Ketsuppi ja hernekeitto

Valtsurino

Moikka, onko se oikesti totta, että kukaan ei sekoita ketsuppia hernekeittoon vaan kaikki käyttää siinä sinappia? Enhän minä voi olla ainoa joka käyttää siinä ketsuppia, onhan ne kaksi ainetta kuitenkin sen verran samanlaisia, että miksi ei voisi ketsuppia sinappikeitossa käyttää?

7

3101

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Panhandle

Sinappi ja ketsuppiko samanlaisia? No ehkä koostumukseltaan, mutta maku on kyllä aivan eri maailmasta. Sinappi on kirpeää, ketsuppi makeaa.

Mitä väliä sillä on, vaikka olisitkin ainoa ihminen maailmassa, joka laittaa ketsuppia hernekeittoon? Älä sinä muiden tavoista välitä, tee juuri niin kuin sinusta parhaalta maistuu.

Minä opin vasta muutama vuosi sitten, että joillakin on tapana lisätä hernekeittoon raakaa sipulisilppua. Ennen en ollut tätä tapaa nähnyt, mutta nykyinen työpaikkaruokalan pitäjä sen aloitti. En ole vielä maistanut, minkälaisen säväyksen se tekisi, vaikka sipulista pidänkin.

• kotikokki

Minä laitan tabascoa hernekeittoon ja tomaattimurskaa sekä sipulia ja sinappia. Välillä lisään myös palvilihaa kuutioina.

No onko se "enään" silloin hernekeittoa vai jo jokin muu ruoka, sitä voi miettiä?

Mitä sen on väliä mitä muut tekee jos oma sapuska maistuu ja on hyvää?

Kokkaus on kokeilemista ja makujen harmoniaa, kaikki eivät pidä kaikista näinhän se on ;=)

• Anonyymi

Minä syön Pirkan luomukasvishernari, jossa on vain vettä, suolaa ja herneitä ja on hyvää.

• Anonyymi

Mä laitan hernekeittoon ketsuppia ja sinappia

• Anonyymi

hyi helvetin helvetti

• Anonyymi

söin tätä ja ripuloin 10 m pitkän tortun

• Anonyymi

Sinappia hernariin, mutta vasta omalle lautaselle ei sopan keittovaiheessa kattilaan, kun välttämättä kaikki syöjät eivät sitä halua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      202
      2112
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      159
      1429
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      227
      1061
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      71
      917
    5. 58
      898
    6. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      72
      831
    7. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      47
      823
    8. 93
      777
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      697
    10. Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!

Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta
      Pyhäjärvi
      108
      684
    Aihe