millaisia henkivaltojen hyökkäyksiä olet kokenut?

uskova pari

kun tulimme vaimon kanssa uskoon niin koimme,puolenvuoden ajan erinlaisia henkivaltojen yrityksiä rikkoa avioliittomme mm.molemmat näki unia joissa toinen pettää ja sitten oli öisin kaikenlaisia ihme ääniä ja sähkölaitteet meni itsekseen päälle.onko muilla vastaavia kokemuksia?

40

1093

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Usko Jeesukseen antaa ymmärrystä myös siitä pahasta.
      Paha on konkreettinen persoona. Sen vaikutuksen kokee herätyksessä ja oppii tuntemaan uskossa.

• et sellaista

Olen kokenut hallunisaatioita jotka johtuvat aivotoiminnoista

• Aivan,

mutta kertoohan nimimerkki " uskova pari" jo kaiken, eli sananmuunnoksena "paskova uri".

• Hihhuleille

Mars lääkekaapille!!!!!!

• Israelfanittajat toisinaan langettavat Pulsa Denura manauskirouksia päälleni mutta Pyhä Henki käännyttää loitsujen tuottamat demonit takaisin lähettäjiensä kiusaksi.

HYVÄ!

• Olisi muutakin mutta

Ei ole ,multakaan ne tuntemattomia,ne on käynneet kimppuun öisin ja kurkussa olleet kiinni,että ei henkeä meinaa saada,paras oli ajalttaan 15 min,kun ei mitään pystynyt tekeen niin lujasti se otti minut kuristukseen,mutta kun sain sanan Jeesus auta,se herpaantu välittömästi ja hetken istuin sänkyni reunalla ja huokasin voimani palautuessa,niin aloin nukkuun kun ei mitään olisi tapahtunutkaan,niin tekee Jeesus,se on lähellä ja pitää omastaan huolen,että ei enään hyökättäsi,kun muutin uuteen asuntoon olen saanut lähes kokoajan olla vapaa hyökkäyksiltä,mutta olen kyllä kokenut muutaman kerran sitä samaa,mutta lievempänä ,ne jotka ei usko eikä koe tosi elämää hengessä,ei pysty tajuamaan mitä on henkimaailma puolella,se on todellisempaa ,kun tämä elämämme täällä ! Ari

• Badabim

Sinulla on joko uniapnea tai narkolepsia. Samanlaisia tuntemuksia aiheutuu siitä. Sait sanottua "Jeesus" sitten kun sait taas hengitettyä - vointi parani!

• turvaa häneen

" erinlaisia henkivaltojen yrityksiä rikkoa avioliittomme "

Tuttua on, puolisoni teki evank.työtä, niin ennen sinne lähtöä riita alkoi aivan tyhjästä. Sitten tajusimme itse sen, mistä on kyse. Ja on se tuttua työpaikoilla ym.vihollinen yrittää masentaa kaikin tavoin.
      Mutta tämän palstan jumalattomat ihmiset eivät sitä ymmärrä.

Psalmi 16
      Herra pitää palvelijastaan huolen.

• ota vastuu....

Eli olit mustasukkainen , etkä olisi halunnut puolisosi lähtevän yksin evank.työhön jolloin aloit ennen lähtöä riidellä katkerana ja tarkoituksin estää hänen lähtönsä , ainakin katkeruutesi purkautui riitelyyn....

Tästä sitten syytät muka"henkivaltoja" ihan omasta käytöksestäsi.::::))

• Melech

Näinhän se monesti tapahtuu. Yllättäen kuin puskista alkaa kaiken nielevä riita tyhjästä. Olit juuri iloinnut hyvästä tunnelmasta, ihanasta päivästä jne. ja sitten yhtäkkiä kaikki onkin kääntynyt päälaelleen ja kaikki näyttää ympärillä mustalta. Jumala kuitenkin näkee lastensa taistelut, Hänellä on hyvät ajatukset meitä kohtaan, Hän ei halua meidän lannistuvan ja masentuvan toimintakyvyttömäksi tai jäävän "tuleen makaamaan". Jumala auttaa aina lastansa nousemaan ylös ja jatkamaan matkaa Hänen suunnittelemallaan tiellä iloiten.

Tämä on se päivä, jonka Herra on tehnyt, riemuitkaamme ja iloitkaamme siitä.

• bää

näen ja koen joka päivä, että ympärilläni on sekä hyviä että pahoja henkivaltoja.ne vain kuuluvat elämään ja sillä siisti. näen Jumalan enkelit valkoisina silmäkulmassa näkyvänä liikkeenä ja saatanan enkelit mustana vilahduksena.

