Narsistin alter egot

Hannu-Maija

Vaihteleeko narsisti nimimerkkiä toistuvasti, esiintyykö eri henkilöinä kommentoimassa omia viestejään? Vaihtuuko sukupuoli?

13

151

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Vaihteleeko narsisti nimimerkkiä toistuvasti, esiintyykö eri henkilöinä kommentoimassa omia viestejään? Vaihtuuko sukupuoli?"

Noh, lukaisin tuon toisessa viestiketjussa linkitetyn vanhan ketjun läpi ja löytyi sieltä tähän kysymykseesi liittyen vastauksesi tämmönenkin teksti..

"Sovitaan vaikka, että kaikki ovat minun nimimerkkejä paitsi se noita, sinä, -- ja elisa kettu..."

http://keskustelu.suomi24.fi/node/11260871#comment-0

• infravalokat

Minusta täällä on vapaus kaikilla olla mikä itse haluaa, keskusteluahan täällä ollaan muodostamassa ja sitäpaitsi jos joku ei halua tullu tunnetuksi narsisti sivun tunnettuna kirjoittajana hyvänä tai huonona niin miksi sillä olisi muille väliä.

Jos jokin kirjoitus ei miellytä niin se on voi voi, jos jostakin muodostuu hyvä keskustelu niin, aivan mahtavaa, mutta jos joku haluaa olla piilossa eikä luota tämän keskustelu palstan kirjoittajiin niin minä ainakaan en ole tuomitsemassa.

Jos "narsisti" kirjoittelisi tänne niin hänen kirjoitussävynsä olisi tietynlainen ja jokainen narsistin tunteva voi mielessään vain miettiä haluaako kirjoittaa ja jankata asiasta mistä toisella ei ole hajuakaan, kun narsisti on aina oikeassa...

kuka oikeasti voittaa???
      1.Täällä on narsisteja jotka mielellään yhdistäisivät jutut toisiinsa ja haluaisivat loukata toisia tiedoilla mitä heille kertyy heistä.
      2.Heikko itsetuntoiset niinkuin minä itse en aijo ainakaan kirjoittaa kuin vaihdettavilla merkeillä. Minä en ole velkaa kuin itselleni. Jos kirjoitan huonoja juttuja olen huono, jos hyviä niin kivat mulle.

• niin totta

Nim. Veli Siittiö vastasi tuossa linkitetyssä ketjussa varsin tyhjentävästi kysymykseesi jo silloin 12.2. 2013 klo 17:56. Muutoinkin hänestä ei narsisti saanut otetta, vaikka useasti näkyi yrittäneen.

Näin Veli kirjoittaa narsistille: "Lapsi, jota ei lapsena kukaan rakastanut, ei vanhempana etsi rakkautta vaan alistettavaa. Jos sellaista ei löydy, sellainen tehdään.
      Tämän tyyppiset palstat tarjoavat heille oivan paikan käyttää valtaansa. Täällä KENESTÄ TAHANSA paikalla olevasta kirjoittajasta voi tehdä heikomman kuin itse on. Ei tarvitse muuta kuin väittää, että hän on sellainen. Ja varmaan tekee mannaa sille alistustarpeiselle sielulle. Valheilla voi yrittää sitten pitää hänet otteessa. Huonoin puoli on, että alistettu saattaa lähteä pois.
      Vaikka voihan sitä ihan lähteä siitäkin, että kuvittelee jokaisen uuden aina vaan samaksi, ei tartte niin paljoa sitten keksiä "uusia kikkojakaan" alistamiseen kun vanhat on kerran kunnolla opetellut. "

• aikansa viihtynyt

Kummallista tuossakin ilmiössä on se, että se joka syyllistyy toisten epäilyyn, ei sitten kestäkään sitä jos ne epäilyt kohdistuvat ajan mittaan häneen itseensä.

