Olisin kiinnostunut hieman raakaravinnosta, mutta olen pitkään jo pyrkinyt syömään vain Suomessa tuotettua ruokaa. Pystynkö siirtymään raakaravintoon jos suosin vain Suomessa kasvaneita aineksia?
Raakaravinnosta kysmys
utelias ulla
1
124
Vastaukset
- 5+14
Talvella voi olla vaikeeta. Kasvihuoneet käyttää sähköä. Perunat on aina kotimaisia, samoin yleisimmät juurekset. Sitten on säilötyt kurkut ja punajuuret. Netistä voi tilata mm. kotimaista luomu härkäpapua jota voi käyttää ruuanlaitossa. No se ei varsinaisesti ole enää raakaravintoa.
Kesällä voi ostaa kaikenlaisia suomalaisia vihanneksia ja hedelmiä. Itse olen hurahtanut ruohosipuliin. Meillä oli yksi kesä oma maatilkku jossa viljeltiin omat yrtit ja juurekset. Se oli mahtavaa!!! Ei voi enempää lähiruokaa kuin se.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854890- 1902278
- 371908
- 1331879
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231618- 751582
- 1781530
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161421Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3401185- 351136