Eli siis mä oon 15 vuotias tyttöja oon huomannu että kiloja on alkanu kertyyn... Ilmeisesti siitä, että syö säännöllisesti ja tulee aina silloin tällöin syötyä se epäterveelisempi vaihtoehto... En kyllä muutenkaan syö aamupalaa enkä iltapalaa sekä päiväruoka jää monesti syömättä. Joten kysymys kuuluukin mikä on hyvä ruokavalio 15 vuotiaalle "kasvavalle nuorelle" ? :D
Mulla on tässä tasan kuukausi aikaa sada pari kiloo pois , jotta en näyttäis kaverin ranta juhlissa ihan rantautuneelta valaalta... :)
Täydellinen ruokavalio 15v tytölle?
3
1231
Vastaukset
- Apua tarvitseva possu
Piti kirjoittaa että EN syö säännöllisesti ! :D
- So simble
Syö 5 kertaa päivässä lautasmallin mukaan.
- Pro-Ana???
Onkohan tuo pari kiloa korviesi välissä? Valas painaa tuhansia kiloja, joten pari kiloa enemmän tai vähemmän ihmisen kehossa ei merkitse paljoakaan. Kyseessä on vain psykologinen juttu. Kun pääsee siitä parista kilosta, haluaa pois lisää, ja seuraavassa vaiheessa makaa letku nenässä anoreksiaosastolla.
Koetan tyhmäksi parin kilon painon alennukset nuorilla naisilla, siitä monella syömishäiriö lähtee. Sen sijaan voisin kokeilla pientä liikunnan lisäystä tai lihaskuntoharjoittelua, jolla saa keskivartaloon ryhtiä. Painotettu hulahulavannekin on aika kiva. Ruuasta kannattaa yrittää karsia tyhjä ravinneköyhä energiamässytys pois, ja syödä sen sijaan hyvin ateria-aikoihin. Karkkeihin ei haksahda, kun vatsa on täynnä. Ja hampaidenkin takia janojuomana kannattaa pitää vain vettä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä18811678- 298164
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.586116Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1715056- 384832
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai444436Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1084332- 1133774
- 803300
- 481801