ATM, mitä tekisit toisin?

Naisasialooseri.

Jos voisit palata ajassa takaisinpäin 10-15 vuotta. Mitä siis tekisit, jotta välttäisit ajautumisen siihen suohon jossa nykyisin olet?

Itse olisin ala-asteella mennyt niihin kotibileisiin, joihin minutkin jopa kerran yksi tyttö pyysi ja yrittänyt siellä saada tyttöjä tanssimaan kanssani ja saada jonkinnäköistä kontaktia heihin aikaiseksi.

Kouludiskoissa en olisi seisoskellut seinän vieressä vaan yrittänyt saada tyttöjä tanssimaan hitaita kanssani. Seinän vieressä seisoskelulla en saanut muuta kuin lähestymisen eräältä vähemmän viehättävältä tytöltä, jonka toki torjuin.

15-vuotiaana pyörin kaveriporukassa, jossa oli sekä tyttöjä että poikia. OIisi pitänyt yrittää saada jotain sutinaa aikaiseksi niiden tyttöjen kanssa, mielellään seurustelusuhteita ja panoja. Ne olisivat olleet todella hyvä valttikortti tulevassa elämässä.Varsinkin kun jälkeenpäin sain kuulla että yksi niistä tytöistä oli minuun ihastunut, ja tämän tytön perässä eräs YTM kaverinikin oli. Tuohon aikaan kavereillani heräsivät myös ensimmäiset epäilykset seksuaalisesta suuntautumisestani.

16-vuotiaana kävimme YTM kaverini kanssa diskossa, jossa sielläkin olisi ehdottomasti pitänyt yrittää lähestyä tyttöjä ja pyrkiä suhteeseen ja panolle.

Kaiken tuon esti kuitenkin koulukiusaamisesta johtuva olematon itsetunto ja sairaalloinen ujous.

Jos olisin saanut noita asioita tuolloin tehtyä, niin 21 vuotiaana kun tutustuin yhteen kamunaiseeni, joka oli tuolloin 16v, niin olisin voinut esitellä hänelle p/s Cv:tä, jonka jälkeen hän olisi ollut helppoa kauraa.

Täysin turha tuota nyt on enää murehtia koska juna on mennyt aikoja sitten eikä tästä suosta enää 30-vuotiaana nousta. Istun täällä nyt ilman yhtään seurustelukokemusta masentuneena ja mietin mitä olisi pitänyt tehdä toisin ja että olisiko kohtaloni ollut vältettävissä. Normaalit kaverini, jotka aloittivat naisjutut ylä-asteella ovat jo avio tai avoliitossa ja lasten isiä. Että ei muuta kuin seuraavaa elämää odotellessa.

41

229

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaska36v.

Puhut ihan lööperiä. Puhut kuin ämmät.

30 vuotiaana voit haistattaa yhtä hyvin p*skat kaikelle vallitsevalle p*skakäsitykselle ja mennä vaikka tyrkkimään samantien 18v h*oria p*rseeseen.

muuta et tarvi kun lopettaa lässytys ja häpeämättömän karskin luonteen.

ota vaikka kulaus viinaa siitä se lähtee.

• ätmi

Olisi kait pitänyt lähteä "kovien" nuorten porukoihin, vaikka väkisin, sekä aloittaa päihteidenkäyttö alaikäisenä.

• Jaska.

siellä "kovien nuorten porukoissako" on ainoa mahdollisuus saada pimpsaa?

Käsitykseni asiasta on kovin erilainen.

• ätmi

No sä oletkin väärässä ja perseestä, eipä siinä kait mitään sen ihmeempää.

• 4+19

Tytöt/naiset ovat valitettavasti kovin laumasieluisia ja arvostavat yli kaiken sosiaalista statusta, siksi on tärkeää olla ns porukoissa..

• Jaska.

Eli sun logiikan mukaan olisi vedettävä ala-ikäisenä räkäkännejä joka vkl ja oltava porukoissa joissa kaikki ovat roskaväen porukoista ja haisevat vanhalle viinalle, ottavat isiltään turpaan jne.

Sinnehän ne eksyvät ne laitapolun kulkijat ja aikuisena meno jatkuu samaa tahtia.

Eli minä olen siis väärässä.

Koulu ei ole ainoa paikka tässä maailmassa hankkia ystäviä.

• Jaska.

