varasin 20.2.14 ei kiireellisen vastaanottoajan Tornion terveyskeskukseen ja sain ajan tälle aamulle 26.3.14 - eli noin viiden viikon päähän.
Tänään kun menin niin olin vähän ihmeissäni kun lääkärin vastaanotto oli päivystyksen puolella ja kävin vielä varmistamassa infosta että missä se minun vastaanotto aikani on. Ja se oli päivystyksen puolella. Menin sitte sinne koska enhän minä voi tietää miten he niitä huoneitansa järjestelee.
Sitten tuli aika että lääkäri pyysi minut sisään ja kysyi minun asiaani. Asian kerrottua sain kuulla että tämä ei kyllä ole päivystysasia ja lisäksi vielä kiireellinen sellainen.
No kyllä siinä sitte se varattu aika keskusteltiin ja sain edes sen tarvimani "Burana" reseptin, mutta muutoin tilanne jäi siihen että varaan uuden ajan. Ja kai tästä käytetystä ajasta tulee lasku perässä.
Ihmettelenki nyt että jos tämä oli kiireellinen päivystysaika ja kesti 5 viikkoa odottaa, niin
- mikä on ei kiireellinen päivystysaika? kauanko sitä pitää odottaa?
- mikä on sitte ei päivystysaika normaali vastaanotolle? sitä pitänee odottaa varmaan jo tosi kauan!
Kyllä olisi ERVA:lle töitä!
Tornion terveyskeskuksen päivystys ajat
11
2148
Vastaukset
- Late Lapista.
Se nyt on se ja sama, saako Tornion arvauskeskukseen aikoja vaiko ei, viimeksi kun kävin siellä lääkärissä (huom; lääkäri ei ollut edes niitä omanarvonsa tuntevia kakaroita vaan ihan aikuinen mies)
kun kerroin lääkärille vaivani, sain kuulla jotta tuossa iässä noita vaivoja kuuluu ollakin! Eikä tullut vaivoihini edes sitä burana reseptiä, kolesteroli reseptiä kyllä tyrkytettiin puoli väkisin, vaikka minulla yläarvo on tasan 5!
Late Lapista.- hjman
Aika sama,jos Torniossa ei olisi koko arvauskeskusta kun Se on yhtä tyhjän kanssa.Joku eläinlääkäri voisi kirjotella ne Burana reseptit.Samoin hammaslääläripalvelut.Aikoja ei saa ja ammattitaito on sitä luokkaa,että saa hankkia tekarit hoidon jälkeen.
- Late Lapista.
Eikö vuoden alusta tullut laki jotta potilas saa valita terveyskeskuksen tai sairaalan mistä vain ?
Late Lapista. - mietippä sitä
Kyllä tuli,mutta olet sidottu siihen terveyskeskukseen koko vuodeksi,eli ei maailma pyöri niin,että piipahdanpas Keminmaassa Cittarissa ja samalla käyn siellä terveyskeskuksessa ja seuraavalla kerralla voinkin käydä omam kunnan lääkärin vastaanotolla.
- Tuuriataiei
No ittelä meni kyllä kolme kuukautta päästä sinne mutta sen jälkeen sainki niin hyvän lääkärin etten ikinä vaihtais! Sen jälkeen on asiat hoitunu aina! Ajanvaraus ei siis toimi kuten pitäis mutta tosi hyviä lääkäreitä kyllä löytyy - tai ainaki yksi :D
- Late Lapista.
No kummasta se huippulääkäri löytyi, Kemistä vaiko Torniosta ??
Meillähän on Laivaniemessä oikein huippu lääkäri ja halpakin, mutta hänen lähetteensä eivät kelpaa Tornion arvauskeskuksen laboratorioon, miksihän tuokin muuten on noin hankalaksi tehty??
Late Lapista.
- Tuuriataiei
Kuule Late, eikös tämä keskustelu koskenu just TORNION Terveyskeskusta??? Tottakai minun vastaus koskee sillon just sitä.
- dosetille mars
Latella saattaa olla aamulääke ottamatta....
- sake
toi Late on kyllä niiin viisas kun se sekaantuu joka kylän asioihin ja melkein jo joka alotukseen.. raisttava hemmo..
- zzyuo
Joku oli vasta tornion arvauskeskuksessa ihmetellyt miksei lääkärille pääse vaikka vastaanottoaika meni ohitse ajat sitten.oli aukassu oven niin oli nähnyt tohtorin katsovan sotsyn olympialaisia.hoitsut sitte pyörii niinkuin kanaparvi pitkin käytäviä.ei ole ihme jos joutuu odottamaan aikoja kuukausikaupalla.yksityinen tohtori hoitaa neljä potilasta tunnissa siinä missä arvauskeskuksen nippa nappa yhden.
- olkhoon
Ei varmaan kannata TK.een aikaa varata lainkaan, jos se kerran on arvauskeskus. Pitää mennä sinne yksityiselle, jonne pääsee suit sait sukkelaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2313038
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,1252171Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää2181726Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta141705Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2921540Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita471277- 511243
- 1101065
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan58984- 92975