6-pack

Torppaliini

Eli täällä 13-vuotias poika joka tahtoisi sixpackin. Sixpackia ei ole pakko saada kesään mennessä. Olen 151cm ja painan 40kg. Pitääkö tästä ruveta lenkkeilemään ja kuntoilemaan ensin vähän ylimääräistä mahaa pois ja sitten vasta kunnolla vatsalihaksia treenaamaan? Kiitos jos vastaat ja vastaattehan sitten asiallisesti.>:(

5

137

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei nälkiintyneille

Ei pidä. Jos painat noin vähän, niin ei sinulla mitään ylimääräsitä ole. Ala vaan treenaamaan koko kroppaa. Pelkää sixpack muuten narukätisessä rimpulassa on ihan naurettavan näköistä.

• Torppaliini

Eip. En olisikaan pelkkiä vatsalihaksia tavoittelemassa vaan tasasesti lihasta vähän joka puolelle, mutta vatsalihaksiin en ole niin perehtynyt joten kysyn täällä apua:)

• Torppaliini

Olisiko jotain koko kropan treeniohjelmaa kotiin? Kotona täällä 2,5- ja 5kilon painot ja leuanvetotanko.

• Torppaliinu

Olisiko jotain pientä treeniohjelmaa kotiin? Nettisivuja, videoita tai jotain muuta. Täällä kotona minulla on 2,5- ja 5 kilon painot ja leuanvetotanko.

• Cheertyttö_

Itselläni on sixpack ja sain sen, että tein joka päivä sata vatsalihas toistoa. Eli, teet joka päivä vaikka koulun jälkeen vatsalihaksia. Muista syödä terveellisesti. Itse olen 140 cm pitkä ja painan 29kg.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      172
      6293
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      147
      1744
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1528
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1280
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      46
      962
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      32
      879
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      97
      856
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      809
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      231
      775
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      759
    Aihe