• näet harhoja

Sinulla on skitsofrenia.

• puujalkakissa

Porin helluntain kohdalla,viimiset 5.vuotta.Ja ne hyökkäykset tullut uskovien taholta!!

• polkupyöräuskova

Poltergeist ilmiöitä riivaajia ym.Nämä ilmiöt ja henkivallat ovat todellisia.Itselläni on ollut paljon noita kokemuksia.Olin sidottu,viel uskoon tultuakin.En tuo esille mitä paholainen sai aikaan,vaan mitä JEESUS.Uskoville on annettu sana,jota ne ei uskalla käyttää.Tänäpäivänä tarvitaan auktoriteetti Jeesuksen nimessä on voima.
      Jumala on käyttänyt uskossa olo aikanani ja monet tulleet uskoon olen nähnyt riivaajien todellisuuden ja olen nähnyt,kuinka vaputuu alkeisvoimista.Murhahenki lienee pahimpia mikä kohdannut,sekin lähti Jeesuksen nimessä!JEESUS ON HERRA!!

• jaikalii

Minulla on muutamia aika voimakkaita kokemuksia näiltä aloilta. Yksi aika merkillinen ja selvä tapaus tapahtui vuosia sitten kotini keittiössä. Minun luokseni tuli yksi paikkakunnan alkoholistimies. Hän oli lievässä humalassa. Otin hänet vastaan koska olin evankelioinut häntä ja hän sanoi tahtovansa keskustella kanssani. Olin yksin kotona ja istuin nyt keittiössäni hänen kanssaan, hän minua vastapäätä.

Keskustelu eteni rauhallisesti ja normaalisti. Mutta yhtäkkiä hän alkoi herjaamaan ja pilkkaamaan minua aivan käsittämättömän röyhkein sanoin. Istuin siinä ja katsoin häntä ja mietin että onko minun todella alistuttava kuuntelemaan tuollaista puhetta OMASSA KODISSANI! Silloin minä ymmärsin kuka hänen suullaan puhuu. Minä sanoin Saa.tanalle ajatuksissani katsoen miestä silmiin: "Saatana! Vaikene Jeesuksen nimessä!" Silloin mies lopetti välittömästi puheensa ja hätkähti. Hän ikään kuin heräsi unesta tai jostakin horroksesta. Hän alkoi nyt valittelemaan minulle ja pyytämään anteeksi herjaustaan. Hän sanoi ettei se ollut tarkoitus tulla häpäisemään ja haukkumaan minua. Loppu keskustelu käytiin asialliseen toista kunnioittavaan sävyyn.

• Lyijyä vaan

Kyllähän ne hyökkäilee. Haulikolla olen saanut pysymään ne loitolla.

• Hieman ihmetyttää se, että "henkivallat" näyttäytyvät ja esitttäytyvät juuri helluntaiseurakuntalaisille. En ole keneltäkään muilta uskovilta kuullut niin paljon henkivalloista, kuin helluntailaisilta. Olisiko helluntaiuskovien ehkä syytä tarkistaa oman uskonliikkeen raamatullisuutta?

• jaikalii

Suosittelen sinulle lukemaan evankeliumeja Raamatusta.
        Mieti sitten kuinka paljon henkivallat näyttäytyivät Jeesukselle.
        Jos Jeesus joutui tekemisiin henkivaltojen kanssa, hänen opetuslapsensa joutuvat myös. Mutta Jumala varjelee hengelliset pienokaisensa. Varttuneet aikuiset uskovat kokevat enemmän niin kuin Jeesukin.

• jaikalii kirjoitti:

Suosittelen sinulle lukemaan evankeliumeja Raamatusta.
        Mieti sitten kuinka paljon henkivallat näyttäytyivät Jeesukselle.
        Jos Jeesus joutui tekemisiin henkivaltojen kanssa, hänen opetuslapsensa joutuvat myös. Mutta Jumala varjelee hengelliset pienokaisensa. Varttuneet aikuiset uskovat kokevat enemmän niin kuin Jeesukin.

Todellinen yhteentörmäys henkivaltojen kanssa ja harhat(näkö-,kuulo-,ja harhaluulot)...

Olen koulutukseltani mielenterveyshoitaja(sitä työtä en tee vaan fyys.hoitajana toimin.)ja pohdin tätä ketjua taustani valossa.

