Moikka, onko se oikesti totta, että kukaan ei sekoita ketsuppia hernekeittoon vaan kaikki käyttää siinä sinappia? Enhän minä voi olla ainoa joka käyttää siinä ketsuppia, onhan ne kaksi ainetta kuitenkin sen verran samanlaisia, että miksi ei voisi ketsuppia sinappikeitossa käyttää?
Ketsuppi ja hernekeitto
7
2197
Vastaukset
- Panhandle
Sinappi ja ketsuppiko samanlaisia? No ehkä koostumukseltaan, mutta maku on kyllä aivan eri maailmasta. Sinappi on kirpeää, ketsuppi makeaa.
Mitä väliä sillä on, vaikka olisitkin ainoa ihminen maailmassa, joka laittaa ketsuppia hernekeittoon? Älä sinä muiden tavoista välitä, tee juuri niin kuin sinusta parhaalta maistuu.
Minä opin vasta muutama vuosi sitten, että joillakin on tapana lisätä hernekeittoon raakaa sipulisilppua. Ennen en ollut tätä tapaa nähnyt, mutta nykyinen työpaikkaruokalan pitäjä sen aloitti. En ole vielä maistanut, minkälaisen säväyksen se tekisi, vaikka sipulista pidänkin. - kotikokki
Minä laitan tabascoa hernekeittoon ja tomaattimurskaa sekä sipulia ja sinappia. Välillä lisään myös palvilihaa kuutioina.
No onko se "enään" silloin hernekeittoa vai jo jokin muu ruoka, sitä voi miettiä?
Mitä sen on väliä mitä muut tekee jos oma sapuska maistuu ja on hyvää?
Kokkaus on kokeilemista ja makujen harmoniaa, kaikki eivät pidä kaikista näinhän se on ;=)- Anonyymi
Minä syön Pirkan luomukasvishernari, jossa on vain vettä, suolaa ja herneitä ja on hyvää.
- Anonyymi
Mä laitan hernekeittoon ketsuppia ja sinappia
- Anonyymi
hyi helvetin helvetti
- Anonyymi
söin tätä ja ripuloin 10 m pitkän tortun
- Anonyymi
Sinappia hernariin, mutta vasta omalle lautaselle ei sopan keittovaiheessa kattilaan, kun välttämättä kaikki syöjät eivät sitä halua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Apua, Gogi ja Kia tippuivat TTK:sta! Oliko Gogin ja Kian tiputus mielestäsi oikein?
Gogi ja Kia tippuivat monen yllätykseksi sunnuntaina TTK:sta. Oliko tämä mielestäsi oikein näin vai kenen olisi pitänyt741862Taas poistuu ABC, nyt Salossa
Ei ole enää ihmisillä varaa ostaa nakkisämpylää myymälän puolelta. Viimeiset roposet menevät polttoaineeseen. Takana on1131732Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236942531310Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä2421283Millainen luonne sinä olet?
Itse olen innovatiivinen ja kuunteleva, sekä avoin uusille asioille. Mieheltä1851236Oletko koskaan miettinyt miltä lähempi fyysinen
kontakti tuntuisi hänen kanssaan? Sitä menee sekaisin pelkästä olemuksesta, niin kosketus voisi olla aika räjäyttävää.451117- 2121064
Vasemmistoliiton Minja Koskela lyttäsi Halla-ahon...
...arvion Usan presidentin vaalien voiton syistä, ja löi pöytään täsmälleen oikean arvion. Koskelan arviota tukevat myös293942Aina vaan kalliimmaksi tulee NATO Suomelle
"Kaikkonen ja Kopra: Nato vaatii pian lisää panostusta jäsenmailtaan" https://www.is.fi/politiikka/art-2000010824365.htm221920- 56807