Mistä johtuu, että monet naiset laittavat istuessaan jalkansa ristiin?
Vastaukset 5
- jalkojen-välissä
Otapa huomioon miesten ja naisten anatomiset erot. Naisen on helpompi istua tällä tavalla kun ei ole niitä "testiksiä" riesana.
- NeitiHienohelma
Siitä, että kotona on opetettu, että se on hienostunut tapa istua. Luepa vaikka tapaoppaita.
- Solmussa aina
Minulla tuntuu raskaalta istua ihan perusasennossa. Vähintäänkin polven pitää olla toisen päällä, mutta mieluiten nostan jalat istuimelle ja istun säärien päällä, risti-istunnassa tai toisen säären päällä. Sohvalla nostan ihan vaan jalat sohvalle polvet koukussa.
Nuorempana nostin ensin polven toisen päälle ja vein siitä vielä jalkaterän toisen nilkan ympäri. Kyllä se vieläkin onnistuu, muttei tunnu enää niin mukavalta. :) - jyrjryj
se on paljon luontevampi asento, kuin jalat levällään. Ja jos on hame päällä, ei oikein voi istua jalat levällään.
- Anonyymi
Polvet yhdessä istuminen ei ainakaan ole minulle miehenä mitenkään luontevaa. Tosin naisen lantio on erilainen kuin miehen, ja se ehkä vaikuttaa siihen että naisten istuma-asento on erilainen. Onhan naisilla suurempi taipumus pihtipolvisuuteenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761530
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.98740En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48536
- 126536
- 37526
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483