Varsinkin kun neuvot on aina luokkaa mene puhumaan naiselle, keksi ensin joku lause millä aloitat keskustelun ja itsevarmuus plaaplaa. Vittu kun varmaan kaikki menisi puhumaankin sille naiselle jos se olisi niin helppoa, mutta kun se ongelma onkin se miten saisi itsensä sinne naisen luo hilattua kun ei ole uskaltanut sitä tehdä tähänkään mennessä. Puhun toki tässä nyt itsestäni, mutta tämä osuu moneen muuhunkin mieheen. Se on toki helpompaa huudella kun on ulkonäköä jolla kestää ne pakitkin kun tietää, että on kuitenkin mahdollisuus johonkin muuhun naiseen. Rumilla ei ole tsäänssejä kehenkään ja sen kanssa on vaan elettävä.
Miksi joidenkin pitää aina olla "neuvomassa" ätmejä
5
135
Vastaukset
- 8 + 4
Pitkä henkinen kasvun paikkahan se uskaltaminen on monella, päin vittua kasvatettujen "miehien" suomessa..
- väärät profeetat
Minä luulen että nämä pelimies-neuvojat ovat kaikki luonteeltaan voimakkaasti ekstrovertteja.
Ruma naista saamaton ekstrovertti mies suhtautuu ongelmaansa eritavalla kuin 80-100% introvertti mies. Ekstrovertti mies uskoo saavansa naisen, jos hän käyttäytyy kuin laumansa alfa, ja juuri niin käyttäytyisi, jos vain olisi komea. Tässä on periaatteessa koko pelimies teoria kiteytyneenä.
Ruma ekstrovertti mies ei siis koskaan käyttäydy persoonansa vastaisella tavalla, vaan hän käyttäytyy ulkonäkönsä sanelemalla tavalla, ellei tietoisesti muuta sitä. Jos ruma ekstrovertti mies olisi komea, hän käyttäytyisi juuri niinkuin komea ekstrovertti käyttäytyy. Mutta koska hän on ruma, hän käyttäytyy kuin ruman oletetaan käyttäytyvän. Kyse ei ole ujoudesta! Hän siis voi muuttaa käyttäytymistään, jos päättää niin.
Vitsi piilee siinä, että introvertti ei käyttäydy sillä tavoin, ei edes vaikka hän olisi komea. Siksi pelimies teoria toimii vain ja ainoastaan ekstroverteilla. Huvittavaa myös kuinka pelimies teoriasta vouhottanut palstaguru apparaatti käänsi koko Jungin arkkityyppi teorian nurinpäin. Ehkä tämä kertoo osaltaan introverttien ja ekstroverttien erosta.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Itse_%28Jungin_arkkityyppi%29
Itse on ns. ego-minää laajempi kokonaisuus. Se on kirjaimellisesti sielu joka sisältää sekä alitajunnan että tietoisen ego-minän. Henkistä kehitystä on oppia ymmärtämään itseä, ja tuomaan tiedostamatonta alitajunta tietoisuuden piiriin, eli miksi toimin niinkuin toimin.
Apparaatin neuvo oli unohtaa itse, ja keskittyä vain ego-minään. Neuvo jonka antaisi vain pinnallinen materialistinen ekstrovertti. Koska ekstroverttien ja introverttien aivot ovat piuhoittuneet kirjaimellisesti eritavalla, katsomme ongelmaa kuin peilin eripuolilta. Minulle tärkeintä on tulla hyväksytyksi itsenäni. Se on jo arvo itsessään! Sitä kutsutaan myös itsearvostukseksi. - Eskonara
"Miten saisi naisen luo itsensä hilattua?"
Eräs kuulemani toimiva neuvo on että annat kaverillesi kymmenen 20 euron seteliä. Sitten menette baariin ja saat aina yhden takaisin kun menet juttelemaan naiselle.Ei toimisi mun kohdalla. Mutta sen kaverin kanssa voitais lähestyä jotain kahden naisen seuruetta.
- Eskonara
wlfwd kirjoitti:
Ei toimisi mun kohdalla. Mutta sen kaverin kanssa voitais lähestyä jotain kahden naisen seuruetta.
Pääasia että lähestytte!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1133864
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä413203- 2362866
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?402386- 361684
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?241496Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411476- 141371
- 181345
- 221271