Kouluruoka.???

lätty

Kun on VAHAT raaka-aineet, ei ruokakaan voi olla hyvää.

5

105

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lusikallalapattu

      Raaka-aineiden määrän vähyys ei suoraan korreloi ruoan maittavuuteen mitenkään.

      Muutamasta raaka-aineesta on mahdollista tehdä hyvältä maistuva ateria, jos tarvikkeiden laatu, käsittely ja valmistus on kohdillaan. Valitettavasti tarvittavaa osaamista (ja halua tehdä asiat hyvin) harvoin löytyy suurtalouskeittiöistä.

      • mkojhu8907

        Mutta, jospa raaka-aineet onkin VANHOJA jo keskuskeittiölle tuotaessa, ei niistä aineesta saa hyvää tekemälläkään.

        Vanhentunut maistuu, vaikka kuinka suolaa ja mausteita lisätään.

        Halvalla kun pitää saada ja keinot ja konstit on monet. Säästöjä pitää syntyä, tavalla tai toisella.


    • Kohta leikataan

      Jep, ja tätä menoa kun leikataan kaikkea, niin tällä valituksella käy niin että kouluruokailu tulee vielä loppumaan. Katsokaapa vaan.
      Mutta eipä tarvitse enää kärsiä ja valittaa vaan voi ottaa evääksi just mitä haluaa.

    • bhöiöo

      Sitten on vielä sekin, että useasti ajattelutapa on: Syököön KOTONA sitten, kunhan nyt jotain on tarjottu, kelpaa tai ei.

      Voikohan TYÖPAIKKA RUOkalaakin pitävää ajatella näin ????????

      Onko siis AIKUISTEN RUUALLA ja MUKSUJEN RUUALLA noin SUURI ERO.

      • ........:0

        ...:0


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe