Paremman elämän avain...

sinä itse...

Liiallinen nöyryys, vähättely ja itsensä aliarvioiminen saattaa pitkässä juoksussa muutaa itsetunnon käsitystä turmiolliseksi. Oli sitten yrittäjä, työtön, kotiäiti tai ihan kuka ahansa, voi jokainen mennä elämässään eteenpäin ja saavuttaa unelmiaan. Jos nykytilanne ärsyttää, niin muuta se.

http://www.stara.fi/2014/06/17/paremman-elaman-avain/

6

91

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kirjoittaja taitaa olla hyvin nuori. Jos seuraavat pätevät, niin kaikki tuntuu mahdolliselta:
      -nuori
      -henkisesti ja fyysisesti terve
      -fiksu (lukupäätä)

Tällöin varmasti ainakin näyttää, että kaikki ovat ovat avoinna. Jos yksikin kriteeri ei täyty, alat jo nähdä suljettuja ovia. Asioita voi varmaan johonkin rajaan asti aina parantaa, mutta jossain vaiheessa alkaa olla fiksumpaa sopeutua vallitseviin olosuhteisiin kuin hyökkäillä Eino Leinon sanoin "taivaan valtoja vastaan".

• kivi sydämessä

Unelmat ovat tehty tuhottaviksi. Itselläni ei ole enää jäljellä ainuttakaan.

• Vastauksesi kertoo
    • Luuseriätmi

Lopetan nöyryyden, vähättelyn ja itseni aliarvioimisen heti kun koen, että se on aiheetonta. Toistaiseksi kaikki yritykset ovat osoittaneet, että minä en pysty menemään elämässäni eteenpäin, vaikka kuinka yrittäisin. Muuttaisin nykytilanteen, jos voisin, vaan en voi. Kaikki yritykseni parantaa elämääni päättyvät epäonnistumiseen, eikä yksikään yritys onnistu edellistä paremmin.

• Ikisinkku M

Paremman elämän avain olisi hyvä suhde hyvän naisen kanssa mutta jos niitä hyviä naisia ei ole niin eipä siinä auta vaikka päällään seisoisi.

• Jii007

Aika vaikea on itsetuntoaan nostaa kun niin moni nainen ja mies on rumaksi haukkunut, että pakkohan siihen on jo alkaa itsekin uskomaan. Yhtälö on aika helppo, tylsä ruma=ei mitään muuta merkitystä tälle maalle kuin tuoda herrojen kukkaroon rahaa.

Myönnän, että elämäni paranisi huomattavasti jos joku joskus sanoisi ja ajattelisi minusta jotain hyvääkin. Täytyy lainata erästä palstan legendaa "Kaikki ajattelee aina vaan pelkästään kaikkea negatiivista minusta". Muutama vuosi sitten minuun olisi kannattanut vielä tutustua ja minusta olisi saanut ihan hyvän kumppaninkin, mutta nyt minä olen jo katkerapaska joka ei arvosta kovinkaan montaa naista tässä maailmassa.

Onnekseni elämässäni on vielä edes muutamia asioita jotka minua kiinnostavat ja joiden avulla päiväni ovat edes siedettäviä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      43
      5754
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      45
      5275
    3. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      48
      3678
    4. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      13
      3643
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      3116
    6. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      88
      3103
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      59
      2854
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      57