Ville Niinistö: Tavoitteeksi vähintään puolet energiasta uusiutuvilla
http://www.verkkouutiset.fi/politiikka/ville_niinisto_uusiutuvat-16667
Mahtaakohan vaalit lähestyä vai miksi viime vaalikaudella ydinvoiman lisärakentamisen läpiajanut puolue on kääntänyt kelkkansa?
Oppositiosta vihreänuttuiset olisivat torpedoineet ydinvoimapäätöksen helposti koska suurin osa väestöstä oli vielä silloin ydinvoimavastaisia. Sen jälkeen media on rummuttanut ydinvoiman siunauksellisuutta ja kun vaalikarja saa mielipiteensä valtamediasta niin vaalikarjan mielipide on muuttunut.
Vihreänuttuiset myivät periaatteensa kahdesta ministerinpallista, sillä ehdolla että saavat hallituksessa äänestää ydinvoimaa vastaan kunhan eivät käynnistä ydinvoiman vastaista kampanjaa, nyt ne pallit voivat pudota jos ei profiloiduta.
Vihreänuttuisilla ei ole muutenkaan kaikki kotona, ne vaativat kahta toisensa poissulkevaa asiaa: päästövähennyksiä ja talouskasvua. Ne eivät voi toteutua yhtä aikaa, on valittava joko talouskasvu tai päästövähennykset.
Vihreänuttuiset eivät ole yksin pihalla, lähes kaikkien muidenkin inkkarit ovat pudonneet kanootista.
Vihreänuttuiset profiloituu
18
75
Vastaukset
- nasaman
Verottamalla kasvaminen on kuin seisoisi ämpärissä ja yrittäisi nostaa sitä ilmaan.
Vihreät ei vain moista tajua.Varsinkin kun verotus on poistettu rikkailta ja siirretty köyhien niskoille. Köyhiksi lasken kaikki ne joilla ei ole tuotantolaitoksia hikipajavaltioissa.
- Suku Rutsa
Vaikka Niinistöjä onkin johtavilla paikoilla, kaikenmaailman niinistöt eivät yksin määrää suomen energiapolitiikasta ja tulevaisuudesta.
Oppi joka määrää suomen energiapolitiikan ja tulevaisuuden saadaan kantapään kautta, koska muuta reittiä umpiluun keskellä sijaitsevaan homehtuneen rusinan näköiseen ja kokoiseen tikapuuhermokeskukseen ei ole olemassa.
JK. Tuo homehtunut rusina jne. on lainaus jostain pakinasta vuosien takaa, en muista mistä.
Koska öljyhuippu on ohitettu, talous ajetaan alas joka tapauksessa. Se voi tapahtua kahdella tavalla:
1. muutetaan talousrakenteita staattisen talouden suuntaan niin kauan kuin öljyä vielä riittää.
2. jatketaan talouskasvun odotusta ja odotellessa ajetaan taloutta alas kun muutakaan ei voida.
Hyvin vähällä mielikuvituksella voi päätellä kumpi tapa päätyy parempaan lopputulokseen.- Sähköteurastaja
Kolmas vaihtoehto on se että ollessasi finaalissa (kuten ittsekkin) talous
jatkaa kasvuaan post marxilaisista teorioistasi piittaamatta,
http://www.youtube.com/watch?v=pa9rjtYgJL0
IlkkaYritin joskus lukea Marxia periaatteella tunne vihollisesi, mutta se oli tyypillistä keinutuolifilosofiaa ja niin unettavaa etten päässyt alkua pitemmälle. Raamattua ole sen sijaan lukenut paljonkin, se on parempi kuin Tex Willerin seikkailut, mutta mihinkään ismiin en ole tähän ikään mennessä sairastunut. ”Amerikkalaista elämäntapaa” tosin lievästi ihailin television syöttämän propagandan takia mutta se meni nopeasti ohi kun järkeä karttui.
Jos sinä ihan aikuisten oikeesti uskot ikuiseen talouskasvuun niin sinulla on heikompi ismien vastustuskyky kuin minulla. Olet sen verran nokkela etten oikein voi uskoa sitä mutta kai sinulla on syysi.
Juu, ei voi Vihreitä kaikesta mennä moittimaankaan. onhan se käytännössä eniten ydinvoimaa maahamme hyväksynyt puolue, kun hallituksessaoloaika huomioidaan.
Ja miten lienee juohtunut aloituksesta mieleeni sekin, että Vihreässä puoleessa naiset oikein hehkuu, vaikka miehet onkin neutraaleja tms.Asiasta jne. Naistoimittajat, joista useimmat lienee vihreitä, ovat suurimpia sotasankareita mitä suomenmaassa on koskaan syntynyt jos Venäjälle vittuilu katsotaan sankaruudeksi. Sen takia ne olisi välttämättä pantava etulinjaan kun rytinä alkaa, silloin olisimme turvassa. Vaadin että naisten asevelvollisuus muutetaan pakolliseksi, kannatan nääs tasa-arvoa.
