Olen 21 vuotias nainen,mpituutta 160 ja painoa n. 68.
Olen huolissani painostani ja olen alkanut kehittää aika vakavaa halua ja taipumusta syödä pieniä, kevyitä annoksia (kuppi jugurttia, kuppikeitto, salaatti/nuudeli ja pari banaania koostavat päivän ruoan ja jätän tuosta toisinaan pois sitä sun tätä. Karkeasti kaloriarvo on 500-1000 päivää kohti, tai alle.
Täytyy myöntää, että saatan syödä pari suklaapatukkaa ja energiajuoman viikossa, koska en vaan töissä tahdo enää jaksaa ja kärsin huimauksesta.
Harrastan silti liikuntaa 6 päivänä viikossa, vaihtelevasti karaten, kuntosalin ja tunnin reippaiden lenkkien välillä.
Tiedän että tällä ruokavaliolla en saa itseäni laihtumaan, lähinnä lihomaan. Olen opiskelija ja ammattivalmentajaan minulla ei ole varaa.
Mistä saisin apua/tietää, miten minun kuuluisi syödä päivittäin, jotta tukisin liikuntaani ja voisin kiinteytyä/laihtua?
Syömishäiriöiselle apua ruokavalioon?
Räkänokka
1
92
Vastaukset
- nnbbpp
Ruokasi on tosi ykspuolista ja vitamiinit, kivennäisaineet, hyvät rasvahapot, kuidut, aminohapot puuttuvat. Tarvitset niitä elintoimintoihisi. Veikkaanpa että kohta hiuksesi alkavat harvenemaan.
Käytä apuna jotain laskuria josta voit seurata että saat kaiken tarvittavan.
esim. suomalainen nutriflow(maksullinen) tai cronometer.com tai fitday, enkun kielisiä on muitakin.
Itse käytän noita, olen hieman painavampi kuin sinä, tarkistan että saan kaikki vitamiinit. Syön jotain 1800-2000 kaloria, liikun myös ja silti laihdun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk813075Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911756Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll831606- 1371462
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651438- 1571354
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1591273Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur821227Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j981217- 841200