Mensan testistä...

pancho1

Montahan virhettä tuossa testissä saa maksimissaan olla, että pääsee hyväksytysti läpi?
Tuntui muuten aikas helpolta testiltä, mutta virheitä taatusti kiireessä ja paineessa tuli...

9

213

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tavallinen tallaaja

      Testi on rajattu 135:n, joten jos saat kaikkiin vastauksen ja ne oikein, onneksi olkoon.
      Huomioi, että testi vaikeutuu loppua kohti, joten viimeisille tehtäville tulisi antaa enemmän painoarvoa, jotta ne tulisivat oikein.

      Kieltämättä siinä kiire tulee vastata 45 kysymykseen 20min, eli karkeasti 30sec per kysymys, tosin ensimmäisiin 10 kysymykseen menee korkeintaan 2-3sec.
      Mutta toinen kerta toden sanoo jos ei ekalla yrittämällä napannut :)

      Itse tein sen virheen että järjestelmällisesti aloitin tekemään, tulos 120 ja 43 ehdin vastata eli oletan muuten kaikkien menneen oikein paitsi viimeiset 2 kysymystä, jotka jäivät vastaamatta rokottivat pisteitä sen verran ettei sisään päässyt, en tiedä.

      • pancho1

        Tuskin noin suurta painoarvoa kahdelle viimeiselle kysymykselle kuitenkaa, että 15 pistettä jää täydestä uupumaan.

        Olikohan sielä muuten joissain kysymyksissä usempaa kelpaavaa vastaus vaihtoehtoa? Itse en huomannut, kun tosiaan surffasin kolkytä ekaa kysymystä aika vauhdilla.

        No jos ei tapahtunut huolimattomuus virheitä, niin olen tyytyväinen tulokseen oli mikä oli...


      • Tavallinen tallaaja
        pancho1 kirjoitti:

        Tuskin noin suurta painoarvoa kahdelle viimeiselle kysymykselle kuitenkaa, että 15 pistettä jää täydestä uupumaan.

        Olikohan sielä muuten joissain kysymyksissä usempaa kelpaavaa vastaus vaihtoehtoa? Itse en huomannut, kun tosiaan surffasin kolkytä ekaa kysymystä aika vauhdilla.

        No jos ei tapahtunut huolimattomuus virheitä, niin olen tyytyväinen tulokseen oli mikä oli...

        Useampi oikea vastaus tai vaihtoehto ei ole mahdollista.. Siinä menisi pohja tentiltä, kun tarkoituksena on löytää se yksi ainoa oikea ratkaisu.
        Tehtävän ratkaisutapoja (millä päädytään samaan lopputulokseen) saattaa sitten olla useampi (etenkin "helpoissa" tehtävissä).

        En ole varma tosiaan että moniko meni väärin itsellä.

        Mutta painopiste on niillä viimeisillä tehtävillä.
        Jos huolimattomuus virheitä ei ole niin pitäisi aika kirkkaasti mennä läpi :P


    • rgyje

      Vanhaa mensan testiä olis kans mukava koittaa...

      • pancho1

        >135 tuli ny sit mensan testistä tulokseks. Äiti ei innostunut eikä veli tullut kateelliseks, eli hukkaan meni testirahat perskele :)


      • Jäsen
        pancho1 kirjoitti:

        >135 tuli ny sit mensan testistä tulokseks. Äiti ei innostunut eikä veli tullut kateelliseks, eli hukkaan meni testirahat perskele :)

        Nooh, liity jäseneksi niin saat vastinetta rahoillesi :)


      • äo 65
        Jäsen kirjoitti:

        Nooh, liity jäseneksi niin saat vastinetta rahoillesi :)

        Saako hyvin "pimperoa" nörttinaisilta jäsenenä ?


    • Tavallinen tallaaja

      nopsaa sait tuloksen kuulla, itsellä oli 2kk jonotusaika silloin

      • pancho1

        Sanoivat testissä, että kuukausi tai kaksi kestää. Tuli postissa tasan kuukauden päästä. Psykologi oli sen arvioinut jo pari viikkoa aikasemmin, mutta kai tapana lähettää samana päivänä testatuille tulokset samaan aikaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      3154
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2121
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1895
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe