Jokainen joka on kuullut, että Jeesukseen uskominen pelastaa ja että jos ei usko, tuomitaa kadotukseen. Näin kukaan evakeliumin kuullut ei voi viimeisellä tuomiolla puolustautua väittämällä ettei muka tiennyt että Jeesukseen pitää uskoa.
Ateistikin tietää että Jeesus pelastaa
44
194
Vastaukset
- Rapanhapakko
Kyllä minä tiedän, että uskovaiset haluavat olevan noin ja viimeiseen asti vänkäävät valtavaa todistemäärää vastaan ettei olekaan. Sitä minä en ymmärrä, miksi uskovaiset moista pahuutta haluavat ja miten heistä on niin perverssejä tullut, etteivät maailmanselityksensä ahtautta ja julmuutta ole huomaavinaankaan. Iloisiahan heidän luulisi olevan, ettei se olekaan totta. Jääkö muuta selitystä kuin uskovaisten silkka inhimillinen pahuus ja valheellisuus? Josta nyt tosin tuskin Helevettiin joutuu enkä toivottele :-)
- hamsnnnnnnnnnnnnn
Nykyisin valhe ehtii kiertää puolet maapallosta siinä ajassa, kun totuus vasta laittaa kenkiä jalkaan !
Aloituksen hengessä: uskovakin tietää ettei heIvettiä ole.
- uq142ölasdabx,detwjn
. Raamatun "helvetti" on TODELLISUUDESSA ihmiskunnan hauta.
- atte343443
Aloittajakin tietää, että jumalat ovat satua ja höpötystä =)
- uskoaonse
Kuka sinulle antaa ravinnon, hedelmät, kasvit, eläimet jne. Ketä varjot ja eläimet kumartaa.
- 1x1x1x1x1x1x1x1x1
Ateistit on satusetiä ja satumummeja
- sadg34v6
uskoaonse kirjoitti:
Kuka sinulle antaa ravinnon, hedelmät, kasvit, eläimet jne. Ketä varjot ja eläimet kumartaa.
Varjot eivät kumartele mitään. Aivan älytöntä hölynpöyä sitä näköjään uskovaisten suusta vain tulvii.
Ei tiedä. Väitteen on toki kuullut. Senkin, että Allah pelastaa. Tämä on mälsää, sellainen viikon vakio: Ateisti tietää...
- Rapanhapakko
Joo, Koraanissa on selvästi ilmoitettu, että vain Allah pelastaa. Mormoneille Henki suorastaan puhuu suoraan, että ilman mormonien kastetta ei pelastu. Siksi harrastavat sitä sukututkimusta ja kastavat vainajia symbolisesti ihan hyvää hyvyyttään. Oikeastihan tietenkäään Katolisen kirkon ulkopuolella ei ole pelastusta. Eiku vanhoillislestadiolaisuushan se on... Eikueiku aikuiskasteella pitää käydä että pelastuu ja saada Pyhän Hengen kaste, eli puhua "kielillä".... ja sellaistenkin kesken on netissä huiseja riitoja miten muut lähes samoin Jeesukseen uskovat ovatkin "eksyttäjiä" ja joutuvat Kadotukseen :-)
Mutta aloittaja itse on iiiiihan varmasti Oikeassa Uskossa, mikä lieneekään :-)
(Kunhan mulkero haluaa sairasta maailmanselitystä, että muut joutuvat ikuiseen kärsimykseen jos eivät usko kuin hän. Ja esittää sen "Ilosanomana")- qwerty123456cxvbnm,
On vain yksi oikea usko, se löytyy raamatusta, sen tietää moni ateistikin, kuhan piruuttaan kieltävät
- Sebaotti
qwerty123456cxvbnm, kirjoitti:
On vain yksi oikea usko, se löytyy raamatusta, sen tietää moni ateistikin, kuhan piruuttaan kieltävät
Tarkoitatko juutalaisuutta? Mikä versio Raamatusta on oikea? Nehän ovat keskenään täysin erilaisia.
- nalepuh
Keneltä pitää pelastautua? .. ai niin siltä raamatun narsistiselta, pahalta, moraalittomalta, sadistiselta jumalaolennolta. Hahaaa
- 5545455
"Jokainen teisti tietää, ettei jumalaa ole olemassa. Mutta koska kuoleman jälkeistä tyhjyyttä ei pystytä hyväksymään niin seurauksena on jumalan olemassaolemattomuuden kieltäminen."
- kohti tasapainoa
Minä hyväksyn tyhjyyden. Se on ainoa todellinen seikka tässä asiassa. Kuolema päättää kaiken, sikis pyrinkin elämään mahdollisimman hyvin, niin hyvin kuin vajavaiselle ihmiselle on mahdollista. Elän myös niin, että elämäni tuottaa iloa ja tyytyväisyyttä läheisilleni ja itsellenikin, jos se on ylipäätään mahdollista. Kuitenkin on mahdollista jonkinasteisen tyytyväisyyden saavuttaminen.
