Mistä johtuu, että monet naiset laittavat istuessaan jalkansa ristiin?
Naisten istuma-asento
5
366
Vastaukset
- jalkojen-välissä
Otapa huomioon miesten ja naisten anatomiset erot. Naisen on helpompi istua tällä tavalla kun ei ole niitä "testiksiä" riesana.
- NeitiHienohelma
Siitä, että kotona on opetettu, että se on hienostunut tapa istua. Luepa vaikka tapaoppaita.
- Solmussa aina
Minulla tuntuu raskaalta istua ihan perusasennossa. Vähintäänkin polven pitää olla toisen päällä, mutta mieluiten nostan jalat istuimelle ja istun säärien päällä, risti-istunnassa tai toisen säären päällä. Sohvalla nostan ihan vaan jalat sohvalle polvet koukussa.
Nuorempana nostin ensin polven toisen päälle ja vein siitä vielä jalkaterän toisen nilkan ympäri. Kyllä se vieläkin onnistuu, muttei tunnu enää niin mukavalta. :) - jyrjryj
se on paljon luontevampi asento, kuin jalat levällään. Ja jos on hame päällä, ei oikein voi istua jalat levällään.
- Anonyymi
Polvet yhdessä istuminen ei ainakaan ole minulle miehenä mitenkään luontevaa. Tosin naisen lantio on erilainen kuin miehen, ja se ehkä vaikuttaa siihen että naisten istuma-asento on erilainen. Onhan naisilla suurempi taipumus pihtipolvisuuteenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3152888Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä562655- 1201712
- 1181440
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461390Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301283PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1491238- 691090
- 741079
- 701030