- Sähköteurastaja
Pakkohan minun oli lukea Marxini, että tiesin räkänokkana mistä puhuin,
ja paljastui etteivät vastakumppanini olleet perehtybeet aiheeseen, vaan
pikkumiehet ja tytöt vain heiluttivat lippuja punaisia.
Mitä sinuun tulee, olet mielestäni pelkkä aatteeton anarkisti, mitä nikkisi "Vastakarva" kuvaa oivasti, itse pyrkiessäni olemaan rakentava,
vaikka meneehän mun jutut ihan överiksi johtuen vastakarvailun myötäämisestä.
http://www.youtube.com/watch?v=zKDOPRdvSxo
Ilkka- Kempä Tietäis Sen
VASTAKARVA kirjoitti:
Siis ilman minun nimimerkkiäni myötäkarvailisit vastaan?
Ei kun enhän kirjoittaisi ilmastonmuutoksesta kun aihe on niiin rirtiriitainen
että se lahoaa sisäsiittoisesti omaan mahdottomuuteensa itse omaksuttuani pelkän statistin roolin.
On kiva höystää pöljiä, semminkin kun totuus on jopa tarua ihmeellisempää
ja pesufateja lapsineen on jatkuvasti ilmassa sinkoilemassa.
http://arjenaarteita.blogspot.fi/2012/04/sunnuntaiklassikko_22.html
S. Teuras: ” Mitä sinuun tulee, olet mielestäni pelkkä aatteeton anarkisti…”
Jos tarkoitat aatteella ismiä, niin olen aatteeton.
Ismi on kaava jolla asioita hoidetaan. Kun on kaava, ei tarvitse ajatella, kaavasta selviää kaikki.
Kaavamainen ajattelu ei ole ainoa vaihtoehto vaikka meille niin yritetään uskotella. Veikko Vennamo sanoi sen hyvin: asialinja.
Asialinja on siitä ikävä että kun vastaan tulee tilanne johon ei ole valmista ratkaisua, on ruvettava ajattelemaan ja se on raskasta.
Ismiuskovainen sen sijaan pääsee helpolla, katsoo vain kaavasta ja siinä se. Vähän niin kuin EU:n uusi viisivuotissuunnitelma: talous kasvaa nn prosenttia vuodessa viiden vuoden ajan. Jos todellisuus ei vastaa kaavaa niin todellisuus on väärässä.- Förklarade Kecken
Miksi sitten lämpenemättömyyden todellisuus on niin vaikea hyväksyä,
eli eivät hyväksy nykyilmastoa realiteetiksi, vaan selitellään lämpenemättömyyden
puutetta mitä ihmeellisemmin selityksin, joita ei tarvitsisi jos lämpenisi?
http://www.youtube.com/watch?v=1mVnDuLM9Do Olen tainnut sanoa tämän ennenkin: ilmaston sijaan huomio olisi kiinnitettävä saastumiseen yleensä. Siitä saa vastaansanomatonta dokumenttia helpommin kuin ilmastosta.
- Eko Kämmi
VASTAKARVA kirjoitti:
Olen tainnut sanoa tämän ennenkin: ilmaston sijaan huomio olisi kiinnitettävä saastumiseen yleensä. Siitä saa vastaansanomatonta dokumenttia helpommin kuin ilmastosta.
Minunkin mielestäni huomion voisi kiinnittää todellisiin
ongelmiin jeesustelun sijaan.
Nythän ilmastojeesustelijat ovat tehneet todellisen karhunpalveluksen
aidolle ympäristönsuojelulle hihhuloinnillaan.
http://stopthesethings.com/2014/01/31/alan-moran-wind-powers-a-costly-failure/ VASTAKARVA kirjoitti:
Olen tainnut sanoa tämän ennenkin: ilmaston sijaan huomio olisi kiinnitettävä saastumiseen yleensä. Siitä saa vastaansanomatonta dokumenttia helpommin kuin ilmastosta.
Samaa mieltä. Kaikista akuutein ongelma on tämä talouskasvu-uskonto.
- MYÖTÄKARVA
Vihreiden energiapolitikka on vienyt osaltaan Suomea nykyiseen ahdinkoon.
Ilman vihreitä Suomi olisi energiaomavarainen sähkön ja lämmityksen suhteen.
Tämä on syytä muistaa kun seuraavaan eduskuntaan valitaan edustajat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi724899Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1134600- 794070
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak973968Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1223004- 352748
- 282687
- 372662
- 392643
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232494