Kalaruualle, pitäis laittaa ohiuinutta haukea, kuinka sen laittaisi, paistaisi vai keitoksi.
Saiskos hyvän ohjeen
5
137
Vastaukset
- kokeilu on valttia
minä luulen et kalaukon resepti toimii myös haukeen , kokeile ja anna kommentti .
- tee näin
Haukihan on puunmakuinen kala, jota ei ilman erittäin hyvää kastiketta tarjota paljaaltaan.
Itse olen laittanut hauista kalapullia tai -pihvejä.
Eli kai osaat? Korppujauhoa, munaa mausteita jne. Voissa paistaa, niin hyvää tulee. Lisukkeena peruna jossain muodossa, itse suosin ihan keitettyä tai muusia. Valkokastike mukaan.- olipas vekkuli avaus
Kuinkahan tuon ohiuineen hauen saa yleensä perkauspaikalle, hehheee.
- 13+7
En olisi noin kriittinen hauen maun suhteen, kunhan ei käytä jotain jättikokoista yksilöä. Mutta totta, tulee mainioita pihvejä, ovat tosi herkullisia. Me kyllä sitten joskus myös paistetaan haukea ihan fileenä niin, että se on kevyesti leivitetty, tai sitten ihan naturel jolloin se pintamaustetaan suolalla ja yrteillä. Vallan kelvollista syötävää sekin. Ja kastike sitten maun mukaan, valkokastike on myös minun lempparini.
- ammuttu ohi
Niin voisikos samankaltaista ohjetta käyttää ohiammuttuun jänikseen, toki tämä olisi kuulunut riista-palstalle mutta en jaksanut vierittää niin alas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1822198
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1651899Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I451894- 1261586
Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia641449Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1771407Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen771201Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P311054- 711033
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni66973