Pelastajia on useita, pelastuslaitos, meripelastus ja pelastusarmeija.
Tässä heidän tulkintansa.
http://yle.fi/elavaarkisto/artikkelit/velipuolikuu_pelastusarmeijan_soittokunta_73032.html#media=73034- uskomaton mies
Torvisoittokunta vaikkei ihan Frelssis:
https://www.youtube.com/watch?v=d05TjG_Sifo
Iloista Vappua! - 0987654321abcdefghij
Miksi Jeesus kuoli, meidän kaikkien syntien tähden, tee oma osuutesi
- jihuu!!!!
0987654321abcdefghij kirjoitti:
"Miksi Jeesus kuoli, meidän kaikkien syntien tähden"
Eikös hän eläkään? Ja hyvä että hän sovitti minunkin
"syntini" jo ennen kuin olin syntynytkään, joten olen
aina ollut täysin synnitön. - 11+11
0987654321abcdefghij kirjoitti:
''Miksi Jeesus kuoli, meidän kaikkien syntien tähden''
Missä todisteet?
- miettkää vielä
Voitko enää uskoa "Hyvään" Jeesukseen, kun luet tämän?
Kristitty veljeni - jos et osaa lukea, niin pyydä jotain tulkkaamaan
http://www.iltalehti.fi/fiidifi/2014042918251739_fd.shtml
todiste, että Jeesus vihaa lapsia.- uskomaton mies
Siinä sivussa tuo kertoo amerikkalaisen terveydenhoitosysteemin pahimmasta epäkohdasta: ei rahaa - ei hoitoa.
- ghjtydfgtyfgh
Kaikkeen soopaan te keskitytte, etsikää totuutta raamatusta.
- toinen uskomaton
ghjtydfgtyfgh kirjoitti:
Kaikkeen soopaan te keskitytte, etsikää totuutta raamatusta.
Soopaa! Uskovalle lähimmäisen hätä on soopaa! Anna mun kaikki kuulla!
- jiukukui
näin onn ei voi kukaan sanoa ettei tiennyt.
- älä edes viitti
siis mistä joku voisi muka tietää tai siis olla tietämättä että onko joku juttu tosi vai eikö se ole en minä ainakaan tiedä ja et kyllä sinäkään voi tietää kunhan vaan sanot noin että mukamas tiedät ja ei mun kaveiritkaan tiedä että taidat vaan sumuttaa tuon tietos kanssa niinkuin aina sumutetaan muita vaikka ei tiedetäkkään mitää ja ollaan vaan tietävinään vaikka sekin kurkkutirektiivi oli just sellanen sumutus sanon mä
- 2+5
Jokainen lapsi tietää, että Joulupukki tuo aattona lahjat. Kun lapsi vanhenee tarpeeksi, niin hän ymmärtää aikuisten huijanneen häntä. Uskovat ovat kuin lapsia. He eivät ole kasvaneet aikuisiksi. Siitä syystä he eivät ymmärrä toden ja tarinan eroa.
- uskoaonse
Mitä sä puhut. Jumalaan uskominen pelastaa. Jeesus oli muita ylempänä niin kuin tuleva tulee osoittamaan. Jeesus on profeetta messias niin kuin kitaani sanoo. Ei ole muuta jumalaa kuin Jumala.
- Kalju Pitkätukka
Piiri pieni pyörii, kehäpäätelmä siinä hyörii...
- Murhajumala
Tiedän että noin sanotaan, monessa katuvalossa olen nähnyt kyseisen tekstin, ja nyt näen sen tämän ketjun otsikossa. Mistäs kukaan voi olla varma että just jeesus pelastaa. Miljoonien jumalien joukossa on aika monta vaihtoehtoa mistä valita. Tästäpä voidaankin päätellä että jumalten joukossa on on ihmisen mielikuvitus päässyt valloilleen, eikä ole syytä olettaa että jahve olisi yhtään sen todellisempi kuin zeuskaan. Aikanaan ihmiset olivat 100% varmoja että zeus on kaiken luoja. Nyt te raukat puhutte jahven puolesta.
Uskokaa jeesukseen, tuhlatkaa elämänne tuollaiseen paskaan, mädättäkää aivonne todellisuudesta, minä en. Keskityn tähän elämään täysillä sillä se on ainoa asia mistä on todisteita :)- morso97
Zeushan oli vasta kolmannen polven jumala, ei hän maailmaa luonut! Maailma syntyi aikojen alun kaaoksesta ilman että kukaan sitä erityisemmin loi!
