Eli täällä 13-vuotias poika joka tahtoisi sixpackin. Sixpackia ei ole pakko saada kesään mennessä. Olen 151cm ja painan 40kg. Pitääkö tästä ruveta lenkkeilemään ja kuntoilemaan ensin vähän ylimääräistä mahaa pois ja sitten vasta kunnolla vatsalihaksia treenaamaan? Kiitos jos vastaat ja vastaattehan sitten asiallisesti.>:(
6-pack
5
201
Vastaukset
- Ei nälkiintyneille
Ei pidä. Jos painat noin vähän, niin ei sinulla mitään ylimääräsitä ole. Ala vaan treenaamaan koko kroppaa. Pelkää sixpack muuten narukätisessä rimpulassa on ihan naurettavan näköistä.
- Torppaliini
Eip. En olisikaan pelkkiä vatsalihaksia tavoittelemassa vaan tasasesti lihasta vähän joka puolelle, mutta vatsalihaksiin en ole niin perehtynyt joten kysyn täällä apua:)
- Torppaliini
Olisiko jotain koko kropan treeniohjelmaa kotiin? Kotona täällä 2,5- ja 5kilon painot ja leuanvetotanko.
- Torppaliinu
Olisiko jotain pientä treeniohjelmaa kotiin? Nettisivuja, videoita tai jotain muuta. Täällä kotona minulla on 2,5- ja 5 kilon painot ja leuanvetotanko.
- Cheertyttö_
Itselläni on sixpack ja sain sen, että tein joka päivä sata vatsalihas toistoa. Eli, teet joka päivä vaikka koulun jälkeen vatsalihaksia. Muista syödä terveellisesti. Itse olen 140 cm pitkä ja painan 29kg.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?691329Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11920Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79852Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.89749Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt50661- 53654
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs46584Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot132569Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv40559Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.45537