Lähtökohta on se että henkivaltojen näyttäytyminen on harvinaista tai sitä ei tapahdu ollenkaan.

Aloittaja kertoo nähneensä unta pettämisistä, samoin hänen puolisonsa. Jokin epäluottamuselementti suhteessa on. On harhaluulo olettaa unien tulevan jostain muualta kuin ihmisen itsensä alitajunnasta.

Sinä -jaikal-olet kotisivullasi kertonut että sinä ihmettelet omia ajatuksiasi. Joskus luulit että kaikki ajatuksesi on omiasi. Näin olet kertonut. Elikä sinä olet joskus ollut terve ja tiennyt että kaikki päässäsi pyörivät ajatukset ovat sinun omia ajatuksiasi ja niihin vaikuttaa uskonnollinen kotikasvatuksesi.

Nykyisin et tiedä mikä ajatus on jumalasta, saa-tanan piikkiin laitat kaikki ikävät ajatukseseSI.

Harmittaa että lähdin vastaamaan sinulle koska epäilen että kuvittelet että saa-tana yrittää syöttää minun kautta sinulle jotain epäuskon ajatuksia?

Olenko oikeassa?

"Varttuneet aikuiset uskovat kokevat enemmän niinkuin Jeesuskin."

Mazdels puhui eri lahkojen jäsenistä, että miksi he eivät-pitkän uskossaolon jälkeenkään-koe harhoja...krhm..anteeksi tarkoitin henkivaltojen hyökkäyksiä::kummalla nimityksellä sitä haluatkin puhua...?

Siksi koska esm.luterilaisuudessa niitä hyökkäyksiä ei pidetä minään uskon mittarina. Esm.luterilaisuudessa korostetaan armoa ja rakkautta ja sitä miten me toista kohtelemme.

Ketään ei kannusteta äänien kuulemiseen(ts.jumala puhuu vaikka ihminen kokee ääniharhoja)harhaluuloihin(etttä saatana hyökkäilee ja kiusaa ja kiertää ympärillä kuin kiljuva jalopeura tai että kielien puhuminen ts.siansaksan mongerrus olisi kyky taivaasta, taivaan lahja)taikka harhanäkyihin.'(kultapöly jne)

Siksi niitä ei ole.

Helluntaiuskon sijasta kannattaisi valita jokin maanläheisempi uskontoryhmittymä.

Vai mitä on jaikla mieltä?

Esm.maltillisesta luterilaisuudesta?

• jaikalii
        sarisusannass73 kirjoitti:

Todellinen yhteentörmäys henkivaltojen kanssa ja harhat(näkö-,kuulo-,ja harhaluulot)...

Olen koulutukseltani mielenterveyshoitaja(sitä työtä en tee vaan fyys.hoitajana toimin.)ja pohdin tätä ketjua taustani valossa.

Lähtökohta on se että henkivaltojen näyttäytyminen on harvinaista tai sitä ei tapahdu ollenkaan.

Aloittaja kertoo nähneensä unta pettämisistä, samoin hänen puolisonsa. Jokin epäluottamuselementti suhteessa on. On harhaluulo olettaa unien tulevan jostain muualta kuin ihmisen itsensä alitajunnasta.

Sinä -jaikal-olet kotisivullasi kertonut että sinä ihmettelet omia ajatuksiasi. Joskus luulit että kaikki ajatuksesi on omiasi. Näin olet kertonut. Elikä sinä olet joskus ollut terve ja tiennyt että kaikki päässäsi pyörivät ajatukset ovat sinun omia ajatuksiasi ja niihin vaikuttaa uskonnollinen kotikasvatuksesi.

Nykyisin et tiedä mikä ajatus on jumalasta, saa-tanan piikkiin laitat kaikki ikävät ajatukseseSI.

Harmittaa että lähdin vastaamaan sinulle koska epäilen että kuvittelet että saa-tana yrittää syöttää minun kautta sinulle jotain epäuskon ajatuksia?

Olenko oikeassa?

Mazdels puhui eri lahkojen jäsenistä, että miksi he eivät-pitkän uskossaolon jälkeenkään-koe harhoja...krhm..anteeksi tarkoitin henkivaltojen hyökkäyksiä::kummalla nimityksellä sitä haluatkin puhua...?

Siksi koska esm.luterilaisuudessa niitä hyökkäyksiä ei pidetä minään uskon mittarina. Esm.luterilaisuudessa korostetaan armoa ja rakkautta ja sitä miten me toista kohtelemme.

