...nyt mainostavat:
Findus Dagens -pakasteateria,
makuvaihtoehtoina Curry Broilerinfilee ja Pippuripihvi. ?
Minulle on tullut ennakkoluuloa juurikin Findusta kohtaan. Findus- tuotteistaan välillä löytynyt sitä sun tätä (en tarkoita erit. Lidliä).
Findus, monikansallinen jätti!
Jos olet syönyt nuo Finduksen valmisruu'at , joita Lidlissä nyt on,
niin olivatko ne kovin mausteisia ja millaisia muutoin ?
Minusta Lidl on hyvä kauppa!
Se vaan täytyy ns. opetella käyttämään.
Minulla ainakaan eivät rahat muihin kauppoihin juurikaan riitä. Esim. S-ryhmä on ryöstäjä myös, ja esim. Prismassa eivät pysty hyllyjen tilannetta hyvin hoitamaan. Liika on liikaa S-ryhmän monopolissa ja ahneudessa. - Keskon ruokakaupat taas, vakituisesti kallista, mutta kaupat paremmin hoidettuja, ehkä. Lidlin kanssa paras ravita itseään :).
Oletko syönyt, Lidlin valmisruu'at, joita...
20
3465
Vastaukset
- hallsdfjld
Ruotsalainen Findus tekee laadukkaita pakastevalmisaterioita. Olen maistanut kaikki noi F:n Dagens-ateriat ja monta syytä ostaa: suhteessa laatuun halpa hinta (paikasta riippuen yleensä 3-4 egee meillä päin), kunnollisia vihanneksia, hyvät kastikkeet jne. Juttelin yhden elintarvikeinssin kanssa ja hänen mukaansa ruotsalaiset ovat panostaneet jo 70-luvulta lähtien pakasteateriateknologiaan ihan eri tavalla ja tuotteet ovat laadukkuudessaan avaruusajan verran suomalaisia saarioisia, atrioita, hk:ta sun muita, jotka noita valmistaa edellä.
- laaduakehiin
Laadukkaasta voi olla montaa mieltä - ainakin Falafel-ateria oli täyttä schaissea - huonompaa pakaste-ateriaa en ole kohdannut sitten Apetitin pakastepitsan, joka oli pilalla jo pakatessa ja lämmitettynä levitti kämppään sellaiset hajut, että todella jäi syömättä.
- Findus-valmisruu'at
Hyvä, kiitos. Harpon huomenna hakemaan. Miksipä en, ihan itse kokeilisi. Olin luullut, että Findus on jokin eurooppalainen, en tiennyt,et Ruotsi. Mutta ok.
Einesruokaan voi aina niin hyvin lisätä itse tuoreina salaatit ja kasvikset ja vaikka mitä. Siitä kuitenkin saa rungon syömiseensä. Edullisuus tärkeää.- kjsdfklsdfasdf
Kerro ihmeessä mitä tykkäsit Findukset aterioista, kun olet kokeillut. Utelias olen, kun tätä keskustelua on käyty :)
- Löytyy vaikka mitä
Finduksen pakastevihannekset on muuten ihan loistavia, suosittelen!
- Findus-valmisruu'at
Aloittaja tässä vielä. En ole vielä ehtinyt Liiteri-reissuani tehdä.
Finduksesta vain se, että sattumalta minun on viime vuosina korviin/silmiin tarttunut, että just heidän ruu'istaan on löytynyt vierasesineitä ja muutakin häikkää ollut. Minulle siis henk.koht. on jäänyt kumma pelko, etteivät tuotteet ole aina turvallisia. Hyvä, jos saan pelon pois! Paljonhan Findusta on tarjolla, mm. kalapakasteet. Ne vähän kalliimpia, ja toisaalta olenkin välillä ostanut Rainbown vastaavan pakastekalan. Ensin aina tutkin missä kala on uinut ja olen tykännyt eniten, että uisivat pohjoisella Atlantilla. - Kuulemiin.- Löytyy muualtakin
Finduksen pakasteita löytyy myös muista marketeista, ei niitä ole mikään pakko just Lidlistä ostettuna testata.... tosin samaa tavaraa ne siellä Lidlissäkin on. Suosittelen vertailemaan hintoja, monessa muussa marketissa Findukset on melkosen hinnakkaita Lidlin hintatasoon verrattuna, muista siis kilohintavertailu..
