Vaparit kokevat ilmeisen kiusalliseksi vanhat kirjoituksensa

voi voi

Asioiden selvittämisen sijaan kiemurtele on kunniassaan ja asiaton käytös. Pikkulapset, jotka käyttäytyvät kuin koulukiusaajat ovat tasan samantasoisia kuin Jori Mäntysalo ja kumppanit.

11

81

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nasse..

      Söösselström, olet ihan tasollasi. Hyvä niin.

      Ne jotka äänestävät, voivat tehdä sen täällä:

      http://www.eroakirkosta.fi/

      Muitakin paikkoja(eroamiseen) on, jos siis ei halua verrokkiryhmäkseen sösseliä tai päkää.

      • älä lässytä

        Mikä vitun sösslströmmi? Mene takaisin tarkkikselle, pentu.


      • hyi hyi!
        älä lässytä kirjoitti:

        Mikä vitun sösslströmmi? Mene takaisin tarkkikselle, pentu.

        Voi voi, kyllä riittää hävettävää vanhoissa jutuissa,vaparit vihasivat
        juutalaisia niin tolkuttomasti että esittivät niiden hävittämisen ja
        omaisuuden sosialisoinnin. Vai oliko se pirulainen joku Luther?


    • Ei tässä nyt lehdeksi muututa vaikka joku kuinka valittaisi kymmenen vuotta vanhaa artikkelia. Ja jos joku sen lehden kirjastosta kävisi etsimässä niin eiköhän uusi valituksen aihe ilmaantuisi, joten hälläkö väliä.

      On syytä muistaa että kun toista syyttävällä sormella osoittaa, samalla kolme sormea osoittaa itseä kohti. Mietipä kuka tässä mahtaa oikeasti olla kiusaaja ja lapsellinen.

      • Vapari valheet

        Viitannet vapareiden valheisiin osa Johansson. Ihmettelen miksi Jori ei vieläkään tunnusta levittäneensä valheellista myrkkyä luterilaisesta arkkipiispasta.

        Se riittäisi että tuotaisiin todisteet, joita aina itsekin penäätte tai tunnustatte että
        olette solvanneet kirkon edustajaa syyttä.

        Se että juuri SINÄ et ole niin tehnyt ei muuta vaparien toimintaa.


      • Jori Mäntysalo
        Vapari valheet kirjoitti:

        Viitannet vapareiden valheisiin osa Johansson. Ihmettelen miksi Jori ei vieläkään tunnusta levittäneensä valheellista myrkkyä luterilaisesta arkkipiispasta.

        Se riittäisi että tuotaisiin todisteet, joita aina itsekin penäätte tai tunnustatte että
        olette solvanneet kirkon edustajaa syyttä.

        Se että juuri SINÄ et ole niin tehnyt ei muuta vaparien toimintaa.

        Eikun tuossa viitattiin kai vuoden 2003 VA-lehden juttuun, joka viittasi Vartiotorniin, oletettavasti erääseen vuoden 1975 numeroon. Mutta näin tarkka viitehän ei toki riitä, vaan minun olisi pitänyt mennä kirjastoon hakemaan tuo lehti.

        Rainbowshy on aivan oikeassa siinä, että suo on loputon. Pitäisi asua kirjastossa, jos haluaisi selvittää kymmenen vuoden VA-lehtien jutuista jokaisen tiedon lähde. Lehti on sitäpaitsi normaali aikakauslehti, ei tieteellinen lehti lähdeviitteineen.


      • Lähteetnelähteet...
        Jori Mäntysalo kirjoitti:

        Eikun tuossa viitattiin kai vuoden 2003 VA-lehden juttuun, joka viittasi Vartiotorniin, oletettavasti erääseen vuoden 1975 numeroon. Mutta näin tarkka viitehän ei toki riitä, vaan minun olisi pitänyt mennä kirjastoon hakemaan tuo lehti.

        Rainbowshy on aivan oikeassa siinä, että suo on loputon. Pitäisi asua kirjastossa, jos haluaisi selvittää kymmenen vuoden VA-lehtien jutuista jokaisen tiedon lähde. Lehti on sitäpaitsi normaali aikakauslehti, ei tieteellinen lehti lähdeviitteineen.

        "Eikun tuossa viitattiin kai vuoden 2003 VA-lehden juttuun, joka viittasi Vartiotorniin, oletettavasti erääseen vuoden 1975 numeroon. Mutta näin tarkka viitehän ei toki riitä, vaan minun olisi pitänyt mennä kirjastoon hakemaan tuo lehti."

        Ja tuo on tarkempi lähde kuin tällä palstalla yksikään uskova antaa 99% väitteistään.


      • niin niin

        "On syytä muistaa että kun toista syyttävällä sormella osoittaa, samalla kolme sormea osoittaa itseä kohti."

        Suonet anteeksi jos muistutan sinua siitä, että kyse VAPARIEN kirjoituksesta, joka lainaa jotain todistajalehteä. Joten sormet osoittavat kahteen suuntaan.
        Itse lainattu tekstihän on sopimaton, tökerö ja asiaton. Sen sijaan kontekstista ei ole tietoa ennen kuin suvainnette koko kirjoituksen laittaa tarkasteltavaksi.


      • koitas toimia
        Jori Mäntysalo kirjoitti:

        Eikun tuossa viitattiin kai vuoden 2003 VA-lehden juttuun, joka viittasi Vartiotorniin, oletettavasti erääseen vuoden 1975 numeroon. Mutta näin tarkka viitehän ei toki riitä, vaan minun olisi pitänyt mennä kirjastoon hakemaan tuo lehti.

        Rainbowshy on aivan oikeassa siinä, että suo on loputon. Pitäisi asua kirjastossa, jos haluaisi selvittää kymmenen vuoden VA-lehtien jutuista jokaisen tiedon lähde. Lehti on sitäpaitsi normaali aikakauslehti, ei tieteellinen lehti lähdeviitteineen.

        Joo kyllä vaparit ovat velvollisia perustelemaan esityksensä. Ei sitä tekstiä kukaan muu ole esittänyt siinä valossa, että todistajien mukaan on salittua vanhempien hyväillä lastensa sukupuolielimiä.


      • jeesus on kuollut
        Lähteetnelähteet... kirjoitti:

        "Eikun tuossa viitattiin kai vuoden 2003 VA-lehden juttuun, joka viittasi Vartiotorniin, oletettavasti erääseen vuoden 1975 numeroon. Mutta näin tarkka viitehän ei toki riitä, vaan minun olisi pitänyt mennä kirjastoon hakemaan tuo lehti."

        Ja tuo on tarkempi lähde kuin tällä palstalla yksikään uskova antaa 99% väitteistään.

        Tuo on kyllä pelkkä mutuheitto


    • YÄK YÄK YÄK

      Minuakin hävettäisi, jos olisin vapari.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2050
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1373
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      942
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      354
      880
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe