Onko kellään tietoa, ovatko värikkäät esim. Tiimarissa myytävät pääsiäissulat vegaanisia?
Vegaanisia pääsiäissulkia?
4
284
Vastaukset
- tiichii
Sulat ei tietenkään ole vegaanisia. Itse luulen että made in china -höyhenet on vielä jopa nyhdetty eläviltä linnuilta, eli välttäisin kaikenlaisia höyheniä ja sulkia.
Onko tiimareita vielä? - veggsa
Höh, no voi harmi. =(
Ajattelin, että osa niistä olisi muovisia. Olen kanssa kuullut, että ainakin (useat) sulkapallojen sulat revittäisiin eläviltä linnuilta, josta seuraa kipua ja runsasta verenvuotoa. Meillä päin on vielä ainakin Tiimari olemassa. - 1234rer5
Far out this site just gave me a PSN code and it redeemed! Check out http://psn.cardcodes.net
- 12+4
Kreppipaperirusetit ajavat saman asian pääsiäisoksien koristelussa =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2074566- 1862551
- 671502
Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?961200- 1251109
Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1041106- 711051
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1311007Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa91002- 107967