Kouluruoka vie todella pian hautaan
3
232
Vastaukset
- ruoka palvelu
No tuskin sentään, niissä koulukeittiöillä missä olen ollut, on aika vähän maissia käytetty.
Joskus salaatin jatkeena.
Eiköhän enemmän lisäaineita saa, ihan kotonakin, ne einekset kun ei mitään luomuruokaa ole.
Se mitä itse olen ihmetellyt, on tämä ruoantekemisen keskittäminen yhteen paikkaan ja sitten niitä kuskataan ympäri kaupunkia.
Ruoat seisovat pitkiäkin aikoja pakkauslaatikoissa, ja monesti tarjolla valmiita eineksiä jotka on lämmitetty siellä kilometrien päässä. Perunat on ylikypsiä mössöjä, vain harvassa paikassa saa enää kuoriperunoita, suurin osa käyttää puolikypsiä mauttomia lötkyjä.Kun on muka kiire ?
Salaatteina liian usein pelkkää kaalia ! Ja porkkanaraastetta. - GGNORE
Pelonsekaiset idiootit geenimunnellun ruoan palstalta näköjään änkeää suppeaa näkemystä maailmasta tännekkin.
Jos ei tiedetä asiasta mitään, ja uskotaan lööppimedian vertaisarvioimattomien tutkimuksien sitatointiin, niin kyllä muutkin uskovat greenpeacen ja luomuliittojen kantaa, kunhan huudetaan tarpeeksi kovaa, vai mitä?- hmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
keenit on varallisiiii ai niin eihän ihmistä oiska ilman niitä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö27810199K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon2335906Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1735384PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *925010Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot193305Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe62676- 2142572
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.172404- 282224
Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell3812171