On muotia soseuttaa kasvikset juotaviksi. Sekaan laitetaan yhtä sun toista jauhetta. Asun keskellä puhdasta luontoa ja mieleeni tuli kysymys: Mistä luonnonkasveista voisin kerätä lehtiä, kuivata ja jauhaa juoman joukkoon? Juoman pitäisi paitsi olla terveellinen, turvallinen, niin ja lisäksi maistua hyvältä!!?
Vastaukset 2
- ...
Sinuna keräisin voikukan lehtiä (niiden kukkien lehtiä joiden lehdet eivät Ile niin terävästi sahalaitaisia), ketunleipiä, nokkosia, sitten mitä ne nyt ovat nimeltään ne kuusen pienet vaalean vihreät nuput näin keväällä, koivun mahlaa, marjoja, sieniä yms. Ja toki jos mahdollista, kannattaa itse kasvattaa vihanneksia ja niitä hedelmiä mitkä tällä kasvavat (omena, luumu, kirsikka).
- kerälijä
Ei nyt ihan sama mutta voikukista saa hyvän siman, kuusenkerkistä siirapin. Nyt niitä molempia löytyy runsaasti ja googlesta ohjeet
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.392976- 102885
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei250799- 82716
- 73709
- 71671
- 50645
- 36630
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 43601