Minkä takia ihmisen pitää mennä sinne koneitten armoille? Ei olisi varmaan suurikaan ihme, jos koneet rikkoisivat auton ja autossa istuja hukkuisi sinne myrkkyihin.
Autopesu pelottaa!
17
1708
Vastaukset
- Ihana aloitus
Juu, ihmisiä on kuollut ja autoja runneltu pilalle jo kymenien vuosien ajan.
Ennen oli että tultiin autosta pois ja sitten laitettiin masina käyntiin. Tämä oli ainakin minun mielestä parempi
- ver.02.001
autoilija kirjoitti:
Ennen oli että tultiin autosta pois ja sitten laitettiin masina käyntiin. Tämä oli ainakin minun mielestä parempi
Koska, joskus 60-luvullako?
Herää setä nykypäivään ja päivitä muutenkin mielipiteesi. ver.02.001 kirjoitti:
Koska, joskus 60-luvullako?
Herää setä nykypäivään ja päivitä muutenkin mielipiteesi.Ei ole pitkäkään aika. Ja oli muuten parempi systeemi kuin nykyinen. Kyllä minä enemmin olen pesun aikana ulkona kuin auton sisällä minä menin usein pesun ajaksi kahville.
- ittooidI
Tuon vuoksi pesen käsin. Autokin tykkää enemmän.
- ---
pesuautomaatit vie vahatkin mennessään ja nuo jättää likaa vaikeimpiin paikkoihin
- Onks pakko
Ei ole pakko. muttaku ei ole sitä topless-pesuakaan lähistöllä ;))
- Kokemusta on
Totta on. Pari kertaa olen onnistunut jäämään pysähtyneelle pesukadulle, mutta vielä toistaiseksi olen vielä hengissä.
- Huoh....
Mitenhän aloittaja edes uskaltaa mennä auton kyytiin??
- mikä siinä pelottaa?
- 4643364
Ha ha! Saksalaista premium laatua, kaikki vilkut menee päälle ja takaluukut aukeaa itsestään kun vähän roiskuu vettä auton päälle :)
- Muita siellä on
Siellä saattaa olla myös vihreäpukuisia miehiä pesuharjojen takana, ja he saattavat muiluttaa sinut Krimille.
- torvelo...........
Bemukassa aukesi takakontti, koska kontin avaus nappiin tuli riittävästi painetta.
Kannattaa laittaa jatkossa ovet lukkoon.- kerran pulassa
Erikoista on kun ei ole hätäpoistumismahdollisuutta näistä pesuhärveleistä. Kerran juutuin pesuriin eikä kukaan vastannut numerosta joka oli seinässä. Autosta en uskaltanut poistua mutta onneksi joku ulkopuolella oli hoksinut ettei kaikki ollut kohdallaan. En ehtinyt edes hätääntyä ja huoltomies oli aika vaivautuneen näköinen kun tuli laskemaan mut ulos.
Eipä houkuttele näihin pesureihin meno iltaisin, jolloin Shellistä saisi pesun puoleen hintaan.
Muuten ei pahaa sanottavaa pesureista kunhan ottaa joka kerta kiillotuspesun niin pesee kunnolla. Käsinpesu ei onnistu kun auto on 160 senttiä korkea. - Finnoil ja T-market
kerran pulassa kirjoitti:
Erikoista on kun ei ole hätäpoistumismahdollisuutta näistä pesuhärveleistä. Kerran juutuin pesuriin eikä kukaan vastannut numerosta joka oli seinässä. Autosta en uskaltanut poistua mutta onneksi joku ulkopuolella oli hoksinut ettei kaikki ollut kohdallaan. En ehtinyt edes hätääntyä ja huoltomies oli aika vaivautuneen näköinen kun tuli laskemaan mut ulos.
Eipä houkuttele näihin pesureihin meno iltaisin, jolloin Shellistä saisi pesun puoleen hintaan.
Muuten ei pahaa sanottavaa pesureista kunhan ottaa joka kerta kiillotuspesun niin pesee kunnolla. Käsinpesu ei onnistu kun auto on 160 senttiä korkea.Autonpesukoneissa pitäisi olla vaikkapa puhelinnumero johon soittamalla koneen saisi hätäpysäytettyä. Autosta poistuminen ei ehkä onnistu turvallisesti pesun aikana, varsinkin jos kone on häiriötilassa ja siten sen käyttäytymistä ei voi ennustaa senkään vertaa kuin normaalisti.
Itsekin mieluiten pesen auton käsin vaikka pesukoneissakin olen käynyt ilman ongelmia ainakin tähän mennessä. Konepesut ovat turhan kalliitakin, kaipaisin jotain Ti-pesuhalleja joissa saisi pestä auton käsin itse, ehkä nosturipaikkakin olisi hyvä olla että voisi alustankin joskus pestä suolakurasta puhtaaksi.
Ennenvanhaan ilmeisesti E-öljyt nimisellä huoltamoketjulla oli yleisesti TI-hallit käytössä omatoimiseen autonkorjaukseen ja pesuihin. Tästä tuli sittemmin Finnoil ja sulautui myöhemmin Neste -ketjuun. Nesteen asemat voisi ottaa siis käyttöön E-huoltamoiden TI-hallit...
- ittooidI
Kyllä toi bemarinpesuvideo kertoo täysin siitä mistä pahimmillaan voi olla kyse. Iso vahinko saattaa olla enemmän kuin selviö, jos ei pesuun menessä ole auringontarkka. Voi olla ettei omistajalla ollut hajuakaan siitä, että takaluukun kansi aukeaa oikeastaan kuin itsestään pelkän paineen avulla.
Harjattomassa pesussa käytetty paine on enemmän kuin älytön. Ihme ettei kaikki luukut lennä levälleen. Auton täytyy olla täysin ehjä, melkein virheetön joka paikasta ennen kuin tuollaiseen voi ajaa. Ja sellaisia autoja ei paljoa oikeasti ole, ei ainakaan tuon pesun jälkeen.
Harjallinen pesu on jo sekin aika prkeleen ilkeä kapistus. Muutaman kerran olen kumpaakin käyttänyt, nykyautoani en enää sellaiseen vie. - Sinikka.
Mul on ainaki sellanen pelko että se kuivain juttu alkaa rutistamaan autoani keskeltä tuulilasia ja toinen pelko on että painepesurin suihke lävistää lasin ja sitten kuolen hukkumiseen...
IIIK!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175006
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2182686- 301820
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella341775Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731707Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon301608Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641237- 1531187
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81164Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti43974