Miten Roosters pysäytetää / jyrätään kaudella 2014 ?

suklaareikö

Kertokaas fiksummat miten roostersin paperilla ja viimekaudella laadukas D jyrätään ?

Ja noilla huippu jenkeillä höystettynä oleva O , joka oli viimekaudellakin kova, pysäytetään toisen VL jengin toimesta ?

En itse usko että mitenkään tulee onnistumaan.

6

398

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • reenillä

treenaamalla kovempaa kuin ne. Turku on vähintään yhtä kova paperilla ja siellä harjoitellaan joukkueenakin tosissaan

• 2+0

Niin et millä teidät jyrätään vai?
      Jokainen ottaa nyt ja kehuu vähän Roostersin puolustusta, niin saadaan tän räkänokan päivä pelastettua.

• dainasti

Palataan asiaan kuuden vuoden päästä.

• 14+11

Helppoa, tekemällä enemmän pisteitä kuin Roostersin hyökkäys

• 11+14

Onnistuneilla jenkkivalinnoilla on kriittinen merkitys. Joukkue, joka onnistuu hankkimaan kovatasoisen pelinrakentajan ja pystyy tekemään pelejä myös rikkoutuneista tilanteista ja jolla on laiturit, jotka saavat pallon kiinni ovat pitkällä. Itseasiassa hyökkäys, joka pystyy pelaamaan hyvin kontrolloitua 3x4 = uudet -hyökkäystä on pitkällä. Se voi kontrolloida palloa ja siten pitää Roostersin pois hyökkäämästä.

Eli mun mielestä kova hyökkäys on ensi kaudella paras puolutus Roostersia vastaan. Hyökkäyksen linjalta vaaditaan todella paljon ja koska Roosters pääsee läpi kuitenkin niin QB:n pitää olla nopea-release, hyvä liikkumaan ja varma heittäjä. Juoksupelillä Roostersia ei voiteta, mutta jos ei ole juoksupeliä niin hankala tilanne.

Itse panostaisin jenkkieurot todella kovaan pelinrakentajaan, siis sellaiseen joka pelannut aloittavana koko yliopistouransa, ei mitään 1-divisioonan 3-pelinrakentajaa, ja sateentekijä-tyyppiseen running-backiiin.

Puolustuksen pitää saada RoJolle painetta. Se on paras puolustus. Eli puolustuksen linjaan kolmas jenkki. Ja jos on lisää rahaa jäljellä niin pari liukasta jenkkiä EU-passilla puolustuksen takakentälle, jotka voi pelata myös rissuina, jos tarvetta.

Pelinrakentaja kuitenkin ykkösvalinta. Se ratkaisee voiton mahdollisuuden Roostersia vastaan.

Näin mä tekisin, mut mä oon vaan katsoja. Eli en varmaankaan tajua pelistä mitään.

• 6+15

tajuat enemmän kuin moni valmentaja!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö mihin

Ominaisuuksiin rakastuin sinussa?
      Ikävä
      79
      4426
    2. Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti

Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans
      Maailman menoa
      116
      4132
    3. BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön

Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että
      Maailman menoa
      168
      3112
    4. Surullista

Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa
      Ikävä
      58
      2557
    5. Muuttunut käytös

Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?
      Ikävä
      67
      2407
    6. 155
      2350
    7. Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta

Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome
      Maailman menoa
      56
      2199
    8. Väkeä oli liikkeellä

Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik
      Ähtäri
      42
      2107
    9. Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava

Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main
      Maailman menoa
      20
      2093
    10. Oliko kiihkeä

ensimmäinen yö?
      Ikävä
      52
      2032
    Aihe