Salmiakki on parasta. Jotkut turkinpippurit. Sit on salmiakki lakut. Ja sitten vasta hyvinpaljon sen jälkeen tulee lakut. Hedelmälakut ei oo kovin hyviä.
Suolaiset karkit on parhaita.
Salmiakki on parhautta
2
133
Vastaukset
- liköritsi
Maailmassa on vain vähän maita ja niiden kansalaisia, jotka ymmärtävät teollisuuskemikaalin eli ammoniumkloridin hyvän maun päälle eli lähinnä skandit ja hollantilaiset.
Yksi parhaita makeis-sekoituksia nykyään on Malacon http://www.cloetta.fi/tuotteet/tuote/malaco-tv-mix-325g-black-fruit/002633/ - vaikkakin voisivat jättää pussista hedelmämakeiset pois ja täyttää ne varsinkin lakritsi-pyramideilla.
Hopea-toffeet ovat hyviä myös kuten myös lakuista Pandan originaalit (tuoreina) tai Kouvolan Lakun tuotteet (myös marmeladi lakujen oheen) - mikä onkaan parempaa kuin pehmeä lakritsi vienon aniksen aromin kanssa. - miee1
hyi vittu salmiakki on järkyttävää paskaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503874
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342811Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262478- 201879
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51829- 1851766
- 291578
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3871468Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91248