Tiivis hyvä eväsrasia

Helinä

Kaipailisin varmasti tiivistä eväsrasiaa missä kansi pysyy kunnolla paikoillaan. Olen kyllästynyt vuotaviin rasioihin jonka takia reppu on salaattikastikkeessa tai banaanissa. suojamuovikassitkin ärsyttää. Tiedättekö mistä tällänen löytyis? Voin maksaa super hyvästä jonkunverran, mutta en sentään halua mitään suomi desing 50 euron eväsrasiaa.

Kiitti!

Helinä

8

1177

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hanimirri

Ikuinen ongelma tää on mullakin.. Itse olen päätynyt käyttämään jääkukka-pakasterasioita. Kun kannen napsauttaa joka nurkasta kiinni, ne on pysyneet ihan hyvin kunhan laittaa rasian laukkuun ihan alimmaiseksi että se pysyy pystyasennossa. Keittoa en toistaiseksi ole kuitenkaan uskaltanut kuljettaa, olen pysynyt salaateissa tai muuten kiinteemmissä ruoissa.

• hanimirri

Ja nimi meni väärin: jäänalle eikä -kukka :)

• laumis
        hanimirri kirjoitti:

Ja nimi meni väärin: jäänalle eikä -kukka :)

Kyllä ne on Jääkukka rasioita.

• Akkamainen ukko

Eikö Tupperware ole enää saatavissa ?
      Aivan äsken vielä sitä myytiin, ja markkinointimenetelmä oli se että konsultit järjestivät Tupperware-kutsuja yhdessä perheenemäntien ja miksei isäntienkin kanssa, jossa sitten saapuneelle seurakunnalle sinksattiin niitä mainioita astiota. Ne olivat todella hyviä, pehmeäntuntuista muovia ja kannet sulkeutuivat todella tiiviisti. Ja takuukin niillä oli, tiedän sanoa kokemuksesta että se myös toimi!

Katsopas Goglella jos löytyisi tuolla hakusanalla.

• Toinen tohelo

Tupperwaretkin alkaa vanhemmiten fuskaamaan. Ei ole niissä hinta-laatusuhde kohdallaan. Jonkinmoinen takuu niillä on, mutta harva palauttanee vanhoja purkkejaan.

• Hyviä löytyi

Biltemasta löysin sattumalta hyviä rasioita, joissa joka sivulla on tukevat läpät, jotka taittuvat lukitsemaan kannen. Eipä ole vielä sellaista ruokaa tullut vastaan, joka olisi tällaisesta rasiasta vuotanut. Eikä tarvitse pelätä, että kassissa pyöriessä klipsahtaa auki itsestään.

Tupperwarestakin muistan, että kansien kanssa sai vähän taistella, että sulkeutuvat kunnolla ja menettivät vähän myös ajan mittaan muotoaan. Bilteman rasioiden hintakin on varmaan kymmenesosa TW:n hinnoista.

• Tupperwarekysymys

Kyllä Tupperware tuotteita myydään yhä edelleen samalla menetelmällä. Konsulentit etsii emätiä, jotka haluaisivat järjestää kutsut. Olisitko kiinnostunut kutsujen pidosta vai haluaisitko tilata tuotteita?

• Toinen tohelo

Emännät myy "vanhoja" Tupperwarejaan eurolla kirppareilta. Kannattaa testata niillä, millainen on kipon kestävyys.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä haluaisit sanoa hänelle?

Jos joskus kohtaatte?
      Ikävä
      120
      1187
    2. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      79
      1140
    3. haluaisin paljastaa

Kuka tämä :/ on
      Ikävä
      77
      621
    4. Taiteiden yö

Kuhmon taiteiden yössä tapahtui. Tsat satss saaatts... Ja Sammon takoja... Tsat satss saaatts...
      Kuhmo
      9
      558
    5. Hyvää yötä kaipaamalleni

Vanhwmmalle naiselle, olet rakas❤️❤️
      Ikävä
      17
      531
    6. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
      Ikävä
      47
      513
    7. Mikä kaivatussasi

on pahinta?
      Tunteet
      44
      485
    8. Nainen, onko se nalle hehkuttelija poistunut keskuudestamme?

Ei ole näkynyt, joten onkohan. R.I.P :/
      Ikävä
      112
      461
    9. Mikä herkku

Kaivattusi On? 😁
      Ikävä
      41
      452
    10. Et vaan tajua

Että rakastan sua
      Ikävä