Löytyy muuten aihealueesta, ajanviete ja trollaus, Ihan uusi keskustelupalsta. Menkää sinne, että me asialliset keskustelijat ja keskustelujen avaajat saamme keskustella rauhassa keskustelupalstalla, ilman teidän häiriköintiä.
Rovaniemen trolleille oma palsta...
15
66
Vastaukset
- jovainki
No sinähän voittosiaan yksinäsi kirjoitella omista homokokemuksistasi
- paikat kuntoon
Ystävä hyvä, minulla ei ole sellaisia homokokemuksia. Vai onko kohdallasi se, että siitä mistä puhe niin puute. Kiitos ei. Lyhyesti. Toivottavasti et pahastu. Muista huumori. Keskusteluissa ei pärjää ilman huumoria. Sen olen karvaasti kokennut. En ole keskusteluissa mikään teerenpoika. Kokemusta keskusteluista on karttunut ihan valtakunnantasolla ylärivin keskusteluissa, jonne joskus minunkin avaukseni joutuu.
- tauno p ripatti-jumala
paikat kuntoon kirjoitti:
Ystävä hyvä, minulla ei ole sellaisia homokokemuksia. Vai onko kohdallasi se, että siitä mistä puhe niin puute. Kiitos ei. Lyhyesti. Toivottavasti et pahastu. Muista huumori. Keskusteluissa ei pärjää ilman huumoria. Sen olen karvaasti kokennut. En ole keskusteluissa mikään teerenpoika. Kokemusta keskusteluista on karttunut ihan valtakunnantasolla ylärivin keskusteluissa, jonne joskus minunkin avaukseni joutuu.
Syytön minä siihen olen. Toivttavasti ne kikkelikuvasi ei päädy nettiin.
- paikat kuntoon
tauno p ripatti-jumala kirjoitti:
Syytön minä siihen olen. Toivttavasti ne kikkelikuvasi ei päädy nettiin.
Huumoria sinulla. Kikkelikuvani? Eivät koskaan mene nettiin. Pysyvät makuukamarissa peiton alla. Eivätkä mene koko suomen luettavaksi tai kommentoitavaksi. Siitä pidän huolen. Varovaisuus on ok!.
- Roll aat
paikat kuntoon kirjoitti:
Huumoria sinulla. Kikkelikuvani? Eivät koskaan mene nettiin. Pysyvät makuukamarissa peiton alla. Eivätkä mene koko suomen luettavaksi tai kommentoitavaksi. Siitä pidän huolen. Varovaisuus on ok!.
Paikat kuntoon taisitpa vaatia samaa asiallisuutta Kemin palstoilla hieman aikaisemmin. Perussuomalainen sinä et ilmeisestikään ole , koska heillähän tahtoo nuo kikkkelikuvat hieman karkailla. Olihan Hakkarainen hieman hapoissaan tekstaillessaan kuviaan tyttölapsille. Saahan sitä päissään.
- paikat kuntoon
Roll aat kirjoitti:
Paikat kuntoon taisitpa vaatia samaa asiallisuutta Kemin palstoilla hieman aikaisemmin. Perussuomalainen sinä et ilmeisestikään ole , koska heillähän tahtoo nuo kikkkelikuvat hieman karkailla. Olihan Hakkarainen hieman hapoissaan tekstaillessaan kuviaan tyttölapsille. Saahan sitä päissään.
Hyvinkin mahdollista, että vaadin sitä asiallisuutta Kemin palstoilla. Toisaalta en ole sen asiallisuuden vankkumaton kannattaja. Liika asiallisuus tukahduttaa keskustelun ja siihen liittyvän huumorin ja luovuuden. Perussuomalainen en ole, ja Hakkarainen niiden kuviensa kanssa, meniköhän seiskalehteen, jos oikein muistan. Sääliksi käu perussuomalaisia. Huonoa mainosta heiltä, kun nuo kikkeli kuvatkin...
- mukamanne
Roll aat kirjoitti:
Muka huumorista kirjoittaa eikä näytä ymmärtävän edes sanan tarkoitusta kun haukkuu muita trolleiksi jos laskevat leikkiä.
- paikat kuntoon
mukamanne kirjoitti:
Muka huumorista kirjoittaa eikä näytä ymmärtävän edes sanan tarkoitusta kun haukkuu muita trolleiksi jos laskevat leikkiä.
En minä ketään hauku, ymmärrän trollien huumoria, jotta trollien huumori tulee ymmärretyksi, niin siihen huumoriin on kommentoitava.
- Timo Hokkanen
Tuo "paikat kuntoon" uuvatti voisi ensihätään lopettaa tuon toiselle rekisteröidyllä nimimerkillä jonninjoutavien kirjoittelun ensihätään.
- paikat kuntoon
Toisen rekisteröidyn nimimerkki. Minun nimimerkkini on vapaa ja sitä käytän, ei sitä ole rekistöröity, luulisi sinun sen tajuavan. Jos joku olisi rekisteröinnyt nimimerkkini, niin en voisi sitä käyttää. Tajuatko, vai pitäköö rautalangasta vääntää sinulle malli, jotta tajuat.?
Autuaita ovat puupäät sillä he eivät huku.
Pyydä feikki "paikat kuntoon" jotain normaalijärkistä konsultoimaan niin saatat jopa ymmärtää, että miten tuo osuva sanonta koskee sinua, oi autuas puupää.
Jos tarkkaan tutkit asiaa sen normiälyisen kanssa niin saatat huomata (ymmärtämistä tuskin voi toivoa), että "paikat_kuntoon" on rek. nimimerkki joten jos autuas juntti lopettaisit sen "paikat kuntoon" nickin käytön. Tai ainakin lopettaisit kitisemisen muille, jotka sitä rekisteröitymättä käyttävät.
Pyydä ainakin lääkäriltäsi tukevammat nuppilääkkeet.- Vapaamaalari
Liittynyt jäseneksi 10.3.2014 :D
paikat kuntoon on kirjoitellut täällä pikkusen pidempään. - paikat kuntoon
Sinulla on rekisteröity nimmari minulla ei. Ero on siinä, että sinun nimmarissa on keskellä väliviiva. Minulta se puuttuu, on vain völilyönti, kuten huomaat. Kitisiemisen voin lopettaa, mutta en käyttämääni nimmaria. Sinun ja minun nimimerkeissä on kuitenkin ero, jos huomaat. Laita silmälasit päähäsi, niin huomaat eron nimimerkein välillä.
- Johtopäätös
Onko siis paikat kunttonkin nimimerkki vapaamuurari? Eli kuuluu siihen gaykerhoon?
Homoushan pitää todistaa yhtymällä junaan vapaamuurarien salissa.
Jokainen testaa anuksen. Sitten pääsee kunnialliseksi vapaamuurariksi uskollisten veljien kerhoon nauttimaan eduista jotka kuuluvat vain vapaamuurareille yksinoikeutena.- paikat kuntoon
En ole vapaamuurari, enkä kuulu mihinkään kerhoon. Ammattiliittoon kuulun, jos työttömäksi joudun niin saa liitolta enemmän korvauksia, jotta elämästä selviää hengissä, ei ainakaan missään jengissä, vaan omissa kengissä.
Vapaamuurareiden eduista en tiedä, joitan vapaamuurareita tunnen, eikä minulla ole valittamista heidän suhteen. Fiksua porukkaa ovat,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1433958Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3593064Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt142008Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa101705Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41139Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar69975- 71974
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23851- 71839
- 44794