Vai oliko se niin että Lentävä Spagettihitviö loi maailman? Tai onko se aina ollut olemassa ja tulee aina olemaan...? Mikähän nyt on se oikea tarina ja mistä sen tietää :s
- unohtunut kohta
Eikös se Jeesus sanonut että kaiken mitä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä veljistänne sen te olette jättäneet tekemättä minulle.
Ei tosiaan , se kohtahan on poispyyhditty ja kumottu koskemaan jotain muuta..... En minä mitään tuollaista tiedä. Esittäisitkö edes huonot perusteet väitteellesi, että Jeebukseen uskominen pelastaa?
Hyvä aloittaja "Miettikää vielä" se olet sinä joka elät itsetuhossa, ajatuksesi myllyt pienentävät koko olemustasi kunnes sinua ei enää OLE. Kannattaisi miettiä kahteen kertaan onko mietteilläsi todella perää. Kun olet miettinyt tarpeeksi niin jätät kyllä miettimiset sikseen. Elämä on enemmän kuin miettiminen, elämä on elämistä.
- Ateisti
Jokainen ei todellakaan ole noin kuullut, ja ne, jotka ovat, eivät mitenkään voi varmistaa kyseisen väitteen paikkansapitävyyttä objektiivisella ja luotettavalla menetelmällä. Ja vaikka he pystyisivätkin varmistamaan, että Jeesukseen uskomalla välttyy kadotukselta, ei tämä todista, että Jeesukseen uskominen olisi oikein. Sehän pikemminkin kertoisi Jumalasta, joka on valmis rangaistukseen mielettömän merkityksettömästä ja rajallisesta teosta mielettömän merkityksellisellä ja rajattomalla teolla. Itselleni noinkin sadistisen olennon palvominen olisi hyvinkin vaikeaa...
- uskoaonse
Pidätkö ihmisen sanaa Jumalan sanana? Vai puhutko vain miten näet ihmisten puhuvan? Jälkimmäinen on varmasti enemmän sinua. Kapinoitko ja miksi? Hyödyttääkö kapioiminen sinua jotenkin? Senkin näkee ehkä vasta kyllä myöhemmin.
Entä jos ei olisi koskaan kuullut koko asiasta?
Eikö siis olisi ollut parempi olla kertomatta?- uskoaonse
Niinhän se olisi, mutta kun sen on tarkoitus olla lohtu ja ilo yksinäiselle. Aina on pidetty jumalia, jopa itseään. Se vain että kenen halussa kaikki jumalat ovat. Sen yhden ainoan.
- uskoaonse
Jeesuksen olemassa oloon ei voi uskoa jos itsekkään ei usko itsensä olemassa oloon, vaan että kuolemalla kaikki päättyy. Pelkkä kuuleminen ei riitä vaan pitää ymmärtää ja tutkia mitä kirjassa oikeasti lukee ennen kuin voi uskoa. Jokainen myös ymmärtää lukemansa eri tavalla, jos haluat nähdä hyvää näet, jos haluan nähdä huonoa näet vain pelkästään sen yhden huonon ja unohdat ne 50 hyvää.
- lainaus
"An Inuit hunter asked the local missionary priest: If I did not know about God and sin, would I go to hell?
No, said the priest, not if you did not know.
Then why, asked the Inuit earnestly, did you tell me?"
Annie Dillard miettkää vielä
>>>Jokainen joka on kuullut, että Jeesukseen uskominen pelastaa ja että jos ei usko, tuomitaa kadotukseen.>Näin kukaan evakeliumin kuullut ei voi viimeisellä tuomiolla puolustautua väittämällä ettei muka tiennyt että Jeesukseen pitää uskoa.Jos tämä aloituksen tehnyt evankelistamme olisikin pitänyt suunsa kiinni, niin me ateistitkaan emme olisi joutuneet ikuiseen hel'vettiinsä. Mutta sen piti tulla julistamaan ja jakelemaan vip-kortteja hel'vettiin.
- doneanddone
ikiateisti kirjoitti:
Jos tämä aloituksen tehnyt evankelistamme olisikin pitänyt suunsa kiinni, niin me ateistitkaan emme olisi joutuneet ikuiseen hel'vettiinsä. Mutta sen piti tulla julistamaan ja jakelemaan vip-kortteja hel'vettiin.
Korjataan asia.
Koraani on jumalan sanaa! Se joka kuulee koraanista ja hylkää sen, joutuu ikuiseen helvettiin.
Noin, sinne meni meidän evankelistakin Allahin ikuiseen kidutukseen :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei143360Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1261394- 931278
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli2651127Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi571116Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk661054- 42955
Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253921- 84841
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?48798