Kuinka paljon Suomessa voisi asua ihmisiä käytännössä? Että kun Suomen kokoiselle alueelle mahtuisi hyvin vaikka 100 miljoonaa ihmistä, mutta kylmän ilmaston takia täällä ei ole mahdollista asua niin suurta ihmismäärää.
Vastaukset 5
Maailman tiheimmin asutun itsenäisen valtion, Monacon, asukastiheydellä Suomen maapinta-alalle mahtuisi 5,47 miljardia asukasta. Olisi paljon tasaisempaa rakentaakin...
- pokke
Mutta sittenhän koko maa olisi käytännössä pelkkää taajamaa. :D
pokke kirjoitti:
Toki, mutta ei olisi varsinaisesti edes ahdasta, eikä pilvenpiirtäjiäkään vielä välttämättä tarvittaisi. Mitäköhän sellainen porukka niin pienellä alueella oikein tekisi elääkseen?
- 10+1
pokke kirjoitti:
MItä sitten? ;)
Mutta olen jossain tavannut sellaisen näkemyksen, että Suomen koko väestö voisi asua 50 vai oliko 100 km säteellä Helsingin Kauppatorista eikä olisi millään tavalla ahdasta.
- 14+1
Arvelisin että suomen maatalous pystyisi nykyään ruokkimaan 10-15 miljoonaa ihmistä. Silloinkin vaadittaisiin kaikki pellot tuotantoon eikä mitään vietäisi ulkomaille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1961892
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.117997Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo137962En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset213728- 62678
- 135666
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä24664Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57602- 38578