Onko kellään tietoa, ovatko värikkäät esim. Tiimarissa myytävät pääsiäissulat vegaanisia?
Vastaukset 4
- tiichii
Sulat ei tietenkään ole vegaanisia. Itse luulen että made in china -höyhenet on vielä jopa nyhdetty eläviltä linnuilta, eli välttäisin kaikenlaisia höyheniä ja sulkia.
Onko tiimareita vielä? - veggsa
Höh, no voi harmi. =(
Ajattelin, että osa niistä olisi muovisia. Olen kanssa kuullut, että ainakin (useat) sulkapallojen sulat revittäisiin eläviltä linnuilta, josta seuraa kipua ja runsasta verenvuotoa. Meillä päin on vielä ainakin Tiimari olemassa. - 1234rer5
Far out this site just gave me a PSN code and it redeemed! Check out http://psn.cardcodes.net
- 12+4
Kreppipaperirusetit ajavat saman asian pääsiäisoksien koristelussa =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde921355- 47911
- 95885
MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(
MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku85799Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j57727- 64592
- 42591
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan191567- 34567
- 48547