"Olisi kait pitänyt lähteä "kovien" nuorten porukoihin, vaikka väkisin, sekä aloittaa päihteidenkäyttö alaikäisenä. "

Jos näin olisit tehnyt niin todennäköisesti olisit nyt jossain suomi24/päihteet palstalla itkemässä siitä kuinka p*skaa elämä on kun muija päätyi hourulaan ja sinulta rahat loppu?

• ätmi
        Jaska. kirjoitti:

"Olisi kait pitänyt lähteä "kovien" nuorten porukoihin, vaikka väkisin, sekä aloittaa päihteidenkäyttö alaikäisenä. "

Jos näin olisit tehnyt niin todennäköisesti olisit nyt jossain suomi24/päihteet palstalla itkemässä siitä kuinka p*skaa elämä on kun muija päätyi hourulaan ja sinulta rahat loppu?

Ethän sä edes osaa käyttää tätä palstaa. Vastailet holtittomasti minne sattuu... naurettavaa.

"Parempi muija hourulassa kuin kymmenen linjoilla." (Vanha Internetin sananlasku.)

• m28.

En oikeastaan tiedä mitä tekisin toisin, paha tilanne kun ei oikeastaan tiedä edes parannuskeinoa..

• Jaska.

Kaiken syynä on NETTI.

Mitä vähemmän nettiä käytät, sitä nopeammin paranet.

Netissä nimittäin pätee aina tietty yleiskäsitys asiosta.

• Jaska.
        Jaska. kirjoitti:

Kaiken syynä on NETTI.

Mitä vähemmän nettiä käytät, sitä nopeammin paranet.

Netissä nimittäin pätee aina tietty yleiskäsitys asiosta.

"ytöt/naiset ovat valitettavasti kovin laumasieluisia ja arvostavat yli kaiken sosiaalista statusta, siksi on tärkeää olla ns porukoissa.. "

Osa on, osa ei.
        Aika nuorena itse jo opin että k*sipäiden kanssa ei kannata olla missään tekemisissä.

• MWMW

Ketkä sinua sitten kiusasivat? Nuo mainitut YTM kamut vai? Jos eivät, niin miksi eivät asettuneet sinun tueksi?

• Jaska.

Minulla ei ole sellaista taustaa että minua olisi mitenkään erityisesti kiusattu.

Olin kyllä ujo, olin yhteiskunnan järjestelmän uhri joka käskytettiin kouluun ja ottamaan kaikki p*ska vastaan. Silti en menestynyt ja tässä ollaan.

• ätmi

13-vuotiaana en olisi lopettanut liikuntaharrastusta sen takia, että olin muutaman henkilön ryhmässä ainoa poika.

15-vuotiaana en olisi valehdellut olevani homo, kun ruma teiniritsa yritti ottaa yhteyttä.

17-vuotiaana en olisi torjunut kolme vuotta nuorempaa tyttöä, joka oli tapaamista odotellessa piirrellyt koulun hiekkakentän täyteen sydämiä.

18-vuotiaana olisin mennyt muiden mukana baariin ja abiristeilyille ym. kun yrittivät mua niihin repiä.

• ätmi

Sä olet kyllä mokannut TOSI monta tilannetta näemmä!

Sulle on ihan oikein olla ätmi.

• ätmi
        ätmi kirjoitti:

Sä olet kyllä mokannut TOSI monta tilannetta näemmä!

Sulle on ihan oikein olla ätmi.

Ei näin kurjaa kohtaloa voi kukaan ansaita.

• Toivoton ATM

15 vuotta sitten, eli 28-vuotiaana peli alkoi joka tapauksessa olla menetetty. En usko että mitään PUA-manuaaleja opiskelemalla olisin silloinkaan pystynyt kampeamaan itseni saamapuolelle. Siitä vielä toiset 15 vuotta taaksepäin, olin jo silloin kaveriton friikki, jolle teinihaarat eivät koskaan tulisi aukeamaan. Itse asiassa luulen että kaikki meni pieleen jo joskus esikouluiässä, silloinkin olin kaveriton friikki, onneksi en osannut edes haaveilla mistään tyttöjen päällä ähkimisestä, joten olin vielä onnellisen tietämätön. ATM=ATM=ATM, eikä toivoa koskaan ollut eikä tule olemaan. Mitään ei missään vaiheessa ollut tehtävissä, olen geneettisesti tuomittu runkkariksi.

• Jaska.

Ja nyt olet menettänyt kaiken toivon vai ?

• tehomies

Naisasialooseri. Älä vaivu apatiaan sillä sinulla on vielä parhaat nuoruusvuodet edessäsi!!!! ... Heh!

Kyllähän tilanne on kiistatta se että 30 vuotiaalla tai vanhemmalla AtM:llä tilanne alkaa olla jo huolestuttava, sillä sopivan ikäiset naiset ovat varattuja ja ne jotka liihottavat vapaana tuppaavat olemaan sellaisia tapauksia joilla ei tee yhtään mitään.

Toisin tekisin montakin asiaa jos pääsisin ajassa taaksepäin. Ennenkaikkea olisin aktiivisempi ja rohkeampi sekä röyhkeämpi suhteessa vastakkaiseen sukupuoleen - tuottaisipa se sitten tulosta tai ei, mutta joka tapauksessa olisin nyt montaa kokemusta rikkaampi jos olisin toiminut nuoruudessani toisin.

• mitä ihmettä???

Sinähän jankutat täällä koko ajan mantraa "ATM=ATM=ATM". Et siis oman logiikkasi mukaan olisi voinut tehdä mitään toisin!

• rrrrrtt

Ainoa asia mitä olisin toisin voinut tehdä ja siten parantaa omaa oloani on että olisin paljon aikaisemmin alkanut käymään maksullisissa sen sijaan että odotin 38-vuotiaaksi jolloin luovuin toivosta että minulle joku nainen löytyisi. Aikaisemmin itsekin pidin maksullisissa kävijöitä luusereina ikään kuin minulla moiseen ilkkumiseen olisi ollut varaa.

Tuosta on nyt muutama vuosi jo kulunut ja kymmenittäin maksullisia on tullut koluttua läpi. Ei se tietenkään aidon rakkauden korvike ole mutta parempi kuin ei mitään.

• nössö

Ei riitä 10 eikä 15 vuottakaan. Pitää mennä melkein 20 ajassa taakse päin. Silloin oli vielä mahdollisuuksia nussia ketä vaan, kun tarjolla oli. Vaan kun kaikki tilaisuudet meni nössöillessä. Nyt tällasena keski-ikäisenä läskinä, ei tilaisuuksia tule enää varmaan koskaan.

• ätmi-sinkku

15 vuotta sitten olin kovin urheilullinen. Luulin että kun juon alkoholia niin miniusta tulee läski ja huonokuntoinen ja tosiaan luulin että tytöt ei tykkää kun 15 v poika juo kännit. Toisin kävi. esim. luokkakaverit joi luokkaretkellä ja luokan naiset nuolivat niitä kilpaa.

Bileisiinmut oli kutsuttu ja siellä luokan ja toisen luokna tytöt nuoli niitä jotka veti röökiä jo vuotta aiemmin ja joivat kaljaa. Olin aina se urheilija joka voitti mestaruuden koulujen välisissä pesi kisoissa koska löin 5 kunnaria joka pelissä. Tytöt vaan hihkui että hyvä minä mutta kukaan ei halannut. Voitin myös maastojuoksukisoja ja uintimestaruuksia ja tytöt oli taas että onneksi olkoon vaan...

Oli luokkaretki laivalla ja hytissä pelatiin pullonpyöristystä. Jotain tyttöä käskettiin suudella minua mutta mutta se se ei suudellut vaan sanoi että ei tuota outoa poikaa voi suudella ja sitten tyttö suuteli sitä joka oli eniten humalassa ja joka veti eniten röökiä.

Jos tosiaan voisin niin olisin sellanen paha poika joka häiritsi opea tunnilla ja vetäisi röökiä välitunnilla.

• Jaska78.

"Ei riitä 10 eikä 15 vuottakaan. Pitää mennä melkein 20 ajassa taakse päin. Silloin oli vielä mahdollisuuksia ****** ketä vaan, kun tarjolla oli. Vaan kun kaikki tilaisuudet meni nössöillessä. Nyt tällasena keski-ikäisenä läskinä, ei tilaisuuksia tule enää varmaan koskaan. "

Älä lässytä pikkulintu, kaltaisesi 20v poikaset saavat "keski-ikäisiltä" turpaansa niin että veri senkun tirskuu. ja saavat myös naiset.
      Isännät opettaa. Katsotaan sitten tulevaisuudessa se asia jos kiinnostaa.

• Jaska78.

"Kyllähän tilanne on kiistatta se että 30 vuotiaalla tai vanhemmalla AtM:llä tilanne alkaa olla jo huolestuttava, sillä sopivan ikäiset naiset ovat varattuja ja ne jotka liihottavat vapaana tuppaavat olemaan sellaisia tapauksia joilla ei tee yhtään mitään."

P*skapuhetta. Tilanne on ihan hyvä ja riittää kun menee etsimään seuraa.

"Toisin tekisin montakin asiaa jos pääsisin ajassa taaksepäin. Ennenkaikkea olisin aktiivisempi ja rohkeampi sekä röyhkeämpi suhteessa vastakkaiseen sukupuoleen - tuottaisipa se sitten tulosta tai ei, mutta joka tapauksessa olisin nyt montaa kokemusta rikkaampi jos olisin toiminut nuoruudessani toisin. "

Ei sillä ole mitään merkitystä mitä olet pikkupoikana tehnyt.
        Kerkiät myöhemminkin, elämässä aikaa riittää.

"15 vuotta sitten olin kovin urheilullinen. Luulin että kun juon alkoholia niin miniusta tulee läski ja huonokuntoinen ja tosiaan luulin että tytöt ei tykkää kun 15 v poika juo kännit. Toisin kävi. esim. luokkakaverit joi luokkaretkellä ja luokan naiset nuolivat niitä kilpaa. "

Minä en ole kaltaisesi luuviulu vaan iso läski ja lihaksikas äijä ja olen hyväkuntoinen.
        Ja nuo puheesi ovat tyypillistä teini-uhoa jolla ei ole oikeassa elämässä hevonv*tun merkitystä.

"
        Jos tosiaan voisin niin olisin sellanen paha poika joka häiritsi opea tunnilla ja vetäisi röökiä välitunnilla. "

Eihän sellainen ole mitään muuta kuin pikku natiainen, m*lkkupää jota pitäisi isäntien vedellä pari kertaa turpaan.

• zxaska

Tekisin kaiken nuoruudestani uudestaan. Olin todella ujo, omasin heikon itseluottamuksen ja en harrastanut mitään muuta kuin koneen ääressä pelaamista eli täydellinen no-life. Vasta vanhemmassa iässä itseluottamukseni on kasvanut ja fyysinenkin kunto alkaa olemaan jo aika huippu. Eli olisi pitänyt keskittyä sosiaalisten taitojen kehittämiseen, ottaa jokin harrastus missä tapaa ihmisiä ja aloittanut rajun kuntoilun paljon aikaisemmin.

• Jaska.

Yritätkö nyt itku kurkussa vääntää asiaasi vielä kerran, jotta siitä saisi uskottavamman.
      Lue edellinen postaus ja pidä turpasi kiinni.

• jaska.

"Eli olisi pitänyt keskittyä sosiaalisten taitojen kehittämiseen, ottaa jokin harrastus missä tapaa ihmisiä ja aloittanut rajun kuntoilun paljon aikaisemmin. "

Ajattelin että hyvä aika aloittaa kuntoilu n. 30 vuoden iässä.
        Pikkupoikana aika meni opiskeluun ja turhaan aikuisten naisten yrittämiseen.
        Kyllä nyt kelpaa.

• john4

Tiedätkö, en tekisi mitään erinlailla. Nyt tuntuu ihan kivalta. Kihloissa kohta vuoden ja vauva tulossa parin kuukauden päästä.

Aika suossa olin aikanani. Enkä tiedä, se vain tapahtui.

Yksi juttu on mitä muuten välttäisin.Kirjoittamasta tälle palstalle. Tai en kai oikeastaan kun kerta kirjoitin sittenkin tälle palstalle.

"When you were young
      And your heart was an open book

You used to say, "Live and let live"
      But if this ever-changing world in which we're livin'
      Makes you give in and cry

Say live and let die
      Live and let die"

-Paul McCartney

• ,,...'m

Toivottavasti vauvasi kuolee syöpään!

• entinenATM29

Kaiken. 13v-26v oli helvettiä, 26-29v opettelemista, nyt menee ihan hyvin ja seksiä tarjolla kun haluan. Pitää olla kiitollinen pitkän piinan jälkeen ;)

• Ei riittäisi 10-15 vuotta. Mutta jos pääsisi 19 vuotta ajassa takaisinpäin, menisin lukioon (ammattikoulun sijaan).

• ätmi

Ihan tyhmä veto. Amiksessa ne antaliaat mimmit on!

• Naisasialooseri.
        ätmi kirjoitti:

Ihan tyhmä veto. Amiksessa ne antaliaat mimmit on!

Totta, mutta kyllä lukioistakin lutkia löytyy.

• ketjun opetus!

