Eli täällä 13-vuotias poika joka tahtoisi sixpackin. Sixpackia ei ole pakko saada kesään mennessä. Olen 151cm ja painan 40kg. Pitääkö tästä ruveta lenkkeilemään ja kuntoilemaan ensin vähän ylimääräistä mahaa pois ja sitten vasta kunnolla vatsalihaksia treenaamaan? Kiitos jos vastaat ja vastaattehan sitten asiallisesti.>:(
6-pack
5
129
Vastaukset
- Ei nälkiintyneille
Ei pidä. Jos painat noin vähän, niin ei sinulla mitään ylimääräsitä ole. Ala vaan treenaamaan koko kroppaa. Pelkää sixpack muuten narukätisessä rimpulassa on ihan naurettavan näköistä.
- Torppaliini
Eip. En olisikaan pelkkiä vatsalihaksia tavoittelemassa vaan tasasesti lihasta vähän joka puolelle, mutta vatsalihaksiin en ole niin perehtynyt joten kysyn täällä apua:)
- Torppaliini
Olisiko jotain koko kropan treeniohjelmaa kotiin? Kotona täällä 2,5- ja 5kilon painot ja leuanvetotanko.
- Torppaliinu
Olisiko jotain pientä treeniohjelmaa kotiin? Nettisivuja, videoita tai jotain muuta. Täällä kotona minulla on 2,5- ja 5 kilon painot ja leuanvetotanko.
- Cheertyttö_
Itselläni on sixpack ja sain sen, että tein joka päivä sata vatsalihas toistoa. Eli, teet joka päivä vaikka koulun jälkeen vatsalihaksia. Muista syödä terveellisesti. Itse olen 140 cm pitkä ja painan 29kg.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.575479- 934327
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3752574Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s711088Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3301038- 61843
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46816- 28813
Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja102789Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52779