Burger King Tuusulaan eka autodrive!

hamburgerfan

Kaverini lähti jo aamuvarhain köröttelemään keskisuomesta kohti tuusulaan, sillä hänkin haluaa kokeilla suomen ensimmäistä BK autodriveä! Ajattelin itsekin kokeilla heti kun mahdollista, toivottavasti ei ole liian pitkä jono.

7

639

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • same difference

      Samaa standardikamaa se on kuin kilpailijoillakin.

    • primera_air

      Mä lähdin menettää BK-neitsyyteni täältä Itä-Suomesta Azoreille, Ponta Delgadaan tässä keväällä. Mä kävin siinä satamassa, en Parque Atlantico -ostarin BK:ssa. Double Whopperin tykötarpeineen siinä kylmänrauhallisesti kiskaisin. Ei paha.

    • hamburgerfan

      Kävin nyt itse ja aivan mahtava paikka! Oli kyllä kokemus, oli hienoa ajaa autodriveä kuten joskus amerikkalaisissa elokuvissa tai youtubevideoilla nähty! Oli kuin amerikassa kun toisella puolella on Mcdonalds ja Hesekin siinä kupeessa! Ja kun lähettii ajaa ni oli viel joku Burger grilli ihan kanssa siin vieressä! SIis TÄH..Tuusulassa on kyllä hyvä tarjonta!

      Jos haluutte amerikkalaisimman kokemuksen, kokeilkaa! Itse tilasin tietty melkein kaikki ja siinä syötiin autos pitkän aikaa. Oli positiivinen kokemus tää Tuusula! Älkää menkö Hesaan, amerikkalaisen pikkukaupungin tuntu on tässä!

    • ei enää kingiin

      Joo, tänään tuli käytyä ja jäi eväät jopa ostamatta.

      Siinä jonotellessa katselin purilaisten valmistusta, jossa nuori jannu lateli paljain käsin täytteitä purilaisien ja vähän väliä pyyhki käsiään ei niin puhtaaseen essuun ja välillä nenäänsä.
      Ei oikein lisännyt ruokahalua.
      Välillä jannu pyyhki paljaalla kädellään jämiä siitä pöydältä ja heitti roskiin ja jälleen pyyhki käsiään siihen essuunsa. ja purilaisten täyttö jatkui.
      Eipä sitten tarvinnutkaan ostaa mitään.
      Eivätkö todella ole kuulleet suojakäsineistä, joita voisi käyttää?
      Minua ei todellakaan kiinnosta syödä eväitä joita joku on paljain käsin käpälöinyt.

      • 4 äiti

        ja sullahan on tietenki itelläsi käsineet koko ajan kun laitat ruokaa .
        mitä..ei ole.. ? no mitä sitten urputat.
        mulle kelpaa kun joku muu edes joskus laittaa ruoan valmiiks kun minä


      • ei enää kingiin
        4 äiti kirjoitti:

        ja sullahan on tietenki itelläsi käsineet koko ajan kun laitat ruokaa .
        mitä..ei ole.. ? no mitä sitten urputat.
        mulle kelpaa kun joku muu edes joskus laittaa ruoan valmiiks kun minä

        Et taida olla penaalin terävin kynä.


      • Vedävittupäähänhomo
        ei enää kingiin kirjoitti:

        Et taida olla penaalin terävin kynä.

        Et taida olla sinäkään


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2800
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2011
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1538
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      979
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe