keittää kuinka monessa vedessä.... ostin suolasieniä, haaparouskuja, enkä tullut kysyneeksi jotta onko ne jo keitetty ennen tai jälkeen suolauksen.... eikös se haaparouskukin ole sellainen joka pitää ryöpätä ennen ruuaksi tekoa... joten nyt ei oo tietoa onko ne ryöpätty vai ei .... ja pitääkö ne ryöpätä.... kertokaapa tietäväisemmät.
PITÄÄKÖ SUOLASIENET
nellikkatyy
5
338
Vastaukset
- hjholiöö
Sienet on ryöpätty ENNEN suolaamista.
Sienesi tarvitsevat vai liotuksen, että liika suola poistuu. - nellikkatyy
voi kiitos tiedosta, nyt voin huoleti suolasieniä käyttää.Onko kaikkien valmistajien suolasienet ryöpätty ennen suolausta.
- kkjjjjdd
On.
- kkjjjjdd
On.
- montako?
Kyllä. Suolasienet pitää keittää kuinka monessa vedessä! Olen aina käyttänyt kuinka monta vettä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671232- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että337703- 51661
- 109648
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646- 51638
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574