positiiviseen palautteeseen kannattaa suhtautua varauksella, huijarin kaverit on ne sinne todennäköisesti junailleet.
Yksi mikä kannattaa myös tarkistaa on se kauanko tunnus on ollut voimassa, muutaman kuukauden tai viikon aukiolleisiin tunnuksiin suosittelen vain nouto-toimitusta. Yleensä huijarit perääntyvät kun nouto-toimitusta pyydetään tai mahdollisuutta tutustua tuotteeseen etukäteen.
EI TARVITSE OLLA EDES SAMALLA PAIKKAKUNNALLA, riittää kun kysyy noita optioita niin vastaus sähköposti vaikenee, eikä yhteyttä enään saada.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Onko vassarin lääkkeet(mt) jääneet taas ottamatta
Sen verran järjetöntä persuhuutoa taa näkyville. Tuo yksi häiriintynyt ei osaa kuin "huutaa" isoilla kirjaimilla, se on481561Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.64961Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.30677- 87647
- 46628
kene ajoi "kolarin"?
"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl14615Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu24611- 8589
Pahin tapa satuttaa toista
On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.56584Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä
Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan81548- 44531
- 61525
Jos kaivattusi on
Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?47523- 37516
Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen
Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj14511- 55502
Kylän tielle remonttia?
Mitäköhän kylän tielle ruvetaan tekemään ku laitettu tuommoset töpsät muutamien suojateitten kohille?13482Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.133479Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa45419Miten vuosien jälkeenkin tunteet voivat olla niin voimakkaat?
Että pelkkä ajatus sinusta täyttää silmät kyynelistä.26419