Valtaosa peruskouluikäisistä lapsista niin ala- kuin yläluokillakin syö hyvin mielellään kouluruokaa, kirjoittaa luokanopettaja, aktiivinen bloggaaja Kai-Ari Lundell Uuden Suomen blogissaan.
Lundellia ärsyttää kouluruoan ympärillä pyörivä kärkäs keskustelu ja väitteet kouluruoan kehnosta laadusta.
–Kouluruoka ei ole paskaa, kuten monesta tuutista olen kuullut, Lundell ärähtää.
–Ruoka ei ole paskaa. Ruoka muuttuu paskaksi, kun se on kulkenut ihmisen ruuansulatuselimistön läpi.
Viime vuonna vuoden luokanopettajaksi valittu Lundell toteaa olevansa melkoinen kouluruuan asiantuntija, koska on syönyt kouluruokaa opettajana vuodesta 1980. Näin ollen väite kouluruoan paskuudesta on helppo kumota.
–En pysty syömään paskaa, Lundell kirjoittaa.
Uuden Suomen Vapaavuoron blogissaan Lundell esittelee myös kuvien voimin vantaalaiskoulun keskiviikkoista lounasvalikoimaa. Lundellin mukaan kouluruoka on halpaan hintaansa nähden hyvälaatuista, ja tiettyjen ”säästöpäivien” puuroilla parannetaan muiden päivien ruokia.
http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/66565-opettaja-kai-ari-lundell-kouluruoka-ei-ole-paskaa-en-pysty-syomaan-paskaa
Opettaja ärähtää: ”En pysty syömään paskaa”
asiantuntija asiassa
2
325
Vastaukset 2
- eturistiriita
Onks tää sama Lundell tai sen suvun vesa, joka tekee hernekeittoja ja varmaan eineksiä myös kouluihin?
- Mie tiiän
Opettaja ärähtää syö ite koulu"ruokaa" ennen ku kirjotat siitä 99% lisäaineita sun muuta sisältävän mössön ylistyksiä koulunruoan laatu on paskaa samoin maku ja mie tiiän mistä puhun olen 6. Luokalla niin varmasti tiiän
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791702
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109903En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo97666Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207644- 133618
- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37546
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä16522