Ketään ei kannusteta äänien kuulemiseen(ts.jumala puhuu vaikka ihminen kokee ääniharhoja)harhaluuloihin(etttä saatana hyökkäilee ja kiusaa ja kiertää ympärillä kuin kiljuva jalopeura tai että kielien puhuminen ts.siansaksan mongerrus olisi kyky taivaasta, taivaan lahja)taikka harhanäkyihin.'(kultapöly jne)

Siksi niitä ei ole.

Helluntaiuskon sijasta kannattaisi valita jokin maanläheisempi uskontoryhmittymä.

Minä en ole kiinnostunut viimeisen päälle hiotusta kauniista ja arvokkaasta jumalanpalveluksesta. Minulle sellainen hengellisyys ei anna mitään.

Minä olen kiinnostunut elävien uskovien elävistä kokouksista joissa Herra Jeesus Kristus saa vaikuttaa ja vaikuttaa armolahjojen kautta ja pelastaa, parantaa ja täyttä Pyhällä Hengellä ja puhuu yksilöuskoville henkilökohtaista sanomaa. Sellaisista kokoontumisista joissa Pyhä Henki puhuu julistetussa Sanassa julistajan kautta. Sellaisesta kristillisyydestä minä olen kiinnostunut. Jos se on sinun mielestäsi hulluutta tai ruuvien löysällä olemista niin se saa sitten olla niin. Minä en muuta uskoani ja kiinnostustani sinun enkä kenenkään muunkaan ihmisen mielipiteiden mukana.

• jaikalii kirjoitti:

Minä en ole kiinnostunut viimeisen päälle hiotusta kauniista ja arvokkaasta jumalanpalveluksesta. Minulle sellainen hengellisyys ei anna mitään.

Minä olen kiinnostunut elävien uskovien elävistä kokouksista joissa Herra Jeesus Kristus saa vaikuttaa ja vaikuttaa armolahjojen kautta ja pelastaa, parantaa ja täyttä Pyhällä Hengellä ja puhuu yksilöuskoville henkilökohtaista sanomaa. Sellaisista kokoontumisista joissa Pyhä Henki puhuu julistetussa Sanassa julistajan kautta. Sellaisesta kristillisyydestä minä olen kiinnostunut. Jos se on sinun mielestäsi hulluutta tai ruuvien löysällä olemista niin se saa sitten olla niin. Minä en muuta uskoani ja kiinnostustani sinun enkä kenenkään muunkaan ihmisen mielipiteiden mukana.

No eihän se hulluutta ole. Vaan harhaluulot ja harhaäänet ja näyt ovat hulluutta.

Kyllä luterilaisessa seurakunnassakin joku voi kokea noita kaikkia asioita.

• anna olla

Olenko oikeassa?

Siksi niitä ei ole.

" Olen koulutukseltani mielenterveyshoitaja "

seura on tehnyt kaltaisekseen.. Jätä muiden arviointien tekemiset niille jotka sen taitaa.
        Uskomattomana ihmisenä et ymmärrä henkimaailman juttuja.

• voi heitä

Tunnen ihmisiä ennen uskoon tulemista olivat kuin muutkin ihmiset,nykään ovat aivan mahdottomia ihan olisisivat siirtyneet toiseen maailmaan,

• jaikalii

>>>ihan olisisivat siirtyneet toiseen maailmaan,

• voi heitä
        jaikalii kirjoitti:

>>>ihan olisisivat siirtyneet toiseen maailmaan,

On toisessa maailmassa kun pää on sekaisin uskosta

• Yksikään...
        voi heitä kirjoitti:

Uskova kaverini näki henkiolentoja ja joissakin ihmisissä pirun huomasi sen heidän silmistä kuulema. Sitten vaihdettiin lääkitystä ja kas kummaa ei nähnyt enää harhoja.

• jaikalii
        voi heitä kirjoitti:

Yli-Vainio sanoi eräässä saarnassaan että ihmiset sanovat että uskovilla on ruuvi löysässä, mutta minä sanon että ne ruuvit on pantu kiinni uskoon tulossa. Näin minäkin olen kokenut että ne löysät ruuvit löysivät paikoilleen ja pantiin kiinni kun tulin uskoon. Kaikki niin kuin kolahtivat jälleen paikoilleen ja asiat selkisivät ja saivat oman oikean tärkeysjärjestyksen. Myös mieliala korjaantui ja onni palasti.

