Teen sen näin. 4dl vettä ja vajaa pikkulusikallinen suolaa. Puolikas pussi kuivahiivaa ja vehnäjauhoja sekaan että saat pehmeän löysän taikinan. Lisää vehnäjauhojen kanssa noin ruokalusikkallinen tai 2 rypsiöljyä. Pohja taputellaan pellille ja päälle tomaattipyreetä ja paistettuja broileir-suikaleta.sipulia,tomaattia ,ananasta jne..Päälle kevyempää 17% juustoraastetta..Uuniin 200 ja noin 30.40 min. Hyvää.
Kevyt kotipizza.
5
646
Vastaukset
- heheheh
eipä ole kovin kevyt silti....juustoa ja vehnäjauhoa....
muutama sipuli/tomaatisiivu ei siitä kevyttä tee. Älä huijaa itseäsi. Luulen tuossa (jos tekee n 20cm halkasija) pizzassa olevan ainakin 600-800 kcal. - Näin Parasta aitoa
Kuuluisa pitza leipuri Denis teki kevyt pitzan näin. Hän otti vain puolet normi pitzan taikinasta ja kaulitsi sen todella ohueksi normipitzan halkaisijalle. Kaikki täytteet oli puolitettu ja levitetty tasaisesti. Puolet kevyempää normi versioon verrattuna ja silti aito pitza..
- 20056
Siis mitä, jätä puolet aineista pois niin saat puolet kevyempää pitsaa? EI VOI OLLA TOTTA!
Mikset vaan jätä syömättä pitsasta toista puolta? Tarviiko sitä koko lättyä ahtaa itseensä, jaat vaikka kaverin kanssa. En tiedä mitään masentavampaa kuin pizzan jossa on liian vähän täytteitä.
- ninsevaanon
Läskit masentuu helposti..
- koti kokkinen
Tällä pizzalla syötetään perhe..Eikä läheskään niin raskasta kuin pizzerian tuotteet.Toki voi päälle heittää vieläkin kevyempää juustoa sekä kasviksia enenmmän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713879- 1013495
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah783328Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362638- 1181553
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361506Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221114Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421100Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181076Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181016