Onko kokemuksia esim luomu margheritasta? Onko hyvä vai outo?
Koripizzan luomupitsat
3
247
Vastaukset
- fddfvfvddfdvf
Tänään söin Jyväskylässä, Voionmaankadun kotipizzassa juuri tuon margheritan. Ainakin omassa pitsassani tomaattikastike oli aika kamalaa, sellaista ruskeaa eikä punaista ja maistui pahalta. Basilikan lehtiä tuli kokonaiset 4!!!!
Yleensä Kotipizzan pitsat ovat todella hyviä, mutta tämä oli pahempi kuin pakastepitsa!- Sienikoripizzatäyte
Älä sekoita Kotipizzaa aloittajan mainitsemaan Koripizzaan.
- semistiok
Tomaattikastike on imo MINUN MIELESTÄNI parempaa kun normi. Se normi on aikapitkälti puhdasta tomaattipyrettä, joten voi toki olla että mausteinen tomaattikastike ei einekseen tottuneelle uppoa. Mozzarella on myös paljon laadukkaampaa. Se luomupohja taas ei ole häävi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611179- 42891
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että327659- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116626- 51618
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 93600
- 75576
- 56564