Kertokaas fiksummat miten roostersin paperilla ja viimekaudella laadukas D jyrätään ?
Ja noilla huippu jenkeillä höystettynä oleva O , joka oli viimekaudellakin kova, pysäytetään toisen VL jengin toimesta ?
En itse usko että mitenkään tulee onnistumaan.
Miten Roosters pysäytetää / jyrätään kaudella 2014 ?
6
410
Vastaukset
- reenillä
treenaamalla kovempaa kuin ne. Turku on vähintään yhtä kova paperilla ja siellä harjoitellaan joukkueenakin tosissaan
- 2+0
Niin et millä teidät jyrätään vai?
Jokainen ottaa nyt ja kehuu vähän Roostersin puolustusta, niin saadaan tän räkänokan päivä pelastettua. - dainasti
Palataan asiaan kuuden vuoden päästä.
- 14+11
Helppoa, tekemällä enemmän pisteitä kuin Roostersin hyökkäys
- 11+14
Onnistuneilla jenkkivalinnoilla on kriittinen merkitys. Joukkue, joka onnistuu hankkimaan kovatasoisen pelinrakentajan ja pystyy tekemään pelejä myös rikkoutuneista tilanteista ja jolla on laiturit, jotka saavat pallon kiinni ovat pitkällä. Itseasiassa hyökkäys, joka pystyy pelaamaan hyvin kontrolloitua 3x4 = uudet -hyökkäystä on pitkällä. Se voi kontrolloida palloa ja siten pitää Roostersin pois hyökkäämästä.
Eli mun mielestä kova hyökkäys on ensi kaudella paras puolutus Roostersia vastaan. Hyökkäyksen linjalta vaaditaan todella paljon ja koska Roosters pääsee läpi kuitenkin niin QB:n pitää olla nopea-release, hyvä liikkumaan ja varma heittäjä. Juoksupelillä Roostersia ei voiteta, mutta jos ei ole juoksupeliä niin hankala tilanne.
Itse panostaisin jenkkieurot todella kovaan pelinrakentajaan, siis sellaiseen joka pelannut aloittavana koko yliopistouransa, ei mitään 1-divisioonan 3-pelinrakentajaa, ja sateentekijä-tyyppiseen running-backiiin.
Puolustuksen pitää saada RoJolle painetta. Se on paras puolustus. Eli puolustuksen linjaan kolmas jenkki. Ja jos on lisää rahaa jäljellä niin pari liukasta jenkkiä EU-passilla puolustuksen takakentälle, jotka voi pelata myös rissuina, jos tarvetta.
Pelinrakentaja kuitenkin ykkösvalinta. Se ratkaisee voiton mahdollisuuden Roostersia vastaan.
Näin mä tekisin, mut mä oon vaan katsoja. Eli en varmaankaan tajua pelistä mitään. - 6+15
tajuat enemmän kuin moni valmentaja!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2492849Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell31594Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.21275- 1011164
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1231151Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581015Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531012- 66984
Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717927- 132868