Nooran lotto

Mörkö

Kaunis Noora Karma nettosi viimeviikon lotossa reippaat 20 000 euroa!

Oli neidillä nimittäin kuusi oikein lisänumero.
Onnea :)

11

335

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jotenkin outoa

Eihän sitä töitä sitten enää tarvitse tehdä, jos osaa noin lottonumerotkin ennustaa.
      Merkillistä ja epäoikeudenmukaistakin.

• Riemann

Ei syytä kadehtia. Lotto on edelleenkin tuuripeli ja Noora Karma eräänlainen viihdetaitelija eikä mikään ennustaja.

Nauttikaa illuusiosta ja jos hermot kestää niin yrittäkää vaikka ratkaista kuinka hän sen teki. Vihje: Ei yliluonnollisia kykyjä.

• Mörkö
        Riemann kirjoitti:

Ei syytä kadehtia. Lotto on edelleenkin tuuripeli ja Noora Karma eräänlainen viihdetaitelija eikä mikään ennustaja.

Nauttikaa illuusiosta ja jos hermot kestää niin yrittäkää vaikka ratkaista kuinka hän sen teki. Vihje: Ei yliluonnollisia kykyjä.

Juu ei varmaan yliluonnollisesta ole kysymys mutta jos mentalisti jätti kupongin veikkausasiamiehelle viimeviikolla ja todella voitti reilut 20 000 euroa niin on siinä Aulis Gerlanderin manttelinperijöillä nyt ihmettelemistä.

• Riemann
        Mörkö kirjoitti:

Juu ei varmaan yliluonnollisesta ole kysymys mutta jos mentalisti jätti kupongin veikkausasiamiehelle viimeviikolla ja todella voitti reilut 20 000 euroa niin on siinä Aulis Gerlanderin manttelinperijöillä nyt ihmettelemistä.

Eräs olennaisista kysymyksistä onkin, pelasiko Noora itse kyseisellä rivillä?

Jotenkin erikoisia reaktioita tämä temppu on herättänyt. Toiset syyttävät kusetuksesta ja toiset Saatananpalvonnasta. Hyvät ihmiset, se on temppu eikä Noora ole sitä muuksi väittänyt. Kuinka se siis voi olla kusetusta?

• Suomeksi sanottuna huijausta.

• Jos Noora Karmalla oikeasti olisi ennustuskykyjä, ei hän tietenkään vaivautuisi taikurina itseään elättämään.

Täyttäisi vain aina tarvitessaan rahaa lottokupongin...

• .....

Haloo. Ei pelannut kupongilla.

• Olisi nyt napannut sen Eurojackpotin, tai osan siitä siis. Tai sitten ehtinee tehdä sen myöhemminkin.

• Noora unohti jättää sen kupongin.

Jostain syystä sillä kierroksella ei saatu vittumaisen kansan keskuudessakaan Nooraa parempaa tulosta.

Oikeasti, Noora, Tällaiset kirjoitan-tähän-lappuun-oikeat-lottonumerot-ja-suljen-ne-viikoksi-kaappiin-ja -sitten-tarkistetaan-temput ovat aika huonoja.

Kukaan ei oikeasti usko sen kaapin koskemattomuuteen.

• Niinpä. Jos ne numerot on etukäteen ennustettu, niin miksei se luettele numeroita vaikka 1 minuutin ennen arvontaa?

• Frans II

Tällaiset kirjoitan-tähän-lappuun-oikeat-lottonumerot-ja-suljen-ne-viikoksi-kaappiin-ja -sitten-tarkistetaan-temput ovat aika huonoja.

Ei se huono temppu ollut, pikemminkin päinvastoin. Ei kai kukaan tosissaan usko, että NK olisi oikeasti ennustanut 6 lisänumero oikein mutta kun me tavalliset pulliaiset emme havainneet tai varmuudella tiedä miten hän temppunsa teki, oli se onnistunut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      177
      1600
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      106
      822
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      735
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      608
    5. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      128
      561
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      556
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      538
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      526
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      510
    10. 42
      496
    Aihe