Ketju osoittaa hyvin, mikä ATM-ajattelussa on pielessä. Keksitään yhä uusia selityksiä, miksi asioille ei voida tehtä mitään! Todellisuudessa kyse on siitä, että se tekeminen vaatisi astumista oman mukavuusalueen yli ja omien piintyneiden käsitysten kyseenalaistamista.

Nämä joiden mielestä 30-vuotiaana on liian myöhäistä lähestyä naista ekaa kertaa, olivat todennäköisesti samaa mieltä jo viimeistään 20-vuotiaana - silloinhan useimmilla oli jo ollut tyttöystävät mutta mulla ei...

Valitettavasti tämä on itsensä toteuttava ennuste. 85-vuotiaana liikuntakyvyttömänä vanhainkotipotilaana alkaa olla jo oikeasti vaikea hankkia sitä ekaa naiskokemusta.

• ätmi

"Todellisuudessa kyse on siitä, että se tekeminen vaatisi astumista oman mukavuusalueen yli ja omien piintyneiden käsitysten kyseenalaistamista."

Totta, mutta kun NAISET eivät halua poistua mukavuusalueeltaan! Paljon helpompaa on valita vaikkapa se väkivaltainen ytmi kerrasta toiseen, kuin yrittää kyseenalaistaa pinttyneitä käsityksiään miehisyydestä.

Naiset tekevät valinnan, eivät ätmit.

• kiltti mies.

Tuohan on hyvä kysymys. Nuorena olin kova urheilija , se joka pelasti joukkueen jos se oli häviöllä. Pojat taputti mutta tytöt ei juuri onnitellut. Sain nuorena kaikenlaisia palkintoja ja vanhempanakin sain isompia pokaaleja mutta ainoa joka niitä arvosti oli lastenkodissa tapaamani tyttö jonka kanssa olin 10 vuotta.

Meillä oli aika samanlainen lapsuus, isä jätti ja äiti oli juopppo ja siksi olimme lastenkodissa ja siksi tulimme hyvin toimeen ja siksi rakastuimme.
      Olin 15v ja tää tyttö oli 14 kun poikuus ja neitsyys meni lastenkodin alakerrasa olevassa vapaa-aika tilassa. Silloin myös otimme ensimmäiset kännit ja hauskaa oli. En tekisi oikeastaan mitään toisin. Koulussa olin se joka sai 10 numeron käytöksessä ja 10 numeron liikunnassa. En kadu mitään koska en voinut valita sitä miten elämääni vietän. Olishan tässä pitempikin tarina mutta ei nyt jaksa sitä kirjoittaa...

• wwwwwtttttttt

Kerran nuorena miehenä minua yritti iskeä joku känninen yli 35v nainen. Minun olisi pitänyt mennä vaan panemaan sitä. Sen sijaan löin häntä nyrkillä kolme kertaa kasvoihin niin että hän kaatui ja kun hän makasi maassa niin potkaisin häntä päähän. Häneltä kuulemma lähti kaikki eturivin hampaat irti. Muistan kuinka verta valui hänen kasvoistansa.

Nyt vuosia myöhemmin 39-vuotiaana poikuus on vielä tallella.

• hehheh...!

ettet vaan saanutkin lättyyn siltä 35v naiselta...

Jotenkin sain fiiliksen, että suhun on kolahtanut nää jutut täällä..

• wwwwtttt

Kyllä tuo nyt ihan totta on mutta minusta on hauska piirre se, että epäilit kirjoitukseni tuon osion todenperäisyyttä mutta et ollenkaan sitä, että olen 39-vuotiaana neitsyt.

• kiltti mies.

Aika paljon miinusta. Kerroin vaan totuuden nuoruudestani! Jos ette usko niin ei minua haittaa. Lastenkodissa oli toki niitä pahoja poikiakin ja ne ryyppäsi ja veti röökiä eivätkä säännöistä piitanneeet.

Oli siellä tyttöjäkin jotka niiden pahojen poikien kanssa henkaili usein ja yrittivät parantaa maailmaa mutta yleensä kylmä tai jokin muu ssyy sai ne palamaan kotiin.

Minusta lastenkoti silloin oli mulle koti jossa oi säännöt ja katto pään päällä eikä tarvinnut katsoa äitiä joka oli kännissä joka päivä. En ole täydellinen mutta olen ainakin sellainen jota ei tarvitse peltätä koskaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      40
      2967
    2. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      65
      2384
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      174
      2314
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      33
      1998
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      17
      1385
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      22
      1353
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1346
    8. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      13
      1228
    9. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10