onko joku palstalaisista onnistunut sisäistämään cittarin tulikuuma kampanjan ideaa?
ilmoitus on täynnä perus bulkkikamaa minkä kylkeen vaan on painettu teksti tulikuuma. mitä ihmettä tämä tuo kuluttajalle? mäyräkoira, makkara, mehu... kaikki ihan peruskamaa lisättynä vain tuolla tekstillä. itselle ainakin tulee mieleen että joku on tämänkin kampanjan suunnitellut ja jotain noitten pakettienkin painaminen maksaa ja kuka tämän kustantaa...no cittarin asiakas tietenkin. menee samaan sarjaan "kauppias hoitaa homman" mainosten kanssa.
tuliko kuuma
13
261
Vastaukset
- oikea laitalinkki
Kai se on jonkinlainen yritys vastata LIDL:in grillikampanjointiin.
- ilmeisesti...
siellä keskon pääkonttorissa on edelleenkiin liikaa väkeä, jotka käyttävät aikansa tommoseen turhanpäiväisyyden kehittelyyn.
- mediapelle
Tulikuuma mäyräkoira kuulostaa pahalta.. markkinoinnissa tuotteen nimeä, pakkausta tai muotoilua pyritään muuttamaan vähintään parin vuoden välein. Näin luodaan illuusio siitä että tuote olisi uusi. Vaikka paketisssa on ihan sama sulatejuusto kun ennenkin.
Markkinointilaki on milenkiintoista.
Esim punainen lenkki-mainos poistettu, (parempi kuin sininen) samoin sokeri jossa viitattiin lumeen (huumeisiin) ja näitä riittää.
Yleensä nuo pyörii mediassa niin kauan ennenkuin poistetaan.
Hyöty jonka myyjä saa on isompi kun ne sakot joita tulee väärästä markkinoinnista.
Minua suunnattomasti ärsyttää ne mainokset, jossa käytetään vähäpukeista naista, eroottista tilannetta (kuten tulikuuma) lapsia tai sanontaa:
KOSKA MEKIN OLEMME SEN ARVOISIA.
- no on se nyt prk jos pitää olla jonkun shamppoon arvoinen...tai vaipan...
Joku lässyttävä lapsi mainostaa ukin kanssa suklaata- haloo- toiselle ei varmaan ole hampaat tulleet ja toisella jo menneet.
Paermpi kuin- sanonta edellyttää aina vertailupohjaa mihin verraten parempi-markkinajohtaja samoin.
Oikeestaan hyviä mainoksia ei olekkaan.- mediapelle
jatko- halvan maukas lakrista -- rasistinen ! ei pyöri enää !
- Kriittinen ostaja
Olen ratkaissut ongelman niin, etten osta mitään, mitä tarvitsee mainostaa. :)
Onneksi en ole nahnyt tv:ssä luomutäysmaitoa mainostettavan tai lähitilojen lihaa, meidän kauppatorin kurkkuja ja tomaatteja ja tuon naapuritilan uusia perunoita. Ei ole tuttu kalastajakaan laittanut mainoksia telkkariin eli kyllä tässä syödään vielä oikein monipuolisesti. Täydennystä saa kohta metsästä, mustikkaa, puolukkaa ja sieniä. Kasvihuoneessani kasvaa omat yritit, tomaatit, kurkut ja mansikat. - Suomenmieli
Mielestäni tämäkin kampanja vain todistaa miten idiootteja suuri osa kuluttajista on. Taustatyötä on varmasti takana niin paljon, että ei tätäkään pelleilyä ilman tulosta tarvitse tehdä. Ajatelkaa kuluttajat (maksajat) mitä humpuukia haluatte ostokäyttäytymisellänne tukea. KIITOS!
- jääkylmä
Olet oikeassa, pöyrityttävä rimanalitus ja esimerkki heikkotasoisesta kampanjoinnista. Mitä sanotte esimerkiksi tulikuumasta mansikkahillosta. Käsittämätön kampanja kuluttajien varoilla.
- yök.
En minä ainakaan halua esim. tulikuumaa mehua kesähelteellä juoda.....
- Lidlis taas säästin
En käy enää cittarissa vaan Lidlissä niin en uskonut ennen kuin menin katsomaan Cittarin sivulle ja voi helvetti mitä mainontaa! KUKA haluaa juoda TULIKUUMAA olutta? EI helvetti, vissiin ollut oikein yliopistossa kouluttautunut mainoksen keksijä joka keksinyt moisen "mainostekstin". Niin tavallisesta elämästä ja kuluttajasta etääntynyt teksti on nyt kyseessä.
Itse haluan juoda JÄÄKYLMÄÄ olutta ja sitä saa edullisesti lähikiskaltakin, ja on oikeasti saamarin kylmää. Lidlistäkään ei onneksi saa tulikuumaa olutta :)- gmaister
mitä LIDL edellä sitä muut perässä...tää oli varmaan epätoivoinen yritys vastata LIDL:in helkkarin hyvin lanseeraamaan grillimaisteri-sarjaan. Aika uskomatonta että näin nopeasti LIDL on hintajohtajuuden lisäksi ottanut piikkipaikan myös markkinoinnissa...ainakin laadulla mitaten. kustannuksissa varmaan jää vähän vielä.
- yli meni
Jos vahingossa otan käteeni tulikuuman paketin laitan sen nopeasti takaisin hyllyyn ja välttelen koko ostosreissun kyseisiä paketteja. Nopeasti pois koko kaupasta ja toiseen myymälään ettei tarvitse käsiään rakoille pottaa ja saada vatsanväänteitä. Jos joku haluaa ostaa tulikuumaa makkaraa tai lihaa, niin miksi nähdä krillaamisen vaivaa; siitä vain paketista poskeen, ei tule tiskiä eikä maksa grillihiilet tai kaasupullot. Tuon idean olisi vielä voinut kestää mutta kun tuotemerkki rupesi leviämään liikkeen muihin tuotteisiin meni yli sietokyvyn. Joku roti se olla pitää.
- jääkylmä
no nyt rävähti...mainoksessa TULIKUUMIA...olutta, metwurstia, salaattia, jätski, kurkkusalaatti, mehu, henkilökohtaisesti nautin nuo kaikki vähintäänkin viileänä. Saadaankohan talvikaudella nauttia vaikka jääkylmästä jauhelihasta vinkkinä sinne markkinointisuunnitteluun
- En osta
Koko kampanja on ärsyttävä ja näyttää olevan idioottien tekemä. Edes "tulikuuma"-sanaa ei osata kirjoittaa yhteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat
Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi1791488Mietin sinua nainen
Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten551022Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta
Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa63761Kyllä suoraan
Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.35755Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin
Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi51707Voisitko nainen kertoa mulle
Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun111690- 81669
- 36654
- 71634
Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan
Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e304609