psykiatrit on kamalia!!

minä..

psykiatrirt on ihan hulluja.
tänään minulle huudettiin oikein kahden sellaisen voimin että oikea paikka minulle on mielisairaala.
minulla on vaikea masennus, tiedän sen, mutta en missään tapauksessa mene mihinkään sairaalaan!¨
silloin päättyisi todellakin minun yrittämiset! tuskin tulen tappamaan itseäni mutta jos joudun sairaalaan on ihan eriasia!
ja mitä ne tunkee niitä lääkkeitään hirveitä määriä, tuhatta ja sataa lääkettä saa syödä jatkuvasti.. :/

12

2155

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huolestunut

      jos niiden uhriksi joudut niin voi vaikka olla hengenmenetys.

      On monia surullisisa tarinoita.

      koetas keksiä jotain muuta puuhaa ja ilon ja piristyksen aiheita , ettet menisi niiden pakeille, kun olet noin fiksukin että tajuat niiden touhujen luonteen.

      Juuri fiksut ja filmaattiset ihmiset on niiden oikein mielikiusattavia, kai ne haluaa tuhota moiset kun kokevat alemmuudentunnetta!

      • jopo

        onko sinulla lääketieteellinen saati psykiatrinen koulutus? Lääkärin peruskoulutus 6 v siihen päälle erikoistumista 6 v = 12 v. ja kehtaatkin pitää psykiatreja asiantuntemattomina....Hae apua pikaisesti!


      • ruusu
        jopo kirjoitti:

        onko sinulla lääketieteellinen saati psykiatrinen koulutus? Lääkärin peruskoulutus 6 v siihen päälle erikoistumista 6 v = 12 v. ja kehtaatkin pitää psykiatreja asiantuntemattomina....Hae apua pikaisesti!

        Luepa Martti Paloheimon kirja: "Kotivammaisuuden synty" niin voit tulla eri aatoksiin. Pöyristyttävää tämä "tiedepsykiatria"


      • Anu
        jopo kirjoitti:

        onko sinulla lääketieteellinen saati psykiatrinen koulutus? Lääkärin peruskoulutus 6 v siihen päälle erikoistumista 6 v = 12 v. ja kehtaatkin pitää psykiatreja asiantuntemattomina....Hae apua pikaisesti!

        koulutus ei kusipäitä auta!


      • Paloheimo
        ruusu kirjoitti:

        Luepa Martti Paloheimon kirja: "Kotivammaisuuden synty" niin voit tulla eri aatoksiin. Pöyristyttävää tämä "tiedepsykiatria"

        Eiks Martti Paloheimo oo kans tuomittu psykiatri ite?


      • Anonyymi
        jopo kirjoitti:

        onko sinulla lääketieteellinen saati psykiatrinen koulutus? Lääkärin peruskoulutus 6 v siihen päälle erikoistumista 6 v = 12 v. ja kehtaatkin pitää psykiatreja asiantuntemattomina....Hae apua pikaisesti!

        Vitun puoskareita ne on


    • allapäin

      No niitä löytyy vähän joka lähtöön, mutta älä luovuta.Ensinnäkin ota tilasi vakavasti.Sinun on saatava apua.
      Voitko saada jonkun mukaasi lääkärille.Niin et olisi yksin.Miksi sinua sairaala pelottaa?Entä avohoito ja mahdollisuus lopettaa,jos ei sovi.Sinua ei kukaan voi pitää pakolla sairaalassa ja lääkemääräyksesi voit tarkistuttaa toisella lääkärillä.
      Jos nyt et tee mitään, tilanteesi pahenee.Ja jos et kestä sairaalaa, niin kysele muuta mahollisuuksia.Jatka avun hakemista tai romahdat.Mullakin on ollut kerran ihan hullu psykiatri.Puhui kuin idiootille ja oli ärtynyt vastauksistani.Mitä lääkkeitä syöt?

      • F25.4

        Psykiatri sanoi olevansa ihan hullu,eikä selviä itse.


    • ruusu

      Hei
      Ehdotan että luet Martti Paloheimon kirjan: Kotivammaisuuden synty. Hän kertoo siinä kuinka erilainen psykiatri hän oli (muistaakseni on nyt jo kuollut)
      Myös terapeutti Olavi Norosen "Jännittäjän kirja" ja "Elämän kirja" käsittelevät psyyken häiriöitä ihan eri näkökulmasta kuin yleensä.

      • todellakin

        Onkohan sattumaa,että juuri nuo kaksi mainitsemaasi ihmistä, toinen psykiatri ja toinen
        maallikko ovat hankkiutuneet suhteisiin potilaidensa kanssa, (eli siis käyttäneet heitä seksuaalisesta hyväkseen).
        Jos se on erilaisuuden kriteeri, niin kiitos ei.
        Kotivammaisuuttako????


      • ruusu
        todellakin kirjoitti:

        Onkohan sattumaa,että juuri nuo kaksi mainitsemaasi ihmistä, toinen psykiatri ja toinen
        maallikko ovat hankkiutuneet suhteisiin potilaidensa kanssa, (eli siis käyttäneet heitä seksuaalisesta hyväkseen).
        Jos se on erilaisuuden kriteeri, niin kiitos ei.
        Kotivammaisuuttako????

        Ovat he todellakin erilaisia, koska ovat auttaneet tuhansia ihmisiä asioissa, joita muut auttajat ovat vähätelleet. Ja olen todella vihainen että he ovat (toisesta en ollut kuullutkaan) sortuneet oman kotivammaisuuden takia seksuaaliseen virheeseen. Se ero on ainakin Norosessa että hän on julkisesti kertonut asiasta ja pahoitellut. Sitä eivät tee mielisairaalan psykiatrit, jotka ovat käyttäneet potilaita hyväksi. Ja sitä tapahtuu yhä tänään.
        En puolustele psykiatrien ja maallikkojen virheitä, mutta ne eivät tee tyhjäksi heidän menetelmiään. Heidän menetelmänsä ja kirjansa ovat ratkaisevasti auttaneet minua ongelmissani.


    • sykonomi

      Jotkut suuntautuvat psykologiaan auttaakseen myös itseään.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      25
      1461
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1291
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1265
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1205
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1184
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1083
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1077
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1064
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1063
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1052
    Aihe