Vaparien aivottomuus

Kadonnut aloitus

Missä on se aloitus, jossa oli viitattu vapareiden pornointoiluun (se raamatut pornolehdiksi kampanja) ja samalla laitettu linkki tiedeuutiseen pornon aivoja pienentävästä vaikutuksesta? Onko vaparit jo niin aivottomia, etteivät kyenneet kumoamaan esitettyä argumentaatiota, vaan piti turvautua poistoon?

16

163

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Esitähän sellainen tiedeuutinen, jossa nimenomaan osoitetaan pornon PIENENTÄVÄN aivoja.

    • hyhhyhhuijaa

      Enemmäkseen kirkon jäsenet ja muut uskovaiset ovat pornon (sala)käyttäjiä, koska ahdasmieliset säännöt estävät seksuaalisesta kanssakäymisestä livenä...

      • Hyi hitto

        Vaparit vaihtaa Raamattuja pornolehtiin.


      • Hyi hitto kirjoitti:

        Vaparit vaihtaa Raamattuja pornolehtiin.

        Ilmeisesti se oli todella suosittu kampanja kun sitä näin kovasti muistellaan. Täytyypä pohtia että pitäisikö tempaus toistaa kun maineemme puolesta näemmä muutenkin teemme sitä edelleen.


      • (*_*)
        rainbowshy kirjoitti:

        Ilmeisesti se oli todella suosittu kampanja kun sitä näin kovasti muistellaan. Täytyypä pohtia että pitäisikö tempaus toistaa kun maineemme puolesta näemmä muutenkin teemme sitä edelleen.

        Ei tarvitse toistaa,hihhulipedofiilit pitävät huolen pornoilusta. Taiwanissa
        lutkuilla oli hoitokoti jossa lapsukaisia raiskattiin,eikä syyllisiä tuomittu.
        Pyytäkää vaparit heti anteeksi noilta lutkujen uhreilta!


      • <<>>
        (*_*) kirjoitti:

        Ei tarvitse toistaa,hihhulipedofiilit pitävät huolen pornoilusta. Taiwanissa
        lutkuilla oli hoitokoti jossa lapsukaisia raiskattiin,eikä syyllisiä tuomittu.
        Pyytäkää vaparit heti anteeksi noilta lutkujen uhreilta!

        Hys hys,ei saa muistuttaa luulevaisten pornoilusta,varsinkaan pedofiliasta.
        Kipeä asia,totesi Mäkinen.


      • Jori Mäntysalo
        rainbowshy kirjoitti:

        Ilmeisesti se oli todella suosittu kampanja kun sitä näin kovasti muistellaan. Täytyypä pohtia että pitäisikö tempaus toistaa kun maineemme puolesta näemmä muutenkin teemme sitä edelleen.

        Älä helkutissa edes pohdi. Murhasyyte uhkaa!

        Tuntuu tuo nimittäin sen verran näköjään kiihottavan, että varmaan saisi muutama kommentoija sydänkohtauksen tai aortta repeäisi ylipaineesta jos tuo toistettaisiin.


      • Vaparien alasajo
        Jori Mäntysalo kirjoitti:

        Älä helkutissa edes pohdi. Murhasyyte uhkaa!

        Tuntuu tuo nimittäin sen verran näköjään kiihottavan, että varmaan saisi muutama kommentoija sydänkohtauksen tai aortta repeäisi ylipaineesta jos tuo toistettaisiin.

        Kyllä se sopi linjaanne. Jäsenmääränne nousi silloin huippuunsa. Teidän toimintanne vetoaa sellaiseen porukkaan, joten eikö kannattaisi ottaa oma markkinaosuus ja muokata toimintaa sen mukaan. Nyt näivetytte, koska porukka on pornokamppis-tyyppistä, mutta se ei saa, mitä haluaa. Pyllykamppis oli liian kesy.

        Vakavasti puhuen: uskonnottomien etujärjestö pitäisi perustaa ihan uudelta pohjalta. Vaparit ovat vain imago-ongelma nykyisellään. Saas nähä, nostaako liittokokous edes keskustelua aiheesta ja kyseenalaistaako Karisma-Ylikoski -hörhöilyn. Nyt on 11 hetki tarkastaa suuntaa. Voi olla, että luksus-tarjoilut (valtion rahoilla) sulkevat suut. Surullista.


      • Jori Mäntysalo
        Vaparien alasajo kirjoitti:

        Kyllä se sopi linjaanne. Jäsenmääränne nousi silloin huippuunsa. Teidän toimintanne vetoaa sellaiseen porukkaan, joten eikö kannattaisi ottaa oma markkinaosuus ja muokata toimintaa sen mukaan. Nyt näivetytte, koska porukka on pornokamppis-tyyppistä, mutta se ei saa, mitä haluaa. Pyllykamppis oli liian kesy.

        Vakavasti puhuen: uskonnottomien etujärjestö pitäisi perustaa ihan uudelta pohjalta. Vaparit ovat vain imago-ongelma nykyisellään. Saas nähä, nostaako liittokokous edes keskustelua aiheesta ja kyseenalaistaako Karisma-Ylikoski -hörhöilyn. Nyt on 11 hetki tarkastaa suuntaa. Voi olla, että luksus-tarjoilut (valtion rahoilla) sulkevat suut. Surullista.

        Suomessa on yhdistymisvapaus, joten perusta toki tuollainen. Tarvitset siihen vain kaksi kaveria.

        Se olisikin oikeasti ihan hyvä juttu. Mitä sitä va-liittoa täällä haukkumaan, perustakaa oma liitto. Sen nimissä voi sitten ottaa kantaa, perustaa eroakirkosta.fi-palvelun kopion jne jne,


      • Vaparien alasajo
        Jori Mäntysalo kirjoitti:

        Suomessa on yhdistymisvapaus, joten perusta toki tuollainen. Tarvitset siihen vain kaksi kaveria.

        Se olisikin oikeasti ihan hyvä juttu. Mitä sitä va-liittoa täällä haukkumaan, perustakaa oma liitto. Sen nimissä voi sitten ottaa kantaa, perustaa eroakirkosta.fi-palvelun kopion jne jne,

        Asenteesi kertoo siitä, miksi vaparit on ja pysyy piskuisena änkyräyhdistyksenä. Kritiikki hoidetaan tyyliin: "me leikitään meidän omaa liittokokousleikkiä ja sä oot ihan tyhmä"


      • Vaparien alasajo
        Vaparien alasajo kirjoitti:

        Asenteesi kertoo siitä, miksi vaparit on ja pysyy piskuisena änkyräyhdistyksenä. Kritiikki hoidetaan tyyliin: "me leikitään meidän omaa liittokokousleikkiä ja sä oot ihan tyhmä"

        Alasajo jatkuu. Liittokokous ei halunnut uudistumista.


    • Kadonnut aloitus

      Minä kysyin, missä se kadonnut aloitus on. Mitä siinä oli sellaista, että piti poistaa? Vaparit ovat äärimmäisen herkkänahkaisia. Edes heidän omaa toimintaansa ei saa käsitellä! Onko niin, että vaparit itse ovat itselleen ongelma?

    • ~weird~

      Vapaa-ajattelijoiden touhu on aivan pimeää. Tuntuu tosiaan, että niiden aivoista puuttuu jotain.

      • Sivuhuuto

        Senhän näkee jo tän palstan keskusteluistakin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1091
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      137
      987
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      694
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      599
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe