Mitä se neste on missa kanapalat lilluvat?
Mitä se neste on missa kanapalat lilluvat?
7
6578
Vastaukset
- marinaaadi2
marinaadia....
- kanaaa2
tarkoitin semmoista kanarasiaa jossa ei ole mausteita tai mitään muuta lisätty. tarkistin asian atrialta ja viinietikkaa se on.
- Anonyymi
Älä syö. Ei kuulu irrota nesteitä kanasta.
- Anonyymi
Kuolemankastike
- Anonyymi
Rikotusta lihasta, jota kanansuikaleetkin ovat, irtoaa aina aikaa myöden lihasnesteitä - se on normaalia. Tärkeintä on paistaa suikaleet riittävän kuumalla pannulla, jotta liha ei ala kiehumaan omissa nesteissään vaan ruskistuu kauniisti. Ennen paistoa lihan voi kuivata esim. talouspaperilla taputtaen.
Joskus aikoinaan kana kuten muukin liha pumpattiin täyteen suolaliuosta nostamaan painoa ja siten parempaa kilohintaa tuottajalle. Nyrkkisääntönä voinee pitää, mitä vähemmän nestettä paketissa niin sitä vähemmän käsiteltyä ja sitä laadukkaampaa/tuoretta tsikkeni on.
Tsikkenin marinaadia ei kannata heittää pois vaan siitä voi tehdä esim. kastikkeen - olethan jo maksanut siitä ja se on ihan syömäkelpoista.- Anonyymi
Kuumentamattomana marinadia ei kannata syödä. Suomessa kana on yleensä salmonellavapaata, mutta ei ihan sataprosenttisesti.
- Anonyymi
Lihasnestettä. Koulunkäynti kannattaa aina, myös aloittajalle. Tosin, en tiedä, opettavatko enää muuta kuin taivaanrannan maalausta ja muuta hötöntöttöö, joilla ei normaalielämässä ole mitään virkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212257- 701146
- 1101016
- 47994
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72989Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p56937KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.12911Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31900Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55888Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(50846