http://www.clasohlson.com/fi/Ladattava-pesuri-12-V/Pr315022000
Onkos kokemuksia auton pesusta tällä pesurilla? Biltemassa on myös myynnissä vastaava pesuri tuplahinnalla, mutta valmistaja taitaa olla sama vaikka väritys on eri. Helpointa olisi varmaan viedä auto pesetettäväksi, mutta kun haluan pestä autoni itse ja pidemmän päälle itse pesemällä tulee myös halvemmaksi. Aikaisemmin olen pessyt auton omakotitalossa vesiletkulla, nyt ei ole sitä mahdollisuutta enää.
Auton pesu siirrettävällä pesurilla
16
1116
Vastaukset
- ▪▪▪▪
Ei ole.
Minä ainakin laitatin uudelle autolleni kestovahauksen ja pesen automaatiissa harjattomalla ja näin tulee tosi puhdasta ja kiiltävää
- harhaista huhua
autoilija kirjoitti:
Minä ainakin laitatin uudelle autolleni kestovahauksen ja pesen automaatiissa harjattomalla ja näin tulee tosi puhdasta ja kiiltävää
Minä on ole löytänyt vielä sellaista harjatonta pesua ja auton pintakäsittelyä, että talvipaskat lähtisi irti.
- washer
On kokemusta!
Ostin vuosi sitten ja aion ostaa mökille toisen, että ei tarvii roudata.
Säiliöön mahtuu 17 ltr vettä ja sillä pesee n. 10 minuuttia. Voi täyttää hanasta vaikka kuumalla vedellä. Akku riittää n. 4 säiliölliseen ehkä jopa viiteen. Auton pesuun riittää
17-25 ltr. Pesen tolla autot, mopot, asuntovaunun... ja kätevä esim. saunan pesussa.
Mökillä käytän suihkuna.
Mattopyykille tosta ei luonnollisesti ole.
http://www.youtube.com/watch?v=ltQT-UE4Ihw- Mika Turtiainen
Eipäs mainosteta, se on kiellettyä :) Huomaa heti kirjoitusasusta ja vastausten välisestä ajasta että sama tyyppihä se siel
- washer
Mika Turtiainen kirjoitti:
Eipäs mainosteta, se on kiellettyä :) Huomaa heti kirjoitusasusta ja vastausten välisestä ajasta että sama tyyppihä se siel
NoShitSherlok!
Nyt meni kyllä pahasti hutiin.
Akku tossa on muuten vaihdettavaa mallia, Jos akku joskus antautuu.
esim. Tietokoneiden upseista löytyy sama 12V akku.
- jaa . .
Miksei voisi käyttää akkua virtalähteenä. Jotain muuta pestessä voi olla hyötyä omasta akusta.
Kerrostalosta pitäisi lähteä jonnekin metsätielle pesemään, mutta kevyt lika lähtee vaikka autohallissa pelkällä rätillä ja sangolla. Automaattien jäljeltä joutuu joka tapauksessa pesemään, ikinä ei tule puhdasta tai pitäisi käyttää todella usein. - Pesukone
Netissä olen nähnyt myös englanninkielisiä mainoksia kannettavista pesulaitteista, joihin paine pumpataan käsipumpulla. Esimerkiksi tässä käsikäyttöisiä:
http://www.ebay.co.uk/bhp/portable-car-wash
Onkos tietoa, myydäänkö näitä Suomessa? Jonkinlaisen laitteen ehkä hankin, kunhan ensin selvitän missä voin pestä auton kun parkkipaikalla joku naapuri voi tulla valittamaan.- SamanKaltainenTuote
Nuohan ovat suunnilleen samanlaisia tuotteita kuin paineruiskut.
- 8 + 19
SamanKaltainenTuote kirjoitti:
Nuohan ovat suunnilleen samanlaisia tuotteita kuin paineruiskut.
Kiitos, tuota sanaa en tiennytkään. Bilteman valikomassa oli myös niitä:
http://www.biltema.fi/fi/Vapaa-aika/Puutarha/Puutarhatyovalineet/Valineet/Paineruisku-16-l-45778/ - primer
Itse suosittelen että hankkisit tuollaisen 12v akulla ja pumpulla varustetun siirrettävän pesurin. Speksien perusteella jopa tuossa on hieman enemmän ruiskutuspainettakin.
Noissä sähköttömissä paineruiskuissa on se huono puoli että joudut aina välillä pumppaamaan lisää painetta säiliöön hetken ruiskutuksen jälkeen että pesuhomma jatkuu, muuten loppuu pesunesteen tuleminen kesken kaiken. - Pesukone
primer kirjoitti:
Itse suosittelen että hankkisit tuollaisen 12v akulla ja pumpulla varustetun siirrettävän pesurin. Speksien perusteella jopa tuossa on hieman enemmän ruiskutuspainettakin.
Noissä sähköttömissä paineruiskuissa on se huono puoli että joudut aina välillä pumppaamaan lisää painetta säiliöön hetken ruiskutuksen jälkeen että pesuhomma jatkuu, muuten loppuu pesunesteen tuleminen kesken kaiken.Saatan hankkia tuon Clas Ohlsonin pesurin. Itse pesuun tarvitsee myös ämpärillisen vettä johon on sekoitettu pesuainetta, mutta pesuaineen huuhtelussa akkukäyttöinen pesuri on varmaan helpompi käyttää kuten kirjoitit. Vielä pitää selvittää missä auton voisi pestä kenenkään puuttumatta asiaan ettei tule sanomista auton pesemisestä parkkipaikalla.
- washer
Pesukone kirjoitti:
Saatan hankkia tuon Clas Ohlsonin pesurin. Itse pesuun tarvitsee myös ämpärillisen vettä johon on sekoitettu pesuainetta, mutta pesuaineen huuhtelussa akkukäyttöinen pesuri on varmaan helpompi käyttää kuten kirjoitit. Vielä pitää selvittää missä auton voisi pestä kenenkään puuttumatta asiaan ettei tule sanomista auton pesemisestä parkkipaikalla.
Mä olen käyttänyt sellaista ruiskukannua, johon laitan lämpimän veden ja autoshampoon. Helppo ruiskutella auton pinnalle. Ja sitten pehmeä harja tarpeen mukaan.
http://tinyurl.com/n6el73o - Painettaaa
washer kirjoitti:
Mä olen käyttänyt sellaista ruiskukannua, johon laitan lämpimän veden ja autoshampoon. Helppo ruiskutella auton pinnalle. Ja sitten pehmeä harja tarpeen mukaan.
http://tinyurl.com/n6el73oEi ohlsonilta saa enää tuota pesuria ja biltemassa on tupla hinta...
Onkohan muualla myynnissä??? - jokuvarmaan
Painettaaa kirjoitti:
Ei ohlsonilta saa enää tuota pesuria ja biltemassa on tupla hinta...
Onkohan muualla myynnissä???mulla olis myynnissä hintaan 100eutoa
- 34hoslsv
Muija siirtyy tarvittaessa mihin vaan pesemään. Jäljessä ei moittimista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174366
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842499Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731627Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella251300Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641187- 113928
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42922- 171904
Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä75894Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72830