- arvostan osaamista
Lidlissäkssä käyn paljon, on edullisin. S- kaupassa tarvittaessa. K-kaupat on niin kalliita ei tule niitä suosittua.
- Kyssäri
Miksi ihmeessä käytät heittomerkkiä ruoat-sanassa?
- lödfjsdlöjsdfl
Ohikulkijan kommentti :) Se oli muistaaksen vanhenpi tapa kirjoittaa ruuat-sana. Joskus ala- tai yläasteella 70-luvulla muistan itsekin opetelleeni ruu'at/ruo'at tms. tyyliä... Ja niin kuin näkyy, unohtunut on.
- sdlfkjsdkljlsdf
lödfjsdlöjsdfl kirjoitti:
Ohikulkijan kommentti :) Se oli muistaaksen vanhenpi tapa kirjoittaa ruuat-sana. Joskus ala- tai yläasteella 70-luvulla muistan itsekin opetelleeni ruu'at/ruo'at tms. tyyliä... Ja niin kuin näkyy, unohtunut on.
http://www.kielitohtori.fi/suomen-kielenhuollon-kysymys/kumpi-muoto-parempi-ruuat-vai-ruoat
http://www.kielitohtori.fi/suomen-kielenhuollon-kysymys/pitäisikö-ruoka-taivuttaa-ruoan-ruoasta-vai-ruuan-ruuasta-jne
Ja tässä asiaa tohtori vastaus! - Rhllhrgdl
Hyviähän noi on. Angus pihvit ranskalaisilla ja voi/chipotlekastikkeella oli esim. cittarissa tarjouksessa 5€/2pkt, eli hinta/laatusuhde on tosiaankin kohdillaan.
- Poron papanoista....
lähtien, näissä Karpon karvareuhka ruuissa ! Vain Enska puuttuu......;)))
Kyllä minä niitä harvakseltaan syö.... ei ehdi karvat kerääntyä suuhun. - lödjlösdlfsdljf
Ostin Finduksen paahdettua kanafilettä riisillä ja rosepippurikastikkeella sekä paahdettua kanafilettä viherpippurikastiikkeella ja röstiperunoilla ja hyviä/laadukkaita aterioita olivat molemmat. Lidlistä 4 ecua paketti ja tutkailin myös Citymarketin pakastekaapit ja samoin näkyi olevan Findukset 3-5 ecua per ateria. Voittavat kyllä Saarioisten spagettikastikeaterian kybällä! Ei voi puhuakaan/verrata aterioista samana päivänä....
- EiSeTaasHyvinMennyt
Voi tsiisus sentään, mitäs jos jättäisit noi valmiit hyllyyn ja tekisit ihan oikeeta ruokaa niin riittää ne rahat. Eikös jos maalaisjärki kerro että eläminen mikrosonnalla käy kukkaron päälle. S-ryhmä ryöstää...ei voi kun nauraa kun joku puputtaa valmiita ja itkee ettei rahat riitä.
- jklkjlsdoik
Niin ja sitten vielä ennakkoon kyselee suomi24 palstalla onko se hyvää vaiko ei,
Ei VOI olla näin uusavutonta tää pentuporukka.
- Lidlinasiakas
Olen ostanut Finduksen pyttipannua Lidlin pakastealtaasta pari kertaa. Prisma Rainbow pyttipannu on muistaakseni saman hintainen. Tykkäsin enempi Finduksen pyttipannusta.
- Anonyymi
Ei Lidlissä nykyään ole Findusta. Prisma on ostajalle edullinen. Ota selvää, älä kuvittele.
- Anonyymi
Ottaisit itse selvää edes siitä mihin vastaat. Oletko aivan varma, ettei yhdeksän vuotta sitten Lidlissä ollut Findus-tuotteita?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113445MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681868Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801178Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768