Eli siis mä oon 15 vuotias tyttöja oon huomannu että kiloja on alkanu kertyyn... Ilmeisesti siitä, että syö säännöllisesti ja tulee aina silloin tällöin syötyä se epäterveelisempi vaihtoehto... En kyllä muutenkaan syö aamupalaa enkä iltapalaa sekä päiväruoka jää monesti syömättä. Joten kysymys kuuluukin mikä on hyvä ruokavalio 15 vuotiaalle "kasvavalle nuorelle" ? :D
Mulla on tässä tasan kuukausi aikaa sada pari kiloo pois , jotta en näyttäis kaverin ranta juhlissa ihan rantautuneelta valaalta... :)
Täydellinen ruokavalio 15v tytölle?
3
1130
Vastaukset
- Apua tarvitseva possu
Piti kirjoittaa että EN syö säännöllisesti ! :D
- So simble
Syö 5 kertaa päivässä lautasmallin mukaan.
- Pro-Ana???
Onkohan tuo pari kiloa korviesi välissä? Valas painaa tuhansia kiloja, joten pari kiloa enemmän tai vähemmän ihmisen kehossa ei merkitse paljoakaan. Kyseessä on vain psykologinen juttu. Kun pääsee siitä parista kilosta, haluaa pois lisää, ja seuraavassa vaiheessa makaa letku nenässä anoreksiaosastolla.
Koetan tyhmäksi parin kilon painon alennukset nuorilla naisilla, siitä monella syömishäiriö lähtee. Sen sijaan voisin kokeilla pientä liikunnan lisäystä tai lihaskuntoharjoittelua, jolla saa keskivartaloon ryhtiä. Painotettu hulahulavannekin on aika kiva. Ruuasta kannattaa yrittää karsia tyhjä ravinneköyhä energiamässytys pois, ja syödä sen sijaan hyvin ateria-aikoihin. Karkkeihin ei haksahda, kun vatsa on täynnä. Ja hampaidenkin takia janojuomana kannattaa pitää vain vettä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399