No, onhan noita selityksiä kuultu, että tilille on hakkeroiduttu ja se on vallattu ja mitä kaikkea. Eli, joko rekisteröityminenkään ei suojaa tai sitten jotain ihan muuta.

Itse en jaksa uskoa ihmisistä kaikkein pahimpaan, mutta olen huomannut tässä elämän varrella, että sillä jaksamattomuudella pettyy aivan varmasti muutamaankin otteeseen.

Toisaalta, pettymykset ovat osa elämää.

• Gregson

Narsistit on pelkureita, piileskelevät puskissa ja vaihtavat nimeään. Heitä kiehtoo ajatus käyttää valtaa muihin kirjoittajiin.

Uskokaa tähän!

• Gregson

Aito narsisti ei jaa kunniaa kommentistaan kenellekään, ei edes tukinikilleen.

Uskokaa myös tähän!

• Gregson

Vakkarit ja rekatut ovat rehellisiä ihmisiä joiden moraali on keskimääräistä vahvempi. Heitä yleensä aletaan vihata ja kadehtia.

Tätä ei tarvitse pelkästään uskoa, tämä on nähty! ;)

• omasta kokemuksesta

Ja osa vakkareista myös siirtyy puskiin huomattuaan, että vakinimimerkillä kirjoittelu houkuttelee kuin kukat medellään pistiäisiä. Moraali nousee moraalirappusten seuraavalle askelmalle. Ja se sallii yhden nimimerkin taakasta luopumisen oman jaksamisen takaamiseksi. Asiaa saattaa myös auttaa se, että joillakin ihmisillä on huono tapa penkoa toisten läjiä hyötymis- ja kiusaamistarkoituksessa. Joten, aikansa kutakin.

Tosielämän lausahduksista yhteneväisyyksiä palstajahtailijoiden kommentoinneille löytänyt. Mielummin sitä on rikkana sakeassa rokassa kuin tukkina kenenkään toisen silmässä.

• silverstar

Olen maininnut asiasta aiemminkin,kukaan vaan ei usko.Näillä Suomi24-MT-palstoilla kirjoittelee eräs syvästi häiriintynyt ja katkeroitunut psykiatri sekä saman laitoksen 2-3 hoitajaa.Tekevät herjaavia aloituksia ja vastailevat niihin itse eri nikeillä.
      Olen ampunut alas parisenkymmentä tälläistä aloitusta vähintään.

• infrakatkaisija

Narsistien kanssa tappeleminen on kunniaton tie tulla tutuksi ihmiseen joksi ei halua tulla. Se on tie missä yksi ihminen voi saada koko yhteisön sinun kimppuusi, koska et käytä samoja aseita, olet yksin...

Toivottavasti tulevat vuosisadat opettava elämämme narsistit edes leikkimään hyviä äitejä ja isiä. Kiitos suomen lastensuojelu.

• silverstar

"Se on tie missä yksi ihminen voi saada koko yhteisön sinun kimppuusi",tuttu juttu minulle.Reilut 10 vuotta ihmiset syytti minua narsistin tekemisistä.Psykiatrit ja mt-hoitsut rääkymässä etulinjassa.Lopulta sain narsistin narautettua monista eri asioista.Narsisti joutui vaihtamaan paikkakuntaa.
      Siitä johtuu paikallisten psykiatrien katkeruus minua kohtaan,sain heidän suosikkipotilaansa liemeen.Ja he itse paljastuivat höynäytettäviksi narsistinpalvojiksi.

• ivfnu

uskoo ken haluu...

• infrav

ivfnu ei oo keltään pois vaikka et uskokaanv

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      62
      941
    2. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      111
      851
    3. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      277
      824
    4. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      58
      758
    5. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      55
      673
    6. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      57
      580
    7. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      93
      579
    8. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      45
      576
    9. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      23
      566
    10. Nykytiedon valossa

Tekisitkö nykyisellä tietämyksellä jotain toisin ja mitä se olisi?
      Ikävä
      79
      554
    Aihe