Mistä syystä ihmiset menevät kannustamaan Jukolaan?
Jos ei itse suunnista, niin onko mitään järkeä lähteä katsomaan kisaa? Onko siellä mitään tekemistä?
Mistä syystä kannustamaan Jukolaan?
5
737
Vastaukset 5
- Eip ooo
Ei ole. EIkä suunnistuskisoissa yleensä katsojia olekaan. "Katsojat" ovat suunnistajia ja heidän perheitään.
- seuraavaan kisaan jo
On siellä katsomista ja tekemistä. Voi katsella telttakyliä ja parkkialueita. No, on siellä esittelypisteitä/-telttoja, urheiluvälineliikkeitä, sponsorien osastoja. Sitten on tietenkin avajaisjuhlaa, lähtövalmisteluja, lähdöt, kisakuulutuksen seurantaa, screenin katselua, mahdollisen yleisörastin seurantaa, viimeisten rastien "sekoilujen" katsomista, vaihtoalueen sähinää, vaihtopuomin toimintaa, ratkaisupummit ja maaliintulot kärjellä ja miksei muillakin, palkintojenjakoa/iltajuhlaa, mallasrastia, lastenosastoa ja yleensä sitä väkimäärän toimintaa.
- metsänpeikko
Puhumattakaan hyttysistä ja ihanista kymmenien metrien jonoista bajamajoille.... Ei vaan. Varsinkin kauniit venlat ja Jukolan lähtö on katsomisen arvoisia.
- huvittunut85
vanha ketju mut voisin tehdä vastakysymyksen miksi ihmiset menevät katsomaan hiihdon mm kisoja jos eivät itse hiihdä?
- ertyweryjwer
Kuinkas moni katsoi marketin kassahihnaa? Kyllä ihminen on viisas ja moderni.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911447
- 831002
- 66887
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361851Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t170825- 92743
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61585- 45477
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta126473- 31434