Ne ketkä vetää röökiä niin naiset on sellasten miesten perään ja tällänen kiltti atm jää aina yksin. Koulussakin tytöt meni poikien mukaan nurkan taakse kun pojat oli kovia jätkiä kun vetivät röökiä. Meikä sitten pompotteli jotain palloa siel pihalla ja tytöt ei edes huomanneet kun potkasin pallon ikkunan läpi kerran.
Rööki miehet saa naisia
14
171
Vastaukset
- 13+10
Kyllä huomannut tämän. En itse polta, joten jään yleensä vahtimaan naisten käsilaukkuja yms. Siellä röökipaikalla varmaan käydään ne kiintoisat keskustelut ja haukutaan ne jotka eivät ole paikalla.
- kummitus
Sinne röökikoppiin ei kyllä taatusti mennä viihtymään, vaan polttamaan itse. Tämä minusta kuvastaa hyvin palstan virhekäsityksiä. Valitetaan, että naiset tynkää tatuoiduista, linnassa istuneista, karkeasti käyttäytyvistä ja päihdeongelmaisista miehistä, mutta ei ymmärretä, että vain tietty marginaali naisista viehättyy tällaisista miehistä. Eli ne naiset, jotka itsekin polttavat, ryyppäävät, kiroilevat jne.
- ätmi-sinkku
Baarissa naiset aina juoksee miesten perässä röökikoppiin.
- SekaSikiö
Minusta nykyään jopa nuoret ovat alkaneet karttaa tupakkaa epäterveellisenä elämäntapana. Toi "coolit tupakoi" oli enemmän 90-luvun juttu.
En siis väitä, että kukaan ei polttaisi siinä tunteessa, että olisi cool ja vetäisi naisia puoleensa. Mutta en enää niin yleistäis tota hommaa, ku yhä useammin näkee nuoria jotka ei oo kiinnostuneita polttamisesta tai yrittävät lopettaa. - Fidifgk
Ehkä tietynlainen uskallus saa miehet kokeilemaan tupakkaa ja jos samaa uskallusta löytyy pickup-tilanteissakin, saa naisen.
Sinäänsä tupakanpoltto ei minun käsityksen mukaan ole DHV.- Poikkeuksia on
DarkFear polttaa kuin korsteeni muttei silti saa naisia.
Poikkeuksia on kirjoitti:
DarkFear polttaa kuin korsteeni muttei silti saa naisia.
Sä kun et tiedä musta, mun elämästäni ja mun tupakoinnistani yhtään mitään, joten sun on aivan turha koittaa tehdä siitä mitään oletuksia, kun koko ajan ne sulla vaan väärin menevät.
Enkä meinaa tupakointia lopettaa, kun kuitenkin siitä niin monet ihmiset ajattelisivat kaikkea negatiivista, jos nuori mies ei tupakoisi.
Ja nyt lähden röökille, kun edellisestä tupakasta on jo aikaa puolitoista tuntia.Mikä ihmeen DHV?
Yleensä kyllä ihmiset ajattelevat helposti kaikkea negatiivista siitä, jos nuori mies ei tupakoi, joten siinä mielessä se tupakointi kyllä just kannattaa.- WinterFear
DarkFear kirjoitti:
Sä kun et tiedä musta, mun elämästäni ja mun tupakoinnistani yhtään mitään, joten sun on aivan turha koittaa tehdä siitä mitään oletuksia, kun koko ajan ne sulla vaan väärin menevät.
Enkä meinaa tupakointia lopettaa, kun kuitenkin siitä niin monet ihmiset ajattelisivat kaikkea negatiivista, jos nuori mies ei tupakoisi.
Ja nyt lähden röökille, kun edellisestä tupakasta on jo aikaa puolitoista tuntia.No miksi sun pitää koko ajan jankuttaa noita samoja juttuja? Jos me ei tiedetä susta mitään, niin älä kysele meiltä mitään. Sä olet huomiolutka joka haluaa namipaloja jotta saisi päte taas lisää. Tämä sun puolipäivätyö roolisi DarkFear on järjestäytynyttä trollitoimintaa. Haluat vaan huomiota. Joten sun ei pidä jättää palsta vaan meidän ätmien on keksittävä uudet keinot sun suhteen. Jos me kaikki vaan hymisteltäisiin sun juttuja ja jätettäisiin sut kaikkien juttujen ulkopuolelle. Sä olet vaikea vastus DarkFear corporation. Voitit tämän erän. Ehdotan että kun DarkFear- trollihahmo on niin väkevä että me kaikki koittaisimme vältellä häntä ja hylättävä hänet. Ehkä hän häipyy kun huomaa ettei me välitetä.
- savuton-n
"Koulussakin tytöt meni poikien mukaan nurkan taakse kun pojat oli kovia jätkiä kun vetivät röökiä. "
Menikös nyt ihan kaikki tytöt? Eipä tainneet kiltit, epäsuositut tyttöset mennä, taisivat olla lähinnä ne suositut pissikset.
Savuttomuus on omalla listallani yksi niistä ehdottomimmista, joista en mieluusti jousta. Saa olla aika hemmetin hyvä pakkaus muuten, jotta sietäisin tupakoinnin, ja siinäkin tapauksessa olisi parempi olla maltillista sauhuttelua.- seura sauhuttelia
Minä aloitin tupakoinnin 7-luokalla koska haluasin kuulua porukkaan.
Jatkoin tupakointia viellä lukiossa koska kaverit tarjosivat minulle ilmaiseksi tupakkaa että tulisin heidän seuraksi tupakka paikalle.
Olen aina ollut seura polttaja. Poltan hyvässä seurassa. Mutta yksin ollessa en tupakakoi ollenkaan.
Monissa bileissä missä olen käynyt on tupakkakopista löytynyt aina hyvää juttuseuraa.
Isäni on polttanut 50-vuotta tupakkaa varmaan johtuu siitä että hän työskenteli raksalla ja tuollaiset duunari miehet ovat kovia tupakoimaan.
Äitini myös poltti tupakkaa mutta lopetti.
Suvussani on paljon miehiä jotka polttavat.
Minulla tulee pää kipeäksi jo siitä, jos joku polttaa lähistöllä.
Ihmettelen, eikö tupakoitsijoilla ole koko ajan kauhea päänsärky? Vai meneekö se niin, että kun ovat nikotiiniriippuvaisia, niin se ei enää tee päätä kipeäksi?- Isä Timppa
Tyttärenikin antoi aikanaan yläasteella ollessaan pillua tupakkapaikan kovikselle.
- sinkkumies.
Ei niitä syöpäkääryleitä kannata polttaa. Ajatelkaas jos polttaa askin päiväs 20 vuotta ni kuin paljon rahaa siihen menee. En ole ikinä polttanut itse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas nuoren kuolema
Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭1817423Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät
Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa803722"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin1223638Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma802919Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa
Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.472476Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni1022432- 1361994
- 541374
Trump asettaa Grönlannin kaappausta vastustaville Euroopan maille 10% tuontitullin
Suomi mukana näissä maissa. Myöhemmin Trump aikoo nostaa tuontitullit 25%:iin kesäkuun alusta, jos Grönlannin kaappausta3771329Miksi suorittamisesta tulee
Miksi suorittamisesta tulee hyvä fiilis? Mitä sillä paikataan? Jollekinhan se voi olla jopa terapeuttista, mutta itse a591322