Jäi taas kerran teinipillut saamatta. Joten kertokaapa teinipillua saaneet YTM-nussijamestarit (jos tällä palstalla nyt sellaisia edes on), mitä oikein menetin. Onko tiukka reikä, pusertaako oikein kunnolla kaikki mällit kyrvästä ulos?
Entäs immenkalvon poksauttaminen sitten, pamahtaako kovaa (>120dB), pitäisikö panna kuulosuojaimet päässä kaiken varalta (jos nyt koskaan edes pääsen kalvoa paukuttanmaan, perrrkle)? Ja veri, tuleeko litrakaupalla, joutuu luuttuamaan lattian? Valistakaa minua, oi korkkaajat!
Kyllä nyt taas vituttaa jo etukäteen, kun mietin mistä jäin paitsi.
Millainen se on se teinipillu?
Olen runkkari ATM
5
1042
Vastaukset 5
- TePi-kokemus
Sinne ei välttämättä edes mahdu aikuisen miehen kalu, eli itsellä on kokemusta tällaisesta todella ahtaasta teinivaosta. Teknisesti ei siis mikään paras pillu, mutta oli sillä tytöllä muita plussia, kuten pienet mutta terhakat rinnat jotka vähät välittivät painovoimasta.
- Anonyymi00003UUSI
Muista en tiedä mutta mulla on pikkuisen karvain päältä ja sisältä vaalesnpunsinen ja liukss
- Anonyymi00004UUSI
Kyllähän kuminauhakin menettää ajan myötä kimmoisuutensa ja haparoituu. Uusissa housuissa on kimmoisa kuminauha ja vanhat housut eivät tahdo pysyä jalassa.
Kaunis, kuten vanhemmillakin sisarilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 121766
- 81706
- 56678
- 46583
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?40577- 60542
Luule ja ajattele minusta
mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅44517Vielä hyvinvointitalosta
Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko71516- 26491
- 53463