Mikä sitten tässä uskovaisuudessa on sitä ruuvin löysyyttä?

http://www.youtube.com/watch?v=kpraxxgQXJ0

• jaikalii kirjoitti:

Yli-Vainio sanoi eräässä saarnassaan että ihmiset sanovat että uskovilla on ruuvi löysässä, mutta minä sanon että ne ruuvit on pantu kiinni uskoon tulossa. Näin minäkin olen kokenut että ne löysät ruuvit löysivät paikoilleen ja pantiin kiinni kun tulin uskoon. Kaikki niin kuin kolahtivat jälleen paikoilleen ja asiat selkisivät ja saivat oman oikean tärkeysjärjestyksen. Myös mieliala korjaantui ja onni palasti.

Mikä sitten tässä uskovaisuudessa on sitä ruuvin löysyyttä?

http://www.youtube.com/watch?v=kpraxxgQXJ0

"Mikä tässä uskovaisuudessa on sitä ruuvin löysyyttä?"

Harhaäänien kuuleminen, harhanäkyjen näkeminen ja sinulla harhaluulot.

• jaikalii

"Mikä tässä uskovaisuudessa on sitä ruuvin löysyyttä?"

Harhaäänien kuuleminen, harhanäkyjen näkeminen ja sinulla harhaluulot.

Sinä et siis usko Raamatun kertomuksiin joissa riivaajat jopa puhuivat?
        Jos et usko niitä kertomuksia tosiksi, sinä et voi uskoa muutakaan Raamatun Sanaa. Kaikki mitä Raamattu kertoo on totta.

• jaikalii kirjoitti:

Sinä et siis usko Raamatun kertomuksiin joissa riivaajat jopa puhuivat?
        Jos et usko niitä kertomuksia tosiksi, sinä et voi uskoa muutakaan Raamatun Sanaa. Kaikki mitä Raamattu kertoo on totta.

Raamattu on sikäli totta että se on olemassa.

Uskotko sinä sitten puhuviin puihin mitä siellä on? Tai jättiläisiin? Tai puhuvaan käärmeeseen joka houkuttelee omenalla?

Pidätkö minua puhuvana käärmeenä joka houkuttelee omenalla?

Uskotko että tässä puhuu Sari eikä saatana?

• Päivällä ei näy

Itselleni alastomia uhkeita iso rintaisia naisia on tullut uniini.

• minullakin tapahtuu

Minullakin on tapahtunut kotona asioita, joille ei äkkiseltään löydy mitään järkevää selitystä, tässä joitakin:

-varsin raskas kivipullo putosi itsekseen kirjahyllyn päältä marraskuussa, sitä ei heiluttanut mikään näkyvä tekijä ja se oli hyvin hyllyn päällä alunperin.

-näkymätön voima viskasi keittiön hyllystä pakkauksen lattialle ilman mitään fyysistä järkevää selitysmallia

-Edellis viikolla tapahtui kahdesti: yhtenä aamuna menin aamutoimia vessaan tekemään niin yllätykseksi hana valui vettä vaikkei sitä ole päälle laitettu, ainakaan kukaan tässä talossa (jossa asun muuten yksin) ei sitä tehnyt. Toisen kerran yllätyin kotiin tullessani kun olohuoneessa oli valo päällä. Sammutan aina valot kun lähden kotoa.

Mikäli kyseessä on henkiolennon toiminta, niin nämähän ovat harmitonta keppostelua toistaiseksi olleet, mitään oikeasti vaarallista ei ole tapahtunut, onneksi. Väittäisin, että kyse ei ole demonista vaan ihmisen hengestä joka hakee huomiota.

• pari esimerkkiä

Tässä on muutamia valvontakameran tallentamia kummitteluja, ensimmäinen koulun tiloissa eri kameroiden todentamana

https://www.youtube.com/watch?v=CQAVvIUx_J0

Kummitus laittaa ranttaliksi keittiössä:

https://www.youtube.com/watch?v=AGzOrNVI0_8

• Kokenut_myös_Nyt_Usk

Ennen uskoontuloa elin maailmallisena tavallisena ihmisenä 26-vuotta. Tuona ajan jaksona tapahtui aika tasaiseenkin tahtiin outoja asioita ihan omassa kodissakin. Oli lautasen putoilua jämäkästä keittiökaapista, punttipainojen vierimistä lattioilla, pyykkitelineen sortumista, valojen räpsähtelyä, ääniä, kolinaa, ovien paukkumista, konkreettisesti nähtyä esineiden liikkumista muutaman kerran. Tämä hätkäytti vain niinä hetkinä kun noita tapahtui ja silmät pyöreenä aika peloissaankin katseli ja sitten vain hymähti itsekseen kohattuaen hartioitaan ja hiljaksiin sulki aina mielestään tapahtuman ja alkoi ajatella, että ääh ei sekään mitään ollut. VAIKKA NÄKI KONKREETTISESTI PARANORMAALIA TAPAHTUMAA NIIN UNOHDUTTI SEN SILTI ITSELTÄÄN EIKÄ TULLUT USKOON EI MILLÄÄN. Tietenkin siihen havaihtui, että asioita on tekeillä joista ei itse ymmärrä.

Kului vuosia ja eri syistä johtuen kaivoin kaapin perältä Raamatun joka oli lojunut siellä ja aloitin lukemisen vanhasta testamentistä, mutta sukuluetteloiden kohdalla lukeminen lopahti kesken. Eli älkää tehkö samaa pidemmän kaavan kautta skenaarioata vaan aloittakaa mielummin uudentestamentin puolelta se lukeminen ja lukekaa se 2-3kertaa ennennkuin menettä vanhantestamentin puolelle. No Raamatun lukemisen aikoihin alkoikin vähitellen tapahtua ja usko virkosi eloon. Kokeilkaapa itse ja pyytäkää Herraa Jeesusta sydämeen ja tunnustakaa syntinne ja anokaa armoa. Takaan teille, että viimeistään siinä vaiheessa kun pahat henkivallat alkavat retuuttaa niin tulee isoimmallakin miehellä hätä ja pelko puseroon ilman Jeesusta. Siunausta kaikille ja kaikkea hyvää :)

• ,,,,,,,,

Aloin käydä hengellisissä tilaisuuksissa, ja tapahtui jotain aivan käsittämätöntä, tuntematon henkilö takoi nyrkillä käsivarteen ihmisvilinässä, kävimme myöhemmin ehtoollisella yhdessä ja puhuimme ystävällisesti, hän ei tiennyt mikä tuli.
      Lämmitin uunissa ruokaa ja pudotin lautasen lattialle niin että se rikkoutui.

Mutta toisaalta pelastuin vakavalta yhteenotolta erään henkilön kanssa kun satuin olemaan kokouksessa.
      Pahoja ajatuksia asioista jotka eivät ole edes minun elämästäni, tosiaan väheni Jeesus-rukouksen aikana.
      On hyvä erottaa ettei tosiaan ole kysymys sairaudesta, silloin kun usko on heikko voi kaikkea tulla varsinkin herkkävaistoiselle henkilölle. Paholainen voi silläkin taivutella että jäisi pois kokouksesta, tulin vakuuttuneeksi tällä kertaa etten tehnyt väärin sinne mennessäni koska se oli pelastus.

• Pakanat

Miksi pitää väen väkisin uskoa kaiken maailman henkiin? Sellainen liittyy pakanauskontoihin ja shamanismiin. Raamatun tekstien kirjoittamisen aikaan nämä olivat vielä vallalla olevia käytäntöjä, mutta nykyisin niille ei ole mitään tarvetta.

• ,,,,,,,,,

Miten sitten selität kaikenlaisen oudon käytöksen, jos ei olisi henkiä?

• Misteli

Jumalaan uskova ei voi kieltää sitä, etteikö paha olisi henkilöitymä ja todellisuutta, koska muussa tapauksessa pitäisi kieltää myös Jumala, jossa personoituu kaikki hyvä. jumalaan uskovan ei kuitenkaan pidä ojentautua pahan puoleen, etsiä sen ilmentymiä ja yrittää käsittää kaikkea sitä, mitä paha edustaa. Paha ja sen seuraukset kyllä näkyvät tässä maailmassa ilman sen kummempia etsimisiäkään, koska se on niin ilmiselvää. Jumalaan uskovan tulee pikemminkin ojentautua kaikessa kohti hyvää eli Jumalaa ja etsiä Häntä.

"ja valkeus loistaa pimeydessä ja pimeys ei sitä käsittänyt"

• KTS (Ei kirj.)

Israelfanitusdemonit ovat todellisuutta ja syttyvät helvetistä mutta ne eivät voi mitään Kooteelle, joka on Pyhän Hengen suojassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      92
      4637
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      84
      3862
    3. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      143
      3438
    4. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      115
      2615
    5. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      129
      2544
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      43
      2141
    7. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      2057
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      226
      1830
    9. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1707
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      88
      1689
    Aihe