Ostin jokin aika sitten joko S- tai K-marketista pussillisen Fazerin Liköörikonvehteja. Kun en muista, mistä kaupasta ostin pussin, en voi sitä palauttaa takaisin kauppaan (ostin nimittäin molemmista noita kyseisiä karamelleja). Kuittiakaan ei enää ole olemassa. Karamelleissa ei ollut ollenkaan pohjaa, joten likööri ei ollut valmistettaessa jäänyt karamelleihin. Palautuin pussin takaisin Fazerille ja myönsivät kyllä virheen, mutta eivät antaneet minulle vastaavaa tuotetta takaisin. Sain kyllä pussi Marianne -karkkeja ja pari pientä suklaapatukkaa. Minusta kenenkään ei enää kannata ostaa Fazerin karkkeja tai sitten pitää ainakin varautua siihen, ettei uutta vastaavaa tuotetta saa tilalle, jos hyväksyy tämän reklamaatiopolitiikan, voi toki jatkaa ostamista samaan malliin. Reklamaatiokäytäntö nimittäin kyllä edellyttää, että tuote korvataan vastaavalla tuotteella. Minä en esimerkiksi voi syödä ollenkaan kovia karamelleja ja Fazerin patukoista en tykkää. Joten.. jäin ilman korvausta Fazerin virheestä. Hienoa toimintaa, asiakkaalla ei näemmä ole enää nykyään mitään merkitystä Fazerille. Toivon, että muutkin vetävät johtopäätöksensä kyseessä olevasta asiasta. Onneksi on Marabou ym.
Fazerkin ottanut käyttöön uuden reklamaatioiden käsittelyn
Marilyn100
1
1019
Vastaukset
- että näin
Itse ostin marjapiirakkaa 2 kpl (paketissa oli vain 1) palautin, näin jonkin verran vaivaa että paketti menisi ehjänä perille sun muuta, palautus oli kyllä ihan kohtalainen reissumiestä 4 kpl (jotain vaaleaa kai) ja 250g dallaspullaa... no mutta kun olisin juurikin halunnut ostamani tuotteen ja siihen päälle vielä jotain näkemästäni vaivasta... mutta minkäs teet Fazerille, suosi suomalaista = suomalaiset ostavat Fazeria aina
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2623208Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741274- 661193
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180998Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47896- 62889
- 48824
- 47762
- 40731
- 39698