Kaikki lukijat täällä tuntuu vain ''ei tykkäävän'' mistään, ja luulevat tietävänsä kaikesta kaiken kun käyvät vähän tutustumassa wikipediaan ''Mikä ei ole sattumoisin tarkan tiedon lähde''. Kun asioista on faktoja, niin sitä ei haluta ottaa kuuleviin korviin. Mieluummin sitä uskostaan asioita mitkä on opetettu koulussa 50-vuotta sitten. Tiesittekö että Marsista ja kuusta on löydetty vettä? KUUSTAKIN! Vaikka ne ovatkin vesimolekyylejä. Tiesittekö että dinosauriksilla on oikeasti ollut höyhenet? Te haluatte uskoa ettei kuusta ole voinut löytyä vettä, dinosaurukset ovat olleet liskon tapaisia ja Aurinkokunnassamme ei ole 10 planeettaa.
Miksi täällä on tälläinen tiedepalsta?
Sohvaperunakaljalla
1
188
Vastaukset
- viimeinen sintu
Ihmiset varhaisimmat esi-isämme vilistivät noin hiirenkokoisina vikkelästoi dinosauruksia karkuun. Kyllä. Sellainen vaihe kädellisillä on todettu olleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 843359
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442797Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742336- 612298
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512231Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162216Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212033Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202027- 621944
- 1061863