6-pack

Torppaliini

Eli täällä 13-vuotias poika joka tahtoisi sixpackin. Sixpackia ei ole pakko saada kesään mennessä. Olen 151cm ja painan 40kg. Pitääkö tästä ruveta lenkkeilemään ja kuntoilemaan ensin vähän ylimääräistä mahaa pois ja sitten vasta kunnolla vatsalihaksia treenaamaan? Kiitos jos vastaat ja vastaattehan sitten asiallisesti.>:(

5

157

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei nälkiintyneille

Ei pidä. Jos painat noin vähän, niin ei sinulla mitään ylimääräsitä ole. Ala vaan treenaamaan koko kroppaa. Pelkää sixpack muuten narukätisessä rimpulassa on ihan naurettavan näköistä.

• Torppaliini

Eip. En olisikaan pelkkiä vatsalihaksia tavoittelemassa vaan tasasesti lihasta vähän joka puolelle, mutta vatsalihaksiin en ole niin perehtynyt joten kysyn täällä apua:)

• Torppaliini

Olisiko jotain koko kropan treeniohjelmaa kotiin? Kotona täällä 2,5- ja 5kilon painot ja leuanvetotanko.

• Torppaliinu

Olisiko jotain pientä treeniohjelmaa kotiin? Nettisivuja, videoita tai jotain muuta. Täällä kotona minulla on 2,5- ja 5 kilon painot ja leuanvetotanko.

• Cheertyttö_

Itselläni on sixpack ja sain sen, että tein joka päivä sata vatsalihas toistoa. Eli, teet joka päivä vaikka koulun jälkeen vatsalihaksia. Muista syödä terveellisesti. Itse olen 140 cm pitkä ja painan 29kg.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      105
      5721
    2. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2562
    3. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      240
      1572
    4. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1370
    5. Alkanut tuntua siltä

Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
      Ikävä
      124
      1087
    6. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      881
    7. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      872
    8. Nii, mites ne

Hampaat??
      Ikävä
      66
      857
    9. Joululahja/Jouluntoivotus

Millainen kaivatulle
      Ikävä
      73
      791
    10. Salailu jatkuu, poliisi tutkii

Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää
      Ähtäri
